Jonas Persson Jonas Persson skrev:
Ni som beställt handtaget till tigersågsblad, vad sägs om denna trevliga accesoar?

Ett litet etui med sågblad. Det går även att komplettera med fler varianter. Det finns flera små trevliga blad att välja på:p
[bild] [bild]
Har du lust att länka till etuit. Lyckas inte hitta det.

edit, hittade det!
 
  • Gilla
Jonas Persson
  • Laddar…
Campar Campar skrev:
:D

[bild] [bild]
Var det du som fick brommamaskinen för ett kanonpris?
 
  • Gilla
Campar
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Var det du som fick brommamaskinen för ett kanonpris?
Japp, ibland lyckas man vara tillräckligt snabb! :D
 
  • Gilla
Mange_64 och 2 till
  • Laddar…
Campar Campar skrev:
:D

[bild] [bild]
Grattis! Blev det utgångspris eller budgivning? :)
 
nanowire nanowire skrev:
Grattis! Blev det utgångspris eller budgivning? :)
:cool::giggle:
 
  • Gilla
stigen
  • Laddar…
Blev en metallkap av billigare snitt idag. Behöver bygga mig ett fäste till en sopvals, så då kommer den bra till pass.
 
En liten och en vanlig stor snickaryxa på en trästubbe med spån runtomkring.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Köpt kanske världens minsta yxa :) Min vanliga snickaryxa som referens. Tänkte ha den att slöjda med. Jag gillar formatet men den är lite för lätt för att man ska få något gjort med den.
 
  • Gilla
fremax och 5 till
  • Laddar…
Tobbe.A
FredrikR FredrikR skrev:
Nej, men kikat på den.. återkoppla gärna efter att du testat! :)
Den var prissänkt 500kr på Jula. Återkommer när jag testat!
 
Sittställning
Christensen Christensen skrev:
Inhandlat två slipskivor för att få bort färg och limrester på dom putsade väggarna i källaren. En till giraffen och en till 125mm excenterslipen!
Vart köpte du dessa ? Jag har samma projekt igång snart :)
 
Sittställning Forlowt skrev:
Vart köpte du dessa ? Jag har samma projekt igång snart :)
Köpte på toolsonline.dk
Funkade bra men kunde nog tagit lite grövre korn. Va en vägg med en färg som satt som berget, där fick det bli tungstenskivan från jula
 
Redigerat:
Inköp och inköp, hjälpte en kompis att bli av med en kompressor, så nu har jag blivit med kompressor nu ska jag ju vara köpa slang och tillbehör, tips på det?

En gammal grönmålad kompressor på ett blått transportvagn i ett rörigt garage.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
Hojte Hojte skrev:
Inköp och inköp, hjälpte en kompis att bli av med en kompressor, så nu har jag blivit med kompressor nu ska jag ju vara köpa slang och tillbehör, tips på det?

[bild]
Beror ju lite på hur du ska använda den men jag föreslår:

Cejn eSafe 320 kopplingar, Cejn slangrulle för vägg 3/8 slang, grövre slang för matningen till rullen....

Finns tex på Duab.
 
  • Gilla
Hojte och 2 till
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Beror ju lite på hur du ska använda den men jag föreslår:

Cejn eSafe 320 kopplingar, Cejn slangrulle för vägg 3/8 slang, grövre slang för matningen till rullen....

Finns tex på Duab.
Jadu, det senaste man skulle haft användning för den är typ pumpa däck och blåsa rent motorsågen, men helt plötsligt kanske man behöver den till något annat, så bra tips (y)
 
Sittställning
Christensen Christensen skrev:
Köpte på toolsonline.dk
Funkade bra men kunde nog tagit lite grövre korn. Va en vägg med en färg som satt som berget, där fick det bli tungstenskivan från jula

Tack ska prova, har sett dom från Jula men trodde dom skulle äta upp väggen lite för fort haha.
 
Sittställning Forlowt skrev:
Tack ska prova, har sett dom från Jula men trodde dom skulle äta upp väggen lite för fort haha.
Den från jula funkade bra tycker jag, kanske inte bäst livslängd. Körde med en vinkelslip med ställbart varvtal och va man lätt på handen så tog den nästan bara färgen :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.