Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.
Den skulle vara utmärkt ute i skogen på jakten och även under fisketurerna.
 
Kylkapacitet på -18 ° till 10° C med uppvärmningstemperatur upp till 55° C

Jag skall ha mina lunchlådor i denna fina kylbox. Vore perfekt att ha i bilen ifall man kör på något djur som är ätbart.
 
Svar:
Väskan har en kylförmåga -18°C till +10°C och värmehållning upp till 55°C (60°C)

Motivering:
Makitas kyl- och värmeväska
får min strupe att läska.
Perfekt vid både snö och sol,
vid både husbygge och häng vid pool.
När man svettas bort som en pöl,
finns det inget som slår en riktigt nerkyld öl.
Tack byggahus.se för råd om det mesta,
vinner jag denna väska ska vi festa!
 
Svar:
Väskan har en förmåga att kyla mellan -18°C upp till 10°C och uppvärmning upp till och med 55°C.

Motivering till varför jag bör vinna:
Med stundande sommar när vi ska ge oss på vårt tredje IVF försök i Danmark, när restriktioner sätter stopp för att strosa på Ströget och köpa något kallt att dricka eller varmt att äta, skulle denna väska våran resa förgylla! Tänk att kunna komma ut från kliniken nervösa och orkeslösa, för att med denna våra problem kunna lösa. Sen skulle den vara grym att ha för att utöka vår Makita serie (som nu består av en 36V gräsklippare typ).
 
Kyla från -18gr till +10gr och uppvärmning till 55gr.

Denna skulle passa perfekt för en dags fiske ute på sjön med barnen!
 
Kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå uppvärmningstemperatur upp till 55° C.
Den här vore perfekt för oss då vi bara använder Makitas verktyg när vi renoverar vårat torp. Kylväskan skulle förenkla arbetet då vi kan ha kylda drycker nära tillhands.
 
Svar: Kylkapacitet på -18 ° till 10° C och uppvärmningstemperatur upp till 55° C.

Denna passar perfekt för årets hemester där man på utflykten ska undvika restauranger och ändå kunna frakta en grym varm lunch eller en fräsch sallad.

mvh Daniel
 
Kylkapacitet på -18 ° till 10° C och uppvärmningstemperatur upp till 55° C

Om jag hade en sådan skulle jag inte behöva trängas med en massa annat folk på någon uterestaurang utan kunde slå mig ner i någon skogsbacke och i lugn och ro klämma en sval pilsner med tillhörande ölkorv utan att riskera smittas av covid.
 
Svar: -18 ° till 10° C kylning, värme upp till 55° C.

Skulle vara ett perfekt sätt att få hela familjen till att börja gilla Makita! Barnen skulle omedvetet börja associera märket till glass och frugan till pizza eller kyld prosecco, så jag skulle obannad kunna komma hem med fantastiska sågar, skruvdragare och gud vet vad, och alla skulle vara lika glada som jag!
 
nu
Kylkapacitet på -18 ° till 10° C och uppvärmningstemperatur upp till 55° C.


Gröna grejer, då vet man att det fungerar, ingen risk för kraftlöst trubbel, full power :)
 
Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

Vore perfekta vinsten att kunna ta kalla drycker och varm mat med oss till stranden i sommaren. Dessutom älskar jag makita
 
Det är en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan även uppnå uppvärmningstemperatur upp till 55° C

Varför vi? Jo för att vi snöat in oss totalt och älskar Makita! Och det vore så perfekt eftersom vi totalrenoverar ett hus och det går väldigt mycket dryck!
 
Svar: Väskans kylsystem erbjuder fem kyltemperaturer: -18°, -10°, 0°, 5° och 10° C. Den har också två inställningar för uppvärmning: 55° och 60° C.

Den ultimata kylväskan. Trodde inte den existerade förrän jag hittade svaret på frågan. När vi ser slutet på pandemin vankas det utflykter till nöjesparker och djurparker. Perfekt kylväska att ha med i bilen. Kall dryck alltid i nära räckhåll. Man ju packa ner kylskåpet och åka :) det kallar jag ultimat kylväska.
 
Svar: Väskan har en kylkapacitet på -18 ° till 10° C och den kan också uppnå en uppvärmningstemperatur på upp till 55° C.

Motivering, som prylnörd får man ju nästan skämmas över att inte ha en mobil frys. Perfekt att ha när vi ska till beachen och kunna dela ut glass till höger och vänster bara för att visa upp den fina frysen.
 
Temperaturen på makita Kyl och Värmeväska är -18till +55 grader C. Jag gillar Makitas Produkter. Har en hel del av deras, som fungerar mycket bra och ligger bra till i många tester. Så jag tror att det är en bra produkt att ha till sommar och vinter.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.