Väldigt snyggt, bra jobbat!
 
  • Gilla
mr.Ola
  • Laddar…
Tack! :D
 
Jag lade in matta i klädkammaren också och satte undertaket på plats. En LED-plafond får duga därinne, lysknapp blir med plejd och kommer senare.
Renoverad klädkammare med vit matta, inbyggda hyllor och LED-plafond i taket, sedd genom öppen dörr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
jogidlöf och 3 till
  • Laddar…
Snyggt med mattan i trappan.
Var har du köpt mattplattorna?
Namn / färg på dom?

Har själv lagt i en del av källaren.
Får ibland lite överblivna från jobbet, men behöver 15 kvadratmeter ytterligare för att bli klar.

//AA
 
S saiter skrev:
Snyggt med mattan i trappan.
Var har du köpt mattplattorna?
Namn / färg på dom?

Har själv lagt i en del av källaren.
Får ibland lite överblivna från jobbet, men behöver 15 kvadratmeter ytterligare för att bli klar.

//AA
Mattplattorna kommer från byggmax nätbutik 60x60 plattor.
Mattan i trappan är en billig hel matta köpt på metervara hos happy homes (beställde 8m2 på 2 meters rulle)
 
  • Gilla
RoTe och 1 till
  • Laddar…
mr.Ola mr.Ola skrev:
Jag har även fått ut mattan på källargolvet. Det blev kalasbra!
[bild] [bild] [bild] [bild]
Verkligen!
Helt nytt rum!

ta dig tid titta på bilderna när du frågade om putsning. Och inse hur långt du kommit :)
 
  • Gilla
mr.Ola
  • Laddar…
Snyggt! Bra jobbat
 
  • Gilla
mr.Ola
  • Laddar…
Appendix Appendix skrev:
Verkligen!
Helt nytt rum!

ta dig tid titta på bilderna när du frågade om putsning. Och inse hur långt du kommit :)
Faktiskt är det rätt långt från det dammiga kaoset som rådde för ett och ett halvt år sedan! :thinking::D
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
M minitoy skrev:
Snyggt! Bra jobbat
Tack så mycket! :D
 
När är inflytt planerad?
 
  • Gilla
mr.Ola
  • Laddar…
Förra julen var det va? :crysmile::p
 
  • Gilla
  • Haha
JA”Snabbe” och 2 till
  • Laddar…
S Sesulo skrev:
När är inflytt planerad?
Ett något försenat svar på den frågan är faktiskt för två månader sedan!
Den 1 augusti lämnade vi över lägenheten till den nya ägaren och släpade in vårt bohag hit i huset.

..tyvärr arbetar vi nu båda på annan ort och de vuxna barnen har flyttat ut så huset är delvis stuga som vi besöker under helgerna därför går inte heller färdigställandet särskilt fort.
 
I helgen har jag monterat belysning i underspikningen på framsidan huset.
Jag köpte 10 dimbar ledspottar från biltema för 79 kronor styck! :surprised:
Nyligen installerade dimbara LED-spottar på underspikningen av ett rött hus under kvällshimmel, med stege och renoveringsmaterial framför.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Undersida av hustak med installerade LED-spottar, stege och oputsad fasad i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nyligen installerade dimbara LED-spotlights under takutsprånget på ett rött hus i kvällsbelysning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Nu måste jag bara köpa några till och även städa upp framsidan av huset! :crysmile:
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
Jag har monterat termostater till golvvärmen.
Det var inte så svårt när jag kommit på hur man gjorde, tyvärr så fick jag problem med att synka dem mot mottagaren i gv-skåpet då jag avslutade programmeringen direkt efter första termostaten. Man ska tydligen synka alla i samma svep för att det ska funka. Efter fabriksåterställning av reglerenheten och termostaten så fungerar det iallafall!
Två monterade termostater på en vägg inuti ett rum med utsikt genom fönster.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Utbyhuset
  • Laddar…
Har också källare och det vore trevligt med matta där nere. Finns det någon risk att mattan stänger in fukt?
 
  • Gilla
mr.Ola
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.