Makitas väska kyler till -18 och värmer till+60 grader. Jag gör ju reklam för makita hela dagarna då alla mina maskiner är Makita med en kylväska kan jag stå upp för Makita även när jag är ledig och på sjön :cool: Olle
 
1. Kyla från -18grader till +10grader och uppvärmning till 55grader.

2. Förra året blev många av de planerade festerna uppskjutna vilket vi ska försöka ta igen nu i sommar. Det blir både bröllop, studentfest och många födelsedagskalas och lite annat med. Då skulle det ju vara perfekt att kunna ha den här till hjälp som fixar många av de behov som uppstår. Speciellt bra också när strömmen går som den ibland gör här ute på landet.
 
Enligt beskrivningen har väskan en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 60° C.

Motivering: Det finns verkligen inget som slår en iskall dryck på fisketuren, när man snickrar, på tältturen, eller utflykten. Eller varför inte slänga ner storfisken man fångat? Eller hålla picknickmaten varm? Det här är en dröm produkt .ed massor av användningsområden! Att man sen kan använda batterierna till annat är en ren bonus!
 
Svar: -18 ° till 10° C kylning, värme upp till 55° C.

Motivering:
Med barn och hund som aldrig stilla vill sitta,
och sedan när glassen är smällt bara blir bittra.
Varma måltider som blivit kalla,
Då de ej kommer när jag på dem kalla.
Jag önskar jag en avslappnad semester kunde få,
och att familjefriden kunde bestå.
Munnar som blir mätta,
Och att de iväg sedan kan sprätta.
Jag tror denna väskan är precis det jag behöver!
Så nu håller jag mina tummar och min fyrklöver!
 
Kyler från -18°C till +10°C och den kan även värma upp till 55° C.

Motivering: Perfekt för alla utflykter i sommar både i båten och bilen speciellt med tanke på att lillgrabben inte gillar skräpmat utan vill ha pappas hemlagade.
 
Svar: Makita DCW180 kan hålla kyla mellan -18 och +10 grader Celcius, alternativt hålla värme mellan +55 och +60 grader celcius.

Motivering: det hade gjort min dag om jag kunde ta med mig massa glass när jag gör min sista arbetsdag innan semestern, på min egen födelsedag. Då kan jag fira mig själv när jag är ute och jobbar i värmen! :D
 
Svar: Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 60° C

Motivering: Jag har funderat på en del andra Makita-verktyg, och detta vore det perfekta "första steget" nu när sommaren närmar sig.
 
Hej,

Svar: Väskan har en kylförmåga -18°C till +10°C och värmehållning upp till 55°C.
Äntligen en kylväska som är "da-shit" och där en leverantör har gjort läxan och tagit fram en kyl-och värme väska som är så som alla borde varit från början, robust, lätt att transportera med hjul, klara både kyla- och varmhållning och har laddplats för mobilen (y)

/ Torbjörn
 
Svar: Kylkapacitet på -18 ° till 10° C och uppvärmningstemperatur upp till 55° C

Blir perfekt att ha när man är påtripp med barn och barnbarnen
 
Jag skulle verkligen vilja vinna denna kylväska eftersom jag har perfekt användning av den till alla dagar i båten, man slipper tänka på att ölburkarna ska stå i skuggan eller att nätpåsen med alla öl i som ligger i vattnet efter båten har lossnat och flutit iväg…..

Och helt otroligt att den kan hålla kyla mellan -18 och +10•C samt värme upp till 55/60•C.

Och självklart har den en plats i garaget bredvid min sänksåg, kap/ger såg och cirkelsåg som är av samma märke!
 
Inför guld sommaren semester hemma så
Kyler den från -18 ° till 10° C och den kan också uppnå uppvärmningstemperatur upp till 55° C.

Med Makita maskiner både i jobbet och hemma så skulle denna vara en ljuv syn på en picknick eller strand häng med familjen eller polarna.
 
Vore helt perfekt att alltid ha tillgång till kyld dryck i sommarens projekt, altanbygge plus ommålning av garaget.

Svar: Kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå uppvärmningstemperatur upp till 55° C.
 
Väskan har en kyl/frys-kapacitet på +10° till -18° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55 eller 60° C.

Tänk att ha denna väska med sig på stranden eller egentligen var som helst, det kommer alltid komma fram någo eller några för att fråga om väskan. Helt enkelt ett bra sätt att få nya bekantskaper eller bara få prata med inresserade människar som vet vad Makita och dess höga kvalitet står för!
 
Kyler från -18 grader och varmhåller upp till 60 grader.

är ju perfekt till stranden och utflykter och så kan barnen glänsa på sina skolutflykter om de orkar bära den förstås:crysmile:

lånar Mercedes slogan som passar även in på Makita; Das beste oder nicht!
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 60° C. När solen värmer som värst,då är det gott med en kyld läsk
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.