Svar: Över 30000 produkter
Våra utemöbler är ruttna, hade inte varit fel med nya.
 
Griffeltavlan
Svar: Över 30 000 .

Dessa sommarmöbler skulle passa perfekt i vår pergola. Det ska byggas ett tralldäck i sommar. Där står idag gamla trämöbler från 80talet med mögel och är en aning rangliga.
 
Svar ca 30000 artiklar

Hur bra skulle det vara med möbler från Bra Sommarmöbler?
Kanske tråkigt, ensamt och alldeles jätte trist..
Eller, nej det skulle vara fint, gemensamt med familj, vänner och grannar. Sittriktiga, stiliga och med lång hållbarhet. Skapa stunder med oförglömliga minnen för framtiden. Placerade på vår altan som en överraskning till familjen.
 
Lite mer än 30000,
Jag behöver verkligen nytt set att njuta in våren, då mitt gamla nu tjänat ut sin tid, tack för en bra hemsida.
 
Svar: över 30.000 produkter

Igår köpte jag och maken vårat första hus! Efter många år av sparande, slit och ibland tårar när det inte gått som vi velat har vi nu ÄNTLIGEN förverkligat vår stora dröm! De här vackra möblerna hade passat fint på vårat nya trädäck så vi kan sitta skönt och se på när barn och hundarna leker i trädgården.
 
Svar: Över 30.000 produkter!

När altanen på sommarstugan byggdes fanns inte så mycket pengar över till en matgrupp så snålheten bedrog visheten och ett mycket billigt set, dessutom på rea, inhandlades.
Inte nog med att dem är väldigt obekväma så har dem nu börjat rosta och lämnar märken på altanen.
Dags för nytt och frun skulle verkligen uppskatta en vinst av en ny superfin matgrupp från Bra Sommarmöbler!
 
Nu har jag räknat klart och det finns över 30.000 produkter. 30.152 tror jag det var faktisk! Det skulle vara fantastiskt att vinna detta fina set så att barnen slipper sitta på en drickaback och använda en begagnad OSB-skiva som bord, i år igen! Dessutom skulle deras farmor och farfar kunna komma och sitta skönt för att umgås på betryggande avstånd utomhus, då en drickaback inte håller för deras korpulenta farfar.
 
Svar: över 30000

Då jag önskar att slippa måla om utemöblerna i år igen. Underhållsfria är framtiden!
 
Bra sommarmöbler har över 30000 produkter i sinne-handel

Det skulle vara nice att få möblera med den tidlösa möbelgruppen ’Nice’ på vår nya altan. Vi använder vår altan året om så det skulle vara toppen att ha väderbeständiga utomhusmöbler som kan stå ute året om. Finns inget dåligt väder för att grilla och umgås
 
Svar: Över 30000 produkter

Motivering: Detta set skulle vara perfekt just nu för att kunna bjuda på coronasäkra middagar utomhus på vår altan. Även efter pandemin har lagt sig skulle det vara en snygg och praktisk mittpunkt för uteplatsen.
 
Svar: över 30000 artiklar
Den skulle passa oss perfekt för större sammankomster när läget för sånna blivit bättre.
 
Svar : Över 30000

Vi har nyligen köpt hus på landet, och sålde gamla huset inklusiva utemöbler. Våren närmar sig, och dessa möbler hade varit perfekta här vid nya huset !
 
Fler än 30 000 produkter.

matgruppen Nice hade gjort sig riktigt nice på uteplatsen vid vårt nya hus!

Bra sommarmöbler har precis det vi söker; snygg, klassisk design och bra kvalitet
 
Hej,
Strax över 30000 produkter!

Renoverar min veranda, och har just nu betngbord som är meeh.. inte praktiskt och inte direkt snyggt. För att inte tala om stolarna.. Man sitter inga längre stunder där ute och njuter, dags att ändra på detta.

//johan
 
E
Svar: över 30.000
Motivering: Jag och min sambo är nyblivna husägare sedan 3 månader tillbaka med allt vad det innebär. Med en stor ovårdad trädgård, fasad som behöver underhåll och pågående renoveringar inomhus har vi många andra mer akuta inköp att göra i vår, så vi har bestämt oss för att möbler till altanen får vänta till nästa år trots att vi så gärba skulle vilja ha en riktig matgrupp att njuta vid långt in på kvällarna i den stundande, första, sommaren med hus. Nu kanske vi har en chans att få uppleva det ändå! Håller tummarna!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.