Samma modell som jula/rusta/biltema haft men slutsålda överallt så kul att de dök upp på Lidl
 
Köpte skruvdragaren och sticksågen idag. Sticksågen är ju ut Performance serien och kändes helt OK. Lite ovant grepp men annars kändes den bra.

Skruvdragaren var det obalans i schucken och den skall lämnas tillbaka så fort som möjligt
 
J jävla_hus skrev:
Köpte skruvdragaren och sticksågen idag. Sticksågen är ju ut Performance serien och kändes helt OK. Lite ovant grepp men annars kändes den bra.

Skruvdragaren var det obalans i schucken och den skall lämnas tillbaka så fort som möjligt
Sticksågen har jag inte sett någonstans än men den dyker väl upp här också vad det lider :)
 
O olofh skrev:
Samma modell som jula/rusta/biltema haft men slutsålda överallt så kul att de dök upp på Lidl
Någon som vet ifall SUP-brädor finns kvar i någon butik i västra Göteborg?

(Kundtjänst har stängt.)
 
S Smoothie skrev:
Någon som vet ifall SUP-brädor finns kvar i någon butik i västra Göteborg?

(Kundtjänst har stängt.)
Eller tvärtom, är det någon som vet ifall det är slut på SUP-brädor i butikerna kring Frölunda?
 
S Smoothie skrev:
Eller tvärtom, är det någon som vet ifall det är slut på SUP-brädor i butikerna kring Frölunda?
Vet inte hur det är i GBG men i Halmstad tog de slut på 30min
 
Frustrator Frustrator skrev:
Vet inte hur det är i GBG men i Halmstad tog de slut på 30min
Ojdå, tack för svar.
 
Frustrator Frustrator skrev:
Vet inte hur det är i GBG men i Halmstad tog de slut på 30min
Du menar att du stod och fipplade i kassan i 30 minuter? ;)
 
  • Haha
Moxmox
  • Laddar…
Vecka 32 kommer denna till butikerna. Är det någon som har erfarenhet av denna?

Reklamblad som visar en svetsmaskin PARKSIDE PFDS 120 A2 med priset 999 kr och en svetsande person i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
stigen stigen skrev:
Vecka 32 kommer denna till butikerna. Är det någon som har erfarenhet av denna?

[bild]
Den diskuterades tidigare i tråden. Bättre än ingen svets var betyget, och att röken från flussen är giftig. Man kunde inte använda den med gas heller, inte den versionen som då såldes i alla fall.
 
  • Gilla
MrDizzy och 1 till
  • Laddar…
Humulus Humulus skrev:
Här i stan fick dom inte in några Tigersågar alls...

Stod och höll i Mutterknackaren - men kunde inte komma på vad man ska ha den till?
Ni som har en sån vad har ni den till? (Den är ju på gränsen till för klen till Hjulbultar och då skulle den ju med fördel ha 1/2 fäste?

Gott om grejer på kvällen i Lerum.
Hyllor fulla med diverse bygg- och renoveringsprodukter, inklusive verktyg och trädgårdsartiklar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hyllor fyllda med varierade bygg- och hemförbättringsprodukter i en butik.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Dock ordentligt prishöjd sen förra gången...:(


nivv nivv skrev:
Den diskuterades tidigare i tråden. Bättre än ingen svets var betyget, och att röken från flussen är giftig. Man kunde inte använda den med gas heller, inte den versionen som då såldes i alla fall.
 
stigen stigen skrev:
Vecka 32 kommer denna till butikerna. Är det någon som har erfarenhet av denna?

[bild]
Jag köpte den för 1,5år sedan (799:- då) och jag är nöjd med den. Svetsar dock bara utomhus.
 
Som nybliven Parkside-entusiast behöver jag era råd och tips för att få tag i grejer. Har redan köpt fast mig i Ryobi-träsket så det är mest förbrukningsmaterial och småverktyg som inte alltid är i reklamblad jag är ute efter. Tyvärr är hyllorna allt som oftast tomma när jag är där... Finns det något mönster i när hyllorna fylls på?
 
  • Gilla
lsoderlund
  • Laddar…
R ress skrev:
Som nybliven Parkside-entusiast behöver jag era råd och tips för att få tag i grejer. Har redan köpt fast mig i Ryobi-träsket så det är mest förbrukningsmaterial och småverktyg som inte alltid är i reklamblad jag är ute efter. Tyvärr är hyllorna allt som oftast tomma när jag är där... Finns det något mönster i när hyllorna fylls på?
I min stad är det alltid grejor tillgängliga som är med i veckans erbjudande. Jag brukar ta en sväng dit direkt på måndagen, aldrig varit med om att grejorna varit slut.
 
  • Gilla
ress
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.