H huggan skrev:
Blir så ibland men trycker man på bilden brukar den ladda.
Fortfarande mörkt som i kolboa:cool:
Kollade i komputerfanstyget och det är än mörkare DÄR. Hmmm?
Är du säker på att inte linsskyddet sitter kvar?;)
 
Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
Violina och 4 till
  • Laddar…
Trossbotten med spånskivor i ett pågående renoveringsprojekt för ett hem, ouppackat byggmaterial i förgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Färdig trossbotten och spånskivor. Nu är det bara för oss att glida in och lägga golv, måla tak, spackla, slipa och måla väggar, golvlister, taklister, byta takarmatur, måla dörrfoder, dörr, fönsterfoder och inreda. Två heltidsarbetande, 3 barn, noll barnvakt. Ses 2026. :rolleyes:
 
  • Gilla
  • Haha
Jiji och 15 till
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Återkoppling till tidigare inlägg, nu har jag fått tag på en kortare apparatsladd!
Gärna länk på den..
 
Karlia
Målat andra lagret färg på golvet.

Nymålat grått trägolv med andra lagret färg i ett tomt rum med mönstrad tapet och fönster.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Jiji och 10 till
  • Laddar…
surris
Det går framåt :)
Renoverat badrum med nylagda vita kakelväggar och gröna väggar, utan inredning, med fönster med utsikt över trädgården.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
7ender och 14 till
  • Laddar…
A
surris surris skrev:
Det går framåt :)
[bild]
Snyggt,kaklar du själv?
 
surris
Handyman 1 skrev:
Snyggt,kaklar du själv?
Tack! Ja det gör jag.
 
Mycket snyggt!
surris surris skrev:
Det går framåt :)
[bild]
 
  • Gilla
surris
  • Laddar…
Drog sista strängen med målarfog idag. Nu är hallen äntligen klar, drygt ett år efter att vi började.
Före och efter:
Nyrenoverad hall med trätrappa, panelväggar och inredningsdetaljer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Renoverad hall med vita väggar, kristallkrona, trätrappa med gråa stegmattor och dekorativa detaljer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Före-bild på en hall med vit panelvägg och en mörkt röd dörr, elektriskt skåp ovanför, klädhängare och krukor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Renoverad hall med ljust klinkergolv, vita väggar och inredningsdetaljer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Psan och 16 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Drog sista strängen med målarfog idag. Nu är hallen äntligen klar, drygt ett år efter att vi började.
Före och efter:
[bild]
[bild]

[bild]

[bild]
Riktigt snyggt och smakfullt! Gillar att ni behållit panelen på väggen och smart att spara den övre biten av spaljén och hänga en ampel! :D
 
  • Gilla
Keiller
  • Laddar…
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Riktigt snyggt och smakfullt! Gillar att ni behållit panelen på väggen och smart att spara den övre biten av spaljén och hänga en ampel! :D
Tack! Hade jag fått välja hade jag dock bytt ut panelen mot en slät vägg :D har lite svårt för panel i allmänhet och omålad furu i synnerhet. Men med lite färg så blir det hyfsat diskret.
 
Keiller Keiller skrev:
Tack! Hade jag fått välja hade jag dock bytt ut panelen mot en slät vägg :D har lite svårt för panel i allmänhet och omålad furu i synnerhet. Men med lite färg så blir det hyfsat diskret.
Nej nej nej, panel som är så fint i lagom mängd. Vi har på ena sidan i trappan och i ett hörn i köket där bordet är. Skulle aldrig ta bort den, däremot håller jag med om omålad furu...;)
 
Spikat panel!

Spikpistolen är det bästa köp jag gjort, kostar mycket men det är verkligen värt pengarna.
Renoverat hus med ny spikad panel och byggmaterial omkring, stegar lutade mot väggen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
dilemma och 6 till
  • Laddar…
Börjat riva trall!
Ska in en rund 3 m pool till barnen o trallen ska förlängas hela vägen till det svarta planket tar slut!
Poolen är en ovanmarkspool, men ska sänkas ner så den bara sticker upp 50 cm över trallen, totalhöjd 120!
Mycket förarbete kvar innan det blir handgrävning, runt 5 kubik ska bort.

Som vanligt glömde jag före bild så fick bli en gammal!
Bambun skickas vidare till föräldrar o svärföräldrar!

Trädäck intill hus med pergola och bambuväxt, gräsklippare och högtryckstvätt i förgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Rivningsarbete av trädäck i trädgård inför installation av rund pool, med synlig bambuväxt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.