Bo.Siltberg

Min äldsta son lade beslag på min skruvdragare redan när han var tre år (nu är han sex). Han vägrade ha leksaksskruvdragaren vi köpt till honom. Det skulle vara en som går att skruva riktiga skruvar med. Jag fick köpa en ny skruvdragare till mig själv. Nu är yngsta sonen tre år och vill också skruva med en riktig skruvdragare - och det duger ju inte att dela med brodern, för de ska såklart alltid skruva samtidigt... Skulle jag vinna slipper jag sönernas skruvdragarbråk om vem som ska ha skruvdragaren och behöver inte köpa ytterligare en :)
 
Bo.Siltberg är proffssvararen, precis som Makita är proffs i sitt gebit. Det bästa är att den kommer att få så många användningsområden hos mig. Främst behöver jag en stadig och pålitlig borrmaskin att borra i mitt oskröjade gods i min keramikverkstad. Skapa vackra mönster med en stabil pjäs.
 
Svar: Bo.Siltberg

Jag skulle äntligen kunna pensionera min stackars gamla Bosch som har slitit sig genom både altanbygge, cykelskjulbygge, garagebygge och alla möjliga småjobb och fix. Det är verkligen dags att uppgradera till en stark och modern skruvdragare, så Makitan hade suttit riktigt fint!
 
Bo.Siltberg

För mig har det varit Makita sedan länge. För nästa projekt hade det varit perfekt med en ny skruvdragare, då kan jag ha med sonen i byggandet. Han kan ha en egen maskin att skruva med och sätta igång att samla ihop sin egen uppsättning Makita verktyg.
 
Svaret är Bo Siltberg

Eftersom jag egentligen är ganska ohändig så måste jag kompensera med bra verktyg som gör det enklare att få till ett bra resultat. Makita står för kvalitet och bland det bästa man kan ha i verktygsparken vilket gör jobbet både lättare och roligare.

Om du med skruvar ska slita,
gör det enklare med en Makita :)
 
svaret på frågan är: Bo siltberg
Because I’m Worth It
 
Svaret är: Bo.Siltberg med 235 bästa svar. (Snyggt jobbat Bo).

Jag och sambon har precis gjort klart affären med vårt första husköp någonsin. *YEAY*
Efter 1,5 års letande i en minst sagt tuff marknad så lossnade det till slut och pusselbitarna föll på plats.

Som många säger är jue att köpa ett hus att "köpa sig arbete" - och med det sagt vill vi stå redo, utrustade med skruvdragaren när den nu kommer att behövas inom kort.

Tack för oss! :D
Mvh,
Fredrik & Ida i Umeå
 
  • Gilla
Bo.Siltberg
  • Laddar…
Svaret på frågan är Bo.Siltberg.

Och borrskruvdragaren hade jag gärna velat ha, för den hade fått mig att se cool ut! Snygg grej!
 
Svar: Bo.Siltberg

De extra volten i denna fina maskin skulle möjliggöra fortsatt arbete i mitt nuvarande stillestånd i byggandet hemma, då jag inte längre kan ge min glappande 12V Makita den extra kraft som behövs när jag hankar mig fram med kryckor och gips de kommande månaderna. Att vinna denna skulle skänka frid till en rastlös själ som inget hellre vill än att få slutföra de påbörjade arbeten som stannat abrupt.
 
Svar: Bo.Slitberg


Året har bjudit mig på ett första hus och ett andra barn… men med sommarens virkespriser blev det inget tredje verktyg.;)
 
Hej.
Jag och min fru köpte huset som vi bor i 1976, Under alla dessa år har jag gjort all renovering av huset själv (huset är från 1952). I början användes inga skruvdragare, det handlade enbart om spik och hammare, Åren gick och även jag skaffade mig en skruvdragare, dock av en mindre bra kvalitet. Jag är nu pensionär, och jag tycker att även min nuvarande skruvdragare förtjänar att bli pensionär. Skulle uppskatta om min sista skruvdragare blir denna kvalitet maskin, som jag med min pension inte kan skaffa.
Tack
 
  • Gilla
Skaalman och 2 till
  • Laddar…
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Efter sommarens alla uteprojekt har det kanske blivit dags att se över sina verktyg?

Byggahus.se
tävlar den här veckan ut en grym maskin från Makita, borrskruvdragaren DDF484RTJ, inklusive två batterier och laddare.

Värde: 2 990 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Vilken medlem leder topplistan "Flest bästa svar" på Byggahus.se?

Det rätta svaret hittar du någonstans på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 27 augusti.

OBS: Kontrollera att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen är inte sponsrad.
Svar: Bo.Siltberg
Behöver lite mer drag i tillvaron och har mer än en skruv lös dessutom :) En Makita fixar båda!
 
Bo.Siltberg

Det vore helt fantastiskt att vinna den här skruvdragaren. Den vi använder i hemmet nu lånar jag hem från jobbet varje gång. En stor och tung Hilti som min fru påstår att hon inte kan använda pga av just storleken och tyngden. Så med denna makiita i hemmet har hon inga ursäkter att inte hjälpa till med skruvandet! ;)
 
Svar: Bo.Siltberg

Varför: Jag gillar bra kvalitet men har köpstopp från "regeringen". Men en skruvdragare behövs och det får bli vad det blir...
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Efter sommarens alla uteprojekt har det kanske blivit dags att se över sina verktyg?

Byggahus.se
tävlar den här veckan ut en grym maskin från Makita, borrskruvdragaren DDF484RTJ, inklusive två batterier och laddare.

Värde: 2 990 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Vilken medlem leder topplistan "Flest bästa svar" på Byggahus.se?

Det rätta svaret hittar du någonstans på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 27 augusti.

OBS: Kontrollera att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Den här tävlingen är inte sponsrad.
Hej!
Svaret är Bo.Slitberg. Skulle verkligen behöva en borr/skruvdragare. Sen mitt fd hälft flyttade ut för 10 år sedan så har jag skruvat det mesta för hand och dragit på mig tennisarmbåge!
JJ
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.