Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 5 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 13 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
Bronken
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 36 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"

Hur ska man kunna veta vad olika stapelvarianter heter. Jag fäller, hugger och eldar. Varmt och mysig mörk rök blir det. Snitsar till det med diskmedel om det är fest.
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket väl är ok för quizet "Hur torr är veden?"

Hade ingen aning om det där med ring- eller rundstapel men det verkar jag inte vara ensam om.
Lyckades klicka fel på 3 liter och 300 liter, måste lära mig att inte vara så snabb på tangenterna. :rofl:
 
Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 237 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 173 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 183 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 34 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
Men lite tur på på "bikakestapel så blev det full pott. Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 262 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 187 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 90 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 90 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 385 andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
B
Jag fick 11/10 rätt, vilket är bättre än alla andra personer som har gjort quizet "Hur torr är veden?"
 
  • Haha
13th Marine och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.