HOBBY ARCHITECT
3f98d4d6e3bf42b60ab96597a3c90cdd_MEDBD351922C9374701B3E27EBA9F445DFB.jpeg
Men gud vad stort, här kan ju hela släkten bo. 13 rum i två olika fastigheter. Och fan vad konstigt det där avlånga ser ut. Som värsta institutionen. :thinking:
 
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
För den rätta brutala industrikänslan :rofl:!
Men jag undrar vem/vilka som äger byggnaden och har fått den utmätt av Fogden. De här lantbrukar-kooperativen som ägde stora siloanläggningar brukar ha bra ekonomi...men de kanske har sålt till någon klippare som nu har klippt i sten?
man använder inte silos på det sättet längre och mycket går med lastbil idag
 
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
[bild]
Men gud vad stort, här kan ju hela släkten bo. 13 rum i två olika fastigheter. Och fan vad konstigt det där avlånga ser ut. Som värsta institutionen. :thinking:
har du nån länk
 
HOBBY ARCHITECT
12721161.jpg
https://www.skeppsholmen.se/en/object/index/bergstroms-vag-2-1334485

:surprised::surprised::surprised::surprised::love::love: WOW!!!

10 rum, Ingarö, 20 mille.

Enda nackdelen är väl att solen går ner bakom huset istället där vattnet och "utsikten" är. Och badkar i betong känns väl inte så mysigt, sen träpanelen i badrummet förstår jag mig inte på. Men det huset skulle jag köpt om jag var rik och inte orkade bygga. Sjukt snyggt exteriör design! Ful inredning bara, men tänk den som köper det vad fint den skulle kunna göra det.
 
Redigerat:
  • Gilla
jocke31 och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren
E erimos skrev:
Här är ett hus som förtjänar några klick. Kostar som en vasastans-tvåa?


[länk]
Synd på industriområdet!
 
  • Gilla
jocke31
  • Laddar…
E
richardtenggren richardtenggren skrev:
Synd på industriområdet!
Jo men det är ju å andra sidan sågen som är orsaken till huset. Ska man bo som en sågverkspatron så hör det till.

Kolla trapphuset!
 
  • Gilla
Fartland
  • Laddar…
richardtenggren
E erimos skrev:
Jo men det är ju å andra sidan sågen som är orsaken till huset. Ska man bo som en sågverkspatron så hör det till.

Kolla trapphuset!
Jo i övrigt var huset underbart! :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.