Årtal: 1911.

Varför skall jag ha en n dammsugare?
vi har i flera år använt en robot dammsugare, som även blev uppgraderad med nya batterier, filter och borstar, men nu har mjukvaran i den börjat krångla.
Den vet inte var den skall dammsuga, den irrar runt sig själva, älskar stol och bordsben som den aldrig blir klar med att besöka.
Den dammsuger inte längs väggarna längre, så vi har fått börja med den gamla hederliga manuella dammsugaren istället.
Så det är dags för vår robot att pensioneras.
Så DÄRFÖR måste vi ha en ny robotdammsugare.
Är dessutom pensionär, så pensionen går till livsnödvändiga saker, då Sverige inte har råd att ge oss pensionärer en skälig pension. Hade jag vore arbetande, hade jag så klart köpt en ny robotdammsugare.
 
1911.

Med två långhåriga katter och en allergisk man hemma blir det dammsugning flera gånger om dagen. En robotdammsugare skulle frigöra mycket tid varje vecka.
 
Hylte Jakt & Lantman startade 1911!
Vi bygger hus med härliga öppna ytor, som gjort för en robot från Hylte som dammsuger och moppar! Samtidigt får våra något seniora kroppar vila och njuta av denna lyx!
 
1911, med en hund som fäller mer än nått annat jag träffat, 3 ggr per år och stora härliga tassar har hon som gör fina avtryck på golvet leriga dagar i trädgården... Det vore en fröjd att vinna denna robot
 
  • En stor hund på en snöig väg bredvid en frusen sjö och skog i bakgrunden.
Svar 1911

Jag har ett gammalt skylt i köket som säger
" a clean house is a sign of wasted time "

Och med 5 småbarn, 3 katter, 1 hund, 1 vuxen barn(läs man :rofl:), 1 kompanjon och dagligen personal som kommer äta i huset, samt eget företag och 2 hus att hålla rent...jo då är livet fullt upp och håller jag helt med om vad skylten säger, dock är det riktigt skönt när allt är städat och rent. Så den där cleanmate 900 skulle bli mitt största kompis :love:
 
Svar: 1911

Motivering: För att det är min tur nu.
 
Svar: 1911
Motivering: Det vore trevligt att efter jobbet komma till ett dammsuget hem så att man kan få tid över till annat.
 
Svar: 1911
Motivering:
Sysselsatt Barnfamiljs skatt,
Cleanmate Jobbar dag & natt.
 
Svar 1911
Motivering: Pga en kronisk ryggsjukdom betyder nåt sånt enkelt som dammsugning sängläge efteråt för mig - jag hade mycket hellre tillbringat den tiden med mina barn
 
Svar: 1911

Nån måste ju jaga barnen när vi flyttar till vårt nya hus nu i påsk
 
Svar:1911

Med två barn och allt dom släpper in så vore de guld värt att vinna en robotdammsugare som underlättar vardagen i dom här deprimerad tiderna
 
I
Hej.
Året är 1911 och motiveringen är att efter kastat en robotstädare men fick kasta den efter 1 månad efter att den hade spritt ut en hund-diare/ avföring över hela köksgolvet. Inger
 
Svar: 1911

Vi har en robotdammsugare av annat fabrikat idag.
Den gör inte sitt jobb så bra tycker jag.
Jag skulle därför bli glad om jag kunde till min sambo få ryta.
"Den ska vi äntligen byta!"
Ja, en sådan vinst skulle göra min dag.
 
År 1911
Att städa är inte så efterlängtad. Tänk om man kunde ha en intelligent robotdammsugare som gjorde det alla andra undviker? Om Frasse blir min, kommer jag att bli en hjälte här hemma. (Jag har redan döpt min drömvinst till Frasse)
 
Svaret är 1911

Skulle underlätta min vardag som reumatiker
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.