Finns det inga slagskruvdragare med låda och batterier från Makita? Hittar bara med borrmaskin och slagskruvdragare, men borrmaskin har jag en Hitachi som duger
 
nino nino skrev:
Finns det inga slagskruvdragare med låda och batterier från Makita? Hittar bara med borrmaskin och slagskruvdragare, men borrmaskin har jag en Hitachi som duger
Dåliga batterier till den? För annars har ju Hikoki också dugliga slagdragare.
 
nanowire nanowire skrev:
Dåliga batterier till den? För annars har ju Hikoki också dugliga slagdragare.
Nej jag har 4 batterier av nån anledning...
Får kolla på en naken sån
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Någon som vet vart man kan beställa bosch gta 3800 billigt? Kanske någon rabattkod???
 
Jag pratade med Beijer i helgen och kampanj kommer på GTA 2500 Compact inom kort. Frågade inte om GTA 3800 men det kanske är värt att kolla med dem?
 
  • Gilla
Pawlan
  • Laddar…
T trasker skrev:
Jag pratade med Beijer i helgen och kampanj kommer på GTA 2500 Compact inom kort. Frågade inte om GTA 3800 men det kanske är värt att kolla med dem?
Ja då ska jag hålla ögonen öppna =)
 
P Pawlan skrev:
Någon som vet vart man kan beställa bosch gta 3800 billigt? Kanske någon rabattkod???
Billigt nog? :thinking:;)
Bosch Stativ GTA 3800 för kap- och geringssågar, bärhandtag synligt, pris 2.299 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
trojlee och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Billigt nog? :thinking:;)
[bild]
Och om man prismatchar det på Hornbach blir det 2.069:- istället.
 
T trasker skrev:
Jag pratade med Beijer i helgen och kampanj kommer på GTA 2500 Compact inom kort. Frågade inte om GTA 3800 men det kanske är värt att kolla med dem?
Vad menas med innom kort? 1-3v?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.