engs engs skrev:
1521:- för GAM 270 MFL
Nej alltså stiftpennan!
 
  • Haha
Toobster
  • Laddar…
engs
Jaha, runt 150:-
 
  • Gilla
Lexington
  • Laddar…
GraphGear 1000 är BÄST (och 0,9 mm B-stift äger)
 
LoweW LoweW skrev:
Perfekt till ett kommande garderobsbygge!
Jag ska ju också bygga garderoben.. och bokhylla/tv bänk X2 och vitrinskåp... pris på den?:geek:
 
LoweW
W Willewonka skrev:
Jag ska ju också bygga garderoben.. och bokhylla/tv bänk X2 och vitrinskåp... pris på den?:geek:
1710:- just nu! Känns dock som ett verktyg med väldigt lite slitage per projekt så du får gärna låna min vid behov (y)
 
LoweW
Man måste ju kunna märka sina inköpta verktyg! Köpte med en transformator också eftersom att batterierna alltid tar slut när man behöver de som mest.

Hittade denna med qwerty till ett vettigt pris :geek:

PS: Insåg nu att Y:et är felplacerat...
 
  • Etikettskrivare med qwerty-tangentbord och transformator, felplacerat Y-tangenten markerat.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
LoweW LoweW skrev:
Man måste ju kunna märka sina inköpta verktyg! Köpte med en transformator också eftersom att batterierna alltid tar slut när man behöver de som mest.

Hittade denna med qwerty till ett vettigt pris :geek:

PS: Insåg nu att Y:et är felplacerat...

Tycker att det är z som är mer fel ;)

Vad händer när du trycker. Bli det y eller z?
 
LoweW LoweW skrev:
Man måste ju kunna märka sina inköpta verktyg! Köpte med en transformator också eftersom att batterierna alltid tar slut när man behöver de som mest.

Hittade denna med qwerty till ett vettigt pris :geek:

PS: Insåg nu att Y:et är felplacerat...
Qwertz är en etablerad, men i sverige ovanlig, tangentbordslayout.
 
  • Gilla
LoweW
  • Laddar…
P Prodigys skrev:
Qwertz är en etablerad, men i sverige ovanlig, tangentbordslayout.
Qwertz är väl standardlayouten i Tyskland?
 
  • Gilla
Henningelvis och 2 till
  • Laddar…
richardtenggren
siggebo siggebo skrev:
GraphGear 1000 är BÄST (och 0,9 mm B-stift äger)
Jag gillar också 0,9, har fastnat för Staedtler Mars Micro då jag haft såna i jobbet.
Men jag har stirrat in mig på Rotring Rapid Pro eller Rotring 800, mest för att de ser fina ut då. Tyvärr finns de inte som 0,9 vad jag sett, men skulle nog inte bygga med dessa pennor ändå :p
 
H Hammarfall skrev:
Ja... Verktyg och verktyg. Klart att det är ett verktyg?!
Testat än? :D
 
LoweW
A atomlab skrev:
Tycker att det är z som är mer fel ;)

Vad händer när du trycker. Bli det y eller z?
Y! Jag som inte hade koll på att även qwertz var en standard.
 
nino nino skrev:
Testat än? :D
Nää törs inte berätta att jag köpt den. Bullle i ugnen och borde nästan skickas till Säter :D
 
  • Haha
nino
  • Laddar…
I dessa tider av virkeshausse får man vara lite kreativ. Så jag köpte en byggsåg på rea från Jula så jag kan klyva upp några av mina 45 kyrkbänkar till användbart virke.

Trots en undermålig instruktion tror jag att jag fick ihop den korrekt, men det blev en handfull prylar över...

Överblivna metallbeslag, brickor och skruvar ligger oorganiserat på en mörk yta efter ihopsättning av byggsåg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
LoweW LoweW skrev:
1710:- just nu! Känns dock som ett verktyg med väldigt lite slitage per projekt så du får gärna låna min vid behov (y)
Tack för erbjudandet men gillar att äga mina egna verktyg, så man inte känner press på att bli klar snabbt, eller bara kan plocka fram för o göra något litet (y)
 
  • Gilla
LoweW och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.