Hej! 10 års rostskyddsgaranti!

byggt hus som blev klart förra året. Frugan köpte ny postlåda förra året, Den är inte bara ful, den står dessutom på tre lastpallar då vi ej gjort färdigt framsidan, omöjlig att öppna på vintern när det är kallt samt att hon dessutom backat in i den två ggr så den är helt bucklig och böjd! VI BEHÖVER EN NY!
 
Denna brevlåda ser ut till att klara mina behov då den är rymlig nog till å rymma post o reklam som anländer under dom dagar jag är på annan ort på jobb. Kvaliteten på lådan med 10 års genomrostgarnti och skydd mot att vittja den uppfyller alla mina krav.
 
10 års garanti mot genomrostning.

Motivation: Jag har en fru som är extremt glad för e-handel. Varje dag ligger där paket på lådan, i lådan eller vid tomten. Att ha en ny låda skulle verkligen få sig en utmaning emot fruns handlande....
 
Svar på frågan: 10 års rostgaranti.

Motivering: i glesbygden där vi bor har det under det sista kvartalet varit många tjuvar i farten. Med en svensk kvalitetslåda på uppfarten kan vi känna oss trygga att posten ska komma oss tillhanda.
 
Svar på frågan: 10 års rostskyddsgaranti.

Motivering: en ny brevlåda är något vi behöver - den gamla har jag till och med fått blodvite av när jag skulle kolla efter brev och det låsbara mellanlocket i plåt fälldes ned rätt på näsan. Den lådan fanns på plats vid inflytt. Men med en ny, större låda kan vi ha den på vår tomt och vara fria att resa bort några dagar utan problem med full låda.
 
10 års rostgaranti

Börjar tröttna på objudna besök i vår brevlåda som står utefter en landsväg. En del verkar vara väldigt nyfikna på vad grannarna får för post, en del plockar upp posten och slänger den på marken. En rejäl brevlåda av större modell står på inköpslistan - har bara inte blivit av än. En vinst skulle fixa det problemet.
 
10 år är svaret på frågan!

Vi ska till och bygga nytt hus, att få montera denna super brevlåda där vore riktigt Nice!!
 
10 års rostgaranti. Behöver ersätta min nuvarande, värdelösa postlåda som är förbrukad.
 
Svar: 10 års genomrostningsgaranti.
Motivering: Skulle behöva en ny brevlåda då den nuvarande är väldigt sliten och skev och tråkig. Hade varit kanon med en ny och fräsh låda.
 
Vi har nyligen flyttat till hus och i den befintliga postlådan simmar vår post omkring, så fort det regnat. Något som inte täcktes av "dolda-fel-försäkringen". :rofl: Med alla utgifter, små och stora, som man har som nybliven husägare, så vore det ju fantastiskt att vinna en ny postlåda. En postlåda som vi dessutom kan vara säkra på att posten slipper simma i, åtminstone de närmaste 10 åren...eftersom genomrostningsgarantin är 10 år. (y)
 
10års genomrostgaranti

Efter att ha renoverat det mesta med huset både invändigt och utvändigt är det postlådan kvar att byta. Den gamla har verkligen gjort sitt och är både rostig och läcker in vatten. Vi beställer mycket på nätet så en postlåda som även rymmer paket skulle vara fantastiskt.
 
Redigerat:
Svar: 10 års genomrostgaranti.

Håller på att renovera huset jag ska flytta till just nu och har ingen brevlåda.
 
Svar: 10 år genomrostgaranti

Motivering: Vi ska flytta till hus och lämnar således vårat låsta postfack i trappuppgång för en sedvanlig brevlåda. Jag har tidigare råkat ut för id-kapning och är en aning nervös inför byte av låda och säkerhet... med den här kanonlådan från Berglund kan jag vara trygg med att posten inte hamnar i orätta händer! Extra bonus är såklart att den också rymmer paket, det underlättar enormt att slippa gå till postombud och hämta alla paket med barnkläder som kommer när man har en nyfödd liten bebis! ;-)
 
10 års garanti mot genomrostning.

Motivering:
Jag resejobbar och när early bird levererar paket så kan det bli lite när som helst när leverantören trögar, bättre de döljer sig i lådan istället för hänger utanpå från tisdag morgon till fredag kväll. Ingen kan bevisa vad som levererats.
 
Garantin på denna otroliga låda är 10år.
Vi ska precis flytta till vårat första hus. Så skulle vara skönt att veta att våra paket är i säkra och torra händer med denna fina låda.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.