Fråga: Ungefär hur många olika produkter hittar du i Bra sommarmöblers E-handel?
Svar: över 30.000 produkter

Förra året flyttade vi in i vårt nybyggda hus från lägenhet, vi har inga utemöbler än och skulle bli otroligt glada om man kunde smycka vår uteplats med dessa snygga utemöbler. Vi ser fram emot en fantastisk tid i trädgården där man både kan njuta av kossor men även fåglar och vår fina natur.

//Emma
 
svar: över 30.000

har en fin uteplats som har stått tom i över ett år. Väntar på fina utemöbler och besök av familjen som inte alls har sett vårt nya hus pga pandemi och stängda gränser.
 
Svar: över 30 000 produkter

Kändes otroligt trist att bära in sitt gamla slitna utebord i nya inglasningen, skulle vara flott att få sitta vid ett bord där barnen inte får stickor och porslinet inte vickar.
 
Svar: Över 30 000 produkter i sortimentet

Motivering.
Sedan i sommars har vi renoverat framsidan av vårt hus.
Arbetet har inkluderat bl.a. dränering, tagit bort buskar och gammal stödmur samt byggt ny stödmur.
Nu återstår endast plattläggning och staket för att sedan äntligen kunna njuta av uteplatsen. Då hade de här utemöblerna från Bra sommarmöbler pas Renovering av framsida på hus med grävd mark, borttagen buskage och gammal stödmur samt ny mur under arbete. Renoverad husfasad med ny stödmur och utgrävd mark inför plattläggning. Renovering av husfasad med ny stödmur, gräsmatta och en röd skottkärra framför. sat.
 
Svar: man hittar över 30.000 produkter i Bra sommarmöblers E-handel.

Vi köpte ett hus för lite mindre än ett år sedan och vi har inte hittat den perfekta matgruppen till vårt uterum än. Men denna vinst skulle lösa detta problem. Då skulle vi kunna byta ut den gamla matgruppen som följde med huset. Nu håller vi tummarna att vi vinner denna otroligt fina matgrupp till vårt uterum som är exakt i den färgskalan vi vill ha :) Kul tävling!
 
Över 30000 produkter.

Ska dränera mitt hus och måste då tyvärr riva min befintliga altan för att sen bygga en helt ny. Tänker mig en L-form med ett utrymme för exakt en sån utegrupp!
 
Svar:
Bra Sommarmöbler startades 1995 i Göteborg och med över 30 000 produkter i e-handeln.
Med dessa fina och praktiska utemöbler skulle lyckan vara gjord.
Våra gamla utslitna har sett sina bästa dar.
När vi alla samlas barn och barnbarn så får vi inte plats vid den gamla grupp vi har nu,
utan får äta i omgångar och det är inte trevligt alls.
Med dessa utemöbler skulle vi alla få plats och kunna äta och umgås tillsammans, så håller nu tummarna för att jag kan få vinna dessa praktiska utemöbler.
 
Svar: Fler än 30 000 st
Motivering: Sambon har svårt att bestämma sig för vad för utemöbler vi skall ha till vårt hus och skulle vilja ha möbler denna sommaren, det blev inga förra eftersom vi inte kunde hitta rätt. Men vinner man då så här fina möbler så är det hela ju löst. Win win, jag får utemöbler och sambon slipper hitta de som känns 200% rätt, för nöja sig med dessa som "bara" känns 100% rätt.
 
Över 30.000 produkter.
Min motivering: tredje sommaren med nybyggt hus. Tomten börjar sakta ta form. Altanen kom på plats förra sommaren, nu saknas det bara riktigt snygga utemöbler! Det här settet skulle passa ypperligt till vårt vita hus!
 
Svar; Över 30 000 produkter!
I sommar byggs vår altan klar i Luleå skärgård, blev projekt när Covid-19 ställde in resan till Nice förra sommaren. Tänk så perfekt att kunna sitta på Nice på altanen till sommaren och bara njuta!
 
Svar: över 30000 produkter.

Vi sitter idag på sliten stol,
man känner sig inte särskilt cool.
Sen, när en ny dag grytt,
åh vad vi längtar efter något nytt.
När vi är förbi det här med Corona,
så vill ju massa middagar ordna.
Tänk vad härligt med nytt och fräscht set,
då bjuder vi över grannarna, lätt!
 
Svar: över 30.000 artiklar.

Vi ska bygga en Pergola vid kolonistuga i sommar så visst vore det kul med denna fina grupp att sitta o njuta i.
 
Hej!
Över 30 000 produkter :)

Wow så fina! Då kan man ju komplettera med övriga möbler, det hade blivit såå fint på vår uteplats vi fixade förra året!

Vi har äntligen sparat pengar att fixa vår baksida med nytt trädäck och det vi saknar är ett härligt matbord med stolar, hade blivit världens lyckligaste med dessa och njuta livet med nära och kära :)

Kram till alla!
 
Hej,
Över 30000 prdukter.

Att i denna pandemi får känslan av franska rivieran hade varit härligt. Det hade ju varit riktigt Nice att få sitt fint i en Nice matgrupp från Bra sommarmöbler!
 
Svar: över 30000 produkter.

Motivering: Så att frun slutar tjata om nya utemöbler.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.