Att ställa en luftvattenvärmepump i ett förråd låter som en riktigt dålig ide.
 
  • Gilla
  • Haha
Plutus och 6 till
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 71 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
Skönt att man fick alla rätt när man just håller på att bygga pool.
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
Tobzter
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 73 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
 
AllramEest
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 90 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 101 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"

Hmm, fråga 4 var skum. Värmepump inne i förråd ? Läge för feltolkning där.
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 6 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
Har aldrig haft, och kommer aldrig att skaffa mig en pool :(
 
A
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 71 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
 
D Daniel 109 skrev:
Att ställa en luftvattenvärmepump i ett förråd låter som en riktigt dålig ide.
Åkte dit på den också... Så länge där sitter en annan värmepump som värmer förrådet så går det ju bra. Naturligtvis måste de syfta på pooler i Sibirien, Arktis, eller annat kallt ställe med 40-50 minus. En väldigt ineffektiv tvåstegsvärmepump som först värmer förrådet till behagliga -10 så att poolvärmepumpen kan utvinna lite energi från förrådet till poolvattnet
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 28 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
7 rätt...ren tur, är rudis på pooler...
 
B
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 316 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"

Aldrig varit intresserad av att bygga pool men gick ju bra ändå... Är det ett tecken på att jag ska tänka om?
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 59 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 169 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 436 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga pool?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.