55w
En luftrenare skulle sitta fint och minska pollenallergi och astma!
 
Rätt svar är 55 w

Vi är i sluttampen av en omfattande renovering och väntar samtidigt vårt första barn. Inomhusmiljön är dammig och det vore fint att kunna erbjuda nytillskottet (och mig och min sambo!) en renare inomhusluft.
 
Svar: 55 W

Multiallergiker med även andra luftvägsproblem. Sjukskriven och vistas allt tid hemma. Vedeldande åldrig granne som inte riktigt klarar av eldningen längre, luften är ofta fylld av partiklar som gör mitt liv väldigt besvärligt.Jag besväras även av pollen under säsong och avgaser från vägen utanför vårt hus. Som många andra utförsäkrad och utan inkomst, så inköp av luftrenare är omöjligt. Skulle bli mycket tacksam för möjligheten att få en bättre inomhusmiljö.
 
55w

Som katt- & pollenallergiker med 2 st katter vore Philips luftrenare perfekt i mitt självdragshus! Då kanske man rentutav kan bjuda in en katt till i hemmet! :rofl:
 
Svar: 55W

Motivering: Vi som skriver dåliga motiveringar måste väl få vinna någon gång också? :)
 
Svar: 55w

Vi har nyligen skaffat en bullterrier som fiser nått bedrövligt, går knappt att vara i huset längre. En luftrenare hade varit perfekt.

Bullterrier som sitter inomhus och tittar uppåt.
 
  • Haha
Annelie Hultberg
  • Laddar…
Rätt svar: 55W
Motivering: Egentligen är inte min motivering bättre än någon annan men för en vecka sedan köpte jag och min bättre hälft vårt första hus. Efter sommaren flyttar vi två plus vår lille grabb på 1,5 år in i vår nya bostad. Jag lider av damm och kvalsterallergi och tar receptbelagd medicin dagligen. Min sambo lider av kraftig pollenallergi. Förhoppningsvis kan vi vinna denna pryl och hoppas då att den fungerar bättre än vår förra luftrenare som inte gjorde någon märkbar skillnad så vi kastade den på tippen. Heja bra produkter!
 
Svar: 55w

Min tonårsson bor i lillstugan på tomten och lider av kronisk snuva. Vi har varit oroliga att det beror på klimatet i byggnaden - tänk om detta skulle underlätta!!! :heart:
 
Svar: 55W

Jag vill bli av med de osynliga virusen, allergenerna och föroreningarna i mitt hem för att hålla det rent och säkert. En maskin med hög prestanda som lämpar sig för rum på upp till 135 m², och HEPA-filter som fångar upp 99,97 % av partiklarna på 0,003 mikron, och tar bort upp till 99,9 % av virus och aerosoler från luften hade varit toppen!
 
Svar 55 W
Jag har inte kunnat jobba heltid sedan 2011 pga mina luftburna allergier som gör mig så trött. En riktigt effektiv luftrenare som dessutom är snygg, skulle göra att jag kan börja använda min fulla potential igen även på våren!!
 
Svaret är att maximalt förbrukar den 55watt.

Varför, vi är en familj på totalt 5 personer. Vi är 4 som päls, pollen, gräs allergiker/astmatiker i olika ansträngningsgrad. Men att kunna slippa pollen, damm eller liknande inomhus i den del barnen sover. Det vore en välsignelse.
 
Svar 55W

Motivering: Dottern har flyttat ner i källaren i gillestugan som ligger bredvid tvättstugan. Vi har upptäckt att det dammar något kopiöst från tvättstugan så skulle var toppen att ge henne renare luft.
 
55w är svaret
Luftrenaren skulle jag vilja skänka till min dotter som har väldiga allergi problem med mögel i lägenheten som ägarna säger inte finns , men hennes 4 barn har astma + en nyfödd sen en vecka sen ( som verkar friskast än så länge ), dom har även problem med dom flesta pollen också , 3 av barnen går i skolan som även där finns mögel o pollen så dom har ingen frizon någonstans och mellersta grabben har hjärtproblem och knapp på magen , tror det skulle underlätta mycket och mindre medicinåtgång
 
Svar: 55W

Vi spenderar 8 Tim av dygnet i sovrummet. För 4 personer är det tillsammans 24 timmar per dygn. Det är skäl nog.
 
55 watt är den maximala effekten.

Jag lider av allergi året om och vi bor i lägenhet med gammal och dålig ventilation. Varje dag får jag torka svart smuts som kommer in via ventilationen. Ingen ventilationsfirma har kunnat fixa det så jag hoppas och önskar att en Philips luftrenare AC3033/10 skulle ge oss ett drägligare inomhusklimat och mig en bättre livskvalitet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.