R
Går att göra mappar med iPhone också samt funkar likadant med snabbsökningen.
 
  • Gilla
possum77 och 1 till
  • Laddar…
Jag hade nog fel ang. Jula. Man kan nog inte lägga till på Visa-kortet, men däremot räcker det med att säga personnumret eller visa leg.

Känns som det har blivit lite väl Off-Topic nu med betalsätt :)
 
  • Gilla
Purre och 1 till
  • Laddar…
Vad tror vi om högtryckstvätten kommande vecka? Kan den vara helt OK?
 
  • Person använder en gul och svart högtryckstvätt av märket Parkside i en trädgård.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Måste väl ha blivit något fel på den annonsen? "Grönt är skönt" och så visar man en bild på en gul/svart produkt...:thinking:
 
  • Haha
Kalendern
  • Laddar…
... vars uppgift i annonsen är att döda det gröna som växer på plattorna.
 
  • Gilla
Stefan Bengtsson
  • Laddar…
R
:crysmile:Var och köpte 230mm vinkelslipen samt ett gäng diamantskivor inför vårens/sommarens stenläggning.
Bara testat den ett par minuter ännu men den är absolut mer välbalanserad än min gamla 125mm parkside.
Inte i klass med min blåa Bosch dock men för det jag tänkt använda den till så ville jag ha en slit o släng maskin.
Speciellt när stendamm kan döda vilken maskin som helst oavsett prisklass:rolleyes::crysmile:

slank visst med en sladdlös varmluftspistol samt ett par Nike shorts med. Att det alltid ska råka hamna extra saker i kundkorgen trots att man hade ett bestämt mål:crysmile::rofl:
 
  • Gilla
fubar och 1 till
  • Laddar…
Vad tror ni om krysslasern? Jag har en kass nivålaser, är denna bättre kanske?

Parkside krysslaserverktyg med självnivåreglerande funktion och montering på en universalklämma, prissatt till 199 kronor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
nivv nivv skrev:
Vad tror ni om krysslasern?
Ingen aning men för de pengarna blir man sugen att testa. Har dock väldigt svårt att tro att linjerna syns något vidare utomhus i dagsljus men den kan ju vara användbar ändå.
 
R RalleB skrev:
:crysmile:Var och köpte 230mm vinkelslipen samt ett gäng diamantskivor inför vårens/sommarens stenläggning.
Ta det försiktigt med stenkapningen. Jag tog nog i lite för mycket och eldade upp min på ett par minuter. Men diamantskivorna fungerade bra med en annan vinkelslip.

230mm metallkap skivorna tog slut väldigt fort men det var praktiskt att ha det extra kapdjupet
 
Jag köpte en Parkside-spik/dykertpistol för några månader sen. Är det någon som vet vilka nosskydd som passar till dem? Eller något annat sätt så att det inte blir så fula märken.
 
engs
terjevigen terjevigen skrev:
Jag köpte en Parkside-spik/dykertpistol för några månader sen. Är det någon som vet vilka nosskydd som passar till dem? Eller något annat sätt så att det inte blir så fula märken.
Är det en sån kombinerad för dyckert / häftpistol? De brukar ha den egenheten, budgetvarianterna i vilket fall. Köpte en dedikerad dyckertpicka efter det och inte haft några problem med märken sen dess.

(Trodde först jag gjorde nått fel då jag fick märken hur jag än bar mig åt, vinklade, justerade trycket. Men fick lära mig här på byggahus att det var vanligt med dessa kombo-maskiner).
 
nivv nivv skrev:
Vad tror ni om krysslasern? Jag har en kass nivålaser, är denna bättre kanske?
Köpte den för några månader sedan och jag tycker den funkar bra. Har dock inte använt den utomhus. Gillar att den går att sätta på kamerastativet! (y)
 
engs engs skrev:
Är det en sån kombinerad för dyckert / häftpistol? De brukar ha den egenheten, budgetvarianterna i vilket fall. Köpte en dedikerad dyckertpicka efter det och inte haft några problem med märken sen dess.

(Trodde först jag gjorde nått fel då jag fick märken hur jag än bar mig åt, vinklade, justerade trycket. Men fick lära mig här på byggahus att det var vanligt med dessa kombo-maskiner).
Ja, precis. Hmpf. Jag får försöka hitta något sätt att dämpa slagmärket eller helt enkelt spackla och måla efteråt.
 
Immobil Immobil skrev:
Köpte den för några månader sedan och jag tycker den funkar bra. Har dock inte använt den utomhus. Gillar att den går att sätta på kamerastativet! (y)
Nice! Säg att jag ska sätta upp ett par lampor i taket i en rak linje, löser den det? Eller dra en kabel rakt på en vägg?
 
M
R RalleB skrev:
:crysmile:Var och köpte 230mm vinkelslipen samt ett gäng diamantskivor inför vårens/sommarens stenläggning.
Bara testat den ett par minuter ännu men den är absolut mer välbalanserad än min gamla 125mm parkside.
Inte i klass med min blåa Bosch dock men för det jag tänkt använda den till så ville jag ha en slit o släng maskin.
Speciellt när stendamm kan döda vilken maskin som helst oavsett prisklass:rolleyes::crysmile:
Min varade ungefär 10min innan den släppte ut sin magiska rök och gav upp. Det blir blå Bosch när jag behöver en så stor kap nästa gång.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.