Svar: 1911

I tider som dessa när kostnader svider, vill jag ej ha något som damm sprider. En robot som dammsuger och moppar? Det må jag säga låter som lyx för oss alla, för när dammet är framme på roboten vi ska kalla! Hipp hipp hurra va bra!
 
Svar: 1911

Vi har nyligen skaffat katt och en robotdammsugare skulle verkligen behövas här för att ta upp katthår och kattsand. Ja, och självklart ett och annat dammkorn som har ansamlats.
 
Svar: 1911
Motivering: Till vardags brukar jag tvinga min man att dammsuga och moppa, eftersom det är det värsta jag vet. Han skulle bli så glad om vi vann en Cleanmate S900!
 
Svar 1911.

Skulle vara klockrent för oss med en 11månaders donna här hemma för att kunna ägna mer tid åt henne än att städa mycket av tiden vi är hemma. Vi har redan en robotklippare som är bland de bästa investeringarna som gjorts.
 
Svar: 1911.
Låt roboten göra jobbet inomhus och vi kan njuta av naturen utomhus
 
Korrekt svar 1911

med två vilda katter och 6 barn så räcker inte tiden till att städa allt, en robot som tar nattpasset vore guld värt!
 
1911

Förlorade ett vad mot min fru och nu skall jag ansvara för dammsugning för RESTEN AV LIVET!!!
Vad vadet handlade om är en rolig historia i sig... men att jag måste dammsuga är desto sorgligare.
Slår vad att Cleanmate S900 skulle lösa mitt lilla "problem" med bravur!
 
Svar: 1911

Motivering: Vi har ett fritidshus som är väldigt populärt att komma på besök när vi är där. Inga problem med det men när det springs ut och in hela tiden så blir det fort smutsigt. Flera barn och 2 hundar. Men oftast dem vuxna som drar in smuts faktiskt. Så med denna lilla robot så kanske familjefriden får en lite boost timmen innan man skall hem till verkligheten igen. För att lämna det ostädat gör man bara en gång.
 
Svaret är 1911

Som minutjagande småbarnsmorsa hade denna lilla städvän kunnat hjälpa oss att tämja våra mega-dammtroll.
 
Svar 1911

Med två små barn och hus med öppen trapp så har vi alltid "en perfekt storm" i damm-förhållanden i hallen under trappen. Att ha en robotdammsugare som har hand om detta skulle vara underbart.
 
Svar: 1911
Jag bor på landet med familj och tre katter så det blir lätt lite skit som behöver städas bort. Vore perfekt med en liten robot som snurrar runt och håller rent.
 
Svar: 1911

Motivering: Utarbetad småbarnsmamma som bor i renoveringskaos, så en dammsugare som kan hjälpa mig vore bra =)
 
Svar: År 1911

Motivering: Jag har varit lite anti robotdammsugare då jag har svårt att se att det skulle bli så bra. Men alla är på mig och säger det är kanon. Hade gärna blivit motbevisad med en värsting som denna :)
 
Svar: År 1911

Motivering: Jag hade velat vinna för att jag är hemmafixerskan som också behöver fixas med ett rent hem <3
 
Svaret är 1911

Jag skulle vilja vinna denna för att vi redan har en robotdammsugare, och har insett hur fantastiskt bra det är när man har tre barn, tre katter och en hund. Tar ju verkligen allt hår och sand som blir.
Nu skulle ju våran dammsugare behöva en kompis som kan gå på övervåningen med. Hoppas på vinst.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.