Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 566 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
Håller med tidigare insänadre om fråga nr:7 detta är ett firmanamn inget namn på typen/modellen på fläkt. Då skulle de stått liknande ”insticksfläkt”!
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 672 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"

Funderar på om det ska klassas som ett skitbra resultat….
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 683 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 651 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 698 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"

Brukar ofta ha ett eller två fel på frågorna och då på något som en liten yrkesgrupp använder i sina jobb normalt...
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 905 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 907 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
Kramla
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 907 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
:ok:
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 907 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
EddieHansson
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 908 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 753 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 194 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
EddieHansson
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 994 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 010 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om badrum?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.