I
Exostor Exostor skrev:
man kan få leverans gratis till ett varuhus. Kan vara smidigt om rabatten bara är en dag och man inte har tid att åka den dagen eller om rabatten bara gäller på webborder.
Visst gäller det endast om butiken har det i lager? Jag kunde inte se att det gick att gåvidare då ingen lokal butik hade det i lager. Men jag kan såklart ha missat någon detalj.
 
  • Gilla
LoweW
  • Laddar…
B Baskavoda skrev:
Hur ser insidan på lådorna ut? Är det någon avdelare eller liknande med?
Så här ser de ut. Undrade själv också.
Plastfodral med flera små fack för förvaring av byggdelar eller tillbehör.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Transparenta plastbackar för förvaring staplade i en hög.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

/J
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
Kan meddela att två av lådorna ser ut som ovan de andra två som nedan:
Öppen verktygslåda med ordnade fack, två översta rader med transparenta lock, två nedersta rader utan lock.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
I Ironside skrev:
Var frakten 300 kr för 3 lådor? Jag beställde 1 låda och 2 tejprullar, för det fick jag en frakt på 70 kr vilket jag tyckte var en bra deal :) Men visst, frakten kanske avgörs delvis av var det ska skickas.
Hahhaha...men en Woods avfuktare
 
  • Haha
Ironside
  • Laddar…
I Ironside skrev:
Visst gäller det endast om butiken har det i lager? Jag kunde inte se att det gick att gåvidare då ingen lokal butik hade det i lager. Men jag kan såklart ha missat någon detalj.
Jag har iallafall tidigare beställt saker med gratis frakt som inte funnits i min butik, just pga de var slut i butiken. Men det kan ha ändrats, det var nog ett år sen.
 
  • Gilla
Ironside och 1 till
  • Laddar…
Exostor Exostor skrev:
Jag har iallafall tidigare beställt saker med gratis frakt som inte funnits i min butik, just pga de var slut i butiken. Men det kan ha ändrats, det var nog ett år sen.
Här i mälardalen är det fri frakt (hem/utlämning enligt gängse postnordlotteri) för beställningar över ngt visst belopp tror jag, osäker vilket. Har iaf inte behövt betala frakt på någon av senaste månadens tre olika beställningar av Raaco-boxar :thinking:
 
  • Gilla
Ironside och 1 till
  • Laddar…
I Ironside skrev:
Visst gäller det endast om butiken har det i lager? Jag kunde inte se att det gick att gåvidare då ingen lokal butik hade det i lager. Men jag kan såklart ha missat någon detalj.
Antagligen för att dom inte finns i weblager heller längre
 
Var det en 100 i rabatt på lådorna?
 
nino nino skrev:
Var det en 100 i rabatt på lådorna?
599 - 20% = 479,20 ;)(y)
 
C
Exostor Exostor skrev:
Jag har iallafall tidigare beställt saker med gratis frakt som inte funnits i min butik, just pga de var slut i butiken.
Samma här, även saker som inte finns i butikens ordinarie sortiment (deras "compact store"). Och det var inte jättelänge sedan. De har dock hållit på och trixat med det där. Ett tag gick det inte att beställa för upphämtning i butik alls.
 
  • Gilla
Ironside
  • Laddar…
nino nino skrev:
Var det en 100 i rabatt på lådorna?
Ordinarie CO-pris 799:- så ungefär 320 per box i rabatt. Amazon tar ca 900:-
Men lite skönt att de är slut så vi kan prata om nånting annat också :crysmile:
 
CO är hopplöst efter sina konkurrenter på e-handel.
Det går, som någon påtalat redan, inte beställa på webben och hämta ut det i butik utan frakt.
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
Raskus Raskus skrev:
CO är hopplöst efter sina konkurrenter på e-handel.
Det går, som någon påtalat redan, inte beställa på webben och hämta ut det i butik utan frakt.
Där har du fel, när jag går in i kassan finns det en liten ruta där det står "Leveransen är alltid gratis vid hämtning i butik.
Priserna för olika fraktalternativ kan variera"
Går man desdutom ett steg längre till fraktalternativ så finns det en flik som det står "hämta i butik, gratis frakt" på.
 
  • Gilla
D-bug
  • Laddar…
P Prodigys skrev:
Där har du fel, när jag går in i kassan finns det en liten ruta där det står "Leveransen är alltid gratis vid hämtning i butik.
Priserna för olika fraktalternativ kan variera"
Går man desdutom ett steg längre till fraktalternativ så finns det en flik som det står "hämta i butik, gratis frakt" på.
Hm ok, jag vill minnas att det endast gäller prylar som finns i lager i den fysiska butiken.
 
  • Gilla
JSten
  • Laddar…
P Prodigys skrev:
Går man desdutom ett steg längre till fraktalternativ så finns det en flik som det står "hämta i butik, gratis frakt" på.
Men jag lyckas inte få välja närmaste butiken vid det alternativet utan hänvisas till en som ligger tre mil bort...... och det är den enda som finns som alternativ med gratis frakt och hämta i butik.......
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.