Mattias_Jo1 Mattias_Jo1 skrev:
[länk]

Prismatch mot Bauhaus så blir det 3066:- måste väl vara bra. Utan skena dock.
Bauhaus garanti gäller dock inte mot "renodlade webshoppar", vilket väl Toolab är?
 
n_sandstrom n_sandstrom skrev:
Bauhaus garanti gäller dock inte mot "renodlade webshoppar", vilket väl Toolab är?
Toolab har butik i Västra Frölunda, Göteborg
 
  • Gilla
Härryda2015 och 1 till
  • Laddar…
n_sandstrom n_sandstrom skrev:
Bauhaus garanti gäller dock inte mot "renodlade webshoppar", vilket väl Toolab är?
De har butik som sagt
 
C Chentin skrev:
Och om man prismatchar det på Hornbach blir det 2.069:- istället.
Idag xl bygg
Annonssida som visar GTA 2500 Compact Professional sågställning med specifikationer och pris, samt andra byggprodukter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Såg att det var GTA 3800 ni var ute efter dock
 
Var dock observant på att Bosch numera har en hel klase modeller som börjar med "GCM 8". Exakt vad som skiljer vågar jag inte gå in på. Rörigt är det dock.

Bosch GCM 8 SJL Professional utdragssåg mot vit bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Bosch kap- och gersåg GCM 80 SJ med blå och silverfärgade delar och Optiline sågklinga.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Bosch GCM 800 SJ Professional utdragssåg på vit bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Dizzy84 Dizzy84 skrev:
Eller...

[länk]

[bild]
Är sågen nåt att ha?
Har en Dewalt av den äldre modellen men tycker den är tung...
 
I
nino nino skrev:
Är sågen nåt att ha?
Har en Dewalt av den äldre modellen men tycker den är tung...
"Nackdelen" med dessa är att de har en lång arm som sticker ut på baksidan. Jag har en sådan såg och jag kan tyvärr inte ha den uppställd eftersom den inte går att ställa in till väggen, istället hamnar den på en hylla någonstans och plockas bara fram i absoluta nödfall. MEN det finns säkert fördelar med den där armen så allt handlar om vilka krav man har.

Jag tittade faktiskt själv på Dewalt eftersom de kan placeras in till väggen.
 
Alfredo Alfredo skrev:
Var dock observant på att Bosch numera har en hel klase modeller som börjar med "GCM 8". Exakt vad som skiljer vågar jag inte gå in på. Rörigt är det dock.

[bild]

[bild]

[bild]
Köpte GSM 8SJL på Bauhaus när de hade den För 1995:- samt en GTA3800 för 1895:-
 
I Ironside skrev:
"Nackdelen" med dessa är att de har en lång arm som sticker ut på baksidan. Jag har en sådan såg och jag kan tyvärr inte ha den uppställd eftersom den inte går att ställa in till väggen, istället hamnar den på en hylla någonstans och plockas bara fram i absoluta nödfall. MEN det finns säkert fördelar med den där armen så allt handlar om vilka krav man har.

Jag tittade faktiskt själv på Dewalt eftersom de kan placeras in till väggen.
Jag har en Makita LS1019 av exakt denna anledning. Mycket trevlig såg! Spånuppsamlingen är riktigt bra, bara Kapex som kanske är bättre.
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
Jag är mest utomhus eller bygger, har den inte uppställd
 
boschkenta
Jag har ett GTA 2600 stativ till min såg och det ser ut som en 5-åring svetsat ihop skiten, med skeva armar och sneda stopp i ändarna som man får bråka med rätt mycket. Inget finlir på den inte! Hade jag köpt idag så hade jag kört på ett dyrare. Med en GCM 8 SJL på det stativet så känns det liiiite osäkert ibland om man inte står helt plant. Lite baktung, typ.
 
Som nog tidigare har skrivits så är det värt varenda krona att köpa GTA3800 istället.
 
Redigerat:
  • Gilla
trojlee och 2 till
  • Laddar…
nivv nivv skrev:
Jag har en Makita LS1019 av exakt denna anledning. Mycket trevlig såg! Spånuppsamlingen är riktigt bra, bara Kapex som kanske är bättre.
Vet du om man kan fästa den på ett GTA3800?
 
G Gud_ skrev:
Vet du om man kan fästa den på ett GTA3800?
Det skulle jag tro! Jag har fäst min på ett portabelt bord från metabo. Om det inte går rakt av kan man nog lösa det med en plywoodplatta under själva sågen. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.