Svar: 55W

Med 3 av 4 allergiker och astmatiker i hemmet vore det rena drömmen att få hjälp med renare luft Vi tillbringar stor del av vår tid i hemmet (jobb hemifrån och permittering) så dagarna skulle bli så mycket bättre för oss alla!
 
Svar: 55 w
Som många andra har jag stora problem med pollen.
Förra sommaren var fruktansvär. Jag kunde under perioder nysa 2 gånger i minuten under flera timmar, så en sån här luftrenare hade gjort mina somrar mycket mer behagligare!
 
Svaret är 55W

Vi tog hand om en hund vars ägare beslutat sig för att avliva honom då hund inte passade in i hennes livssituation. Ungarna blev själaglada och jag och min fru uppskattar att vara ute i naturen och gå långa promenader då det blivit mycket stillasittande framför ändlösa Teams-möten på dagarna. Så långt allt väl tills vi inser att yngsta dottern har allergiska problem som mitt under brinnande björkpollensäsong blivit omöjligt ännu värre på grund av hunden. Nu är hon ledsen för att det är hennes fel om vi inte har kvar hunden. En luftrenare hade varit en skänk från ovan för oss så vi kan fortsätta ge gammelhunden ett skönt liv och för henne så hon kan fortsätta att leka med sin lurviga kompis!
 
Svar 55 w
Med både allergier och astma i familjen , vore en stor förbättring av luften med en slik luftrenare , hoppas kan man ,
Tjingeling Hasse
 
Svar : 55 watt

Nu under en omfattande renovering , stambyte i källaren och badrum i källaren samt badrum på första plan blir det väldigt skitig miljö , en luftrenare hade varit perfekt att ställa in i barnens rum så de får frisk luft.
 
Korvgubbe
Svar 55W

Med en väldigt svår pollen- och gräsallergi är vår och sommar tuffa månader för mig. Att kunna rena luften i sovrummet hade inneburit ett jättekliv i livskvalitet för min del.
 
Philips luftrenare AC 3033/10 körs på max 55 W effekt :surprised:

I ett litet torp i skogen som jag och mina två små barn bor. :heart:
Där uppe på kattvinden där barnen sover snällt, hade luftrenaren från Philips passat utmärkt. :giggle:(y)
 
Svar: 55 w
Jag skulle så gärna vilja vinna en luftrenare och få prova om man märker skillnad, min man har astma och själv är jag känslig för dammiga partiklar och pollen, är den här till hjälp vore det toppen!
 
Svar: 55 W

Jag har själv astma och två barn som är pollenallergiska, och nuförtiden får de ju inte vara på förskolan vid minsta tecken på snor så det är ett stort problem. En luftrenare klart värd att testa m.a.o
 
Svar enl uppgift är 55 W.

Skulle vara intresserad av denna produkt för att jämföra prestanda med en enklare/billigare luftrenare vi haft i sovrummet det senaste decenniet, en Electrolux Z9124.

Just i sovrummet tycker jag det är av stor vikt att ha riktigt ren luft så att man vaknar upp utvilad även när det är värsta pollensäsong.
 
Redigerat:
Effekten är 55w

Självklart vill man att huset ska få den renaste och bästa luften för familjen :heart::ok:
Skulle även underlätta mot pollenallergin såm vi lider av här hemma
 
Rätt svar är 55W.
Nu när sommaren är på ingång och 2 av barnen plus mamma har pollenallergi skulle det nog hjälpa en del med en luftrenare inomhus, vi har redan rening av luft genom luftvärmepump men tar inte allt.
 
Svar: 55w
Motivering: vi har en grabb här hemma som vi tror är allergisk emot något. Vi har tagit lite prover utan resultat. Jag skulle inte bli förvånad om det hade något med luften att göra. Om denna skulle funka och han skulle kunna sova en hel natt utan avbrott så hade han nog varit väldigt glad!
 
Rätt svar är 55W.

Som bondson är det sjukt jobbigt att inse att jag har blivit pollenallergiker. På det kommer att ena sonen också verkar ha besvär. Vi snörvlar o nyser mest hela dagarna. Nu försöker jag installera filter på mina tilluftsventiler men styrelsen påpekar att vårt hus har dåligt med tilluft som det är. Så antingen får jag acceptera pollen inomhus eller ha dålig ventilation till nästa OVK 2026

Verkar som att det är en luftrenare vi behöver för att må bra inomhus.
 
Svar: 55W

Fortfarande drygt åtta månader efter jag hade covid-19 så är luktsinnet helt stukat och jag upplever massa "spöklukter" som inte finns där och en konstant rinnande näsa. Vårt gamla hus med självdrag har nog inte den bästa luften men med en sån här så kan jag åtminstone vara säker på att ha en bra inomhusluft oavsett om min näsa har tackat för sig eller inte, det hade varit helt suveränt verkligen :giggle:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.