Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 616 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 766 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"

:cool:(y)(y)
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 773 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 802 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
 
Sätta värmepumpen i förrådet…? Poolpumpen kan jag förstå, men värmepumpen? Känns som fel i quizet.
 
Jonas Persson
Alla rätt, men att placera värmepumpen i ett förråd var udda. Den den behöver uteuft.

Men skimmer och inlopp sitter fast i var sin ände av poolen, så de kan bara vara rätt för en inomhuspool
 
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 25 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
Tur jag inte ska bygga någon pool
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 829 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 925 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"

Hade inte koll på mycket (egentligen) mest gissningar, men ingen koll alls på vad som ger klorlukt :rofl:
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 567 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 051 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 413 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 424 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"


....men ställa värmepumpen i ett förråd, det är inget vidare....
 
Violina Violina skrev:
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 925 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"

Hade inte koll på mycket (egentligen) mest gissningar, men ingen koll alls på vad som ger klorlukt :rofl:
ja det är en vanlig vanföreställning att klor luktar klor. Det gör det inte alltid. Det är kloraminer eller sk bundet overksamt klor som luktar. Så sköter man kemin på ett bra sätt slipper man klor lukt även om man har klor i poolen...
 
  • Gilla
Violina
  • Laddar…
Klart att klor luktar klor men har du för lite klor i bassängen kommer det att lukta klor//
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.