Sakta men... Tja... :)

Köpte Suzuki-styrlederna, har samlat på mig lite annat krafs... Måste börja mäta upp naven så jag kan räkna ut var fästpunkterna för a-armarna ska vara... Det tar emot....
 
Hus tomte
Ibland behöver man en liten rast
Du kommer snart komma igång igen
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Sakta men... Tja... :)

Köpte Suzuki-styrlederna, har samlat på mig lite annat krafs... Måste börja mäta upp naven så jag kan räkna ut var fästpunkterna för a-armarna ska vara... Det tar emot....
Kämpa, gör en sak per dag om en så liten så får du snart upp farten.
Kör på och lycka till.

/W
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Lite glada tillrop är aldrig fel heller, det tackar vi för!
 
Jag själv håller på och bygger en motorcykel men dom senaste månaderna har jag inte känt något sug efter den.. igår fick jag världens ryck och lyckades gör stora framsteg!

Så gå och glo på den och dra djupa suckar över den ett tag.. du kommer snart få tillbaka suget efter den!:D Vi väntar med spänning här i tråden:cool:
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Z zzoink skrev:
Jag själv håller på och bygger en motorcykel men dom senaste månaderna har jag inte känt något sug efter den.. igår fick jag världens ryck och lyckades gör stora framsteg!

Så gå och glo på den och dra djupa suckar över den ett tag.. du kommer snart få tillbaka suget efter den!:D Vi väntar med spänning här i tråden:cool:
Det är fint tänkt, men "Det finns inget som heter inspiration, det heter transpiration!"
Det ordspråket har jag hittat på själv, bara så ni vet ;-)
Såååå, in å kötta ikväll :)

/W
 
  • Gilla
Hus tomte och 1 till
  • Laddar…
Det var ju själva f*n.
I Västerås. När det är barnvecka och bilen är på reparation.
 
  • Skärmavbild av en bilannons för en Mazda MX-5 med information om årsmodell och motor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Det var ju själva f*n.
I Västerås. När det är barnvecka och bilen är på reparation.
Ta med dig telningarna och ta en taxi! (Eller hyr en bil eller vad f*n som helst) ;)
 
  • Haha
Workingclasshero
  • Laddar…
Violina Violina skrev:
Ta med dig telningarna och ta en taxi! (Eller hyr en bil eller vad f*n som helst) ;)
30 mil till Västerås... Hade ju iofs velat se taxichaufförens min när jag tvingar honom att vänta i bilen med kidsen medan jag skruvar ner bakaxeln, för att sedan baxa in den i skuffen innan vi åker hem igen.... :crysmile:
 
  • Haha
  • Gilla
polaris78 och 4 till
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
30 mil till Västerås... Hade ju iofs velat se taxichaufförens min när jag tvingar honom att vänta i bilen med kidsen medan jag skruvar ner bakaxeln, för att sedan baxa in den i skuffen innan vi åker hem igen.... :crysmile:
Jo.. Jag körde visserligen 50 mil en gång för att hämta två dörrar och en bagagelucka.. Men då hade jag inga barn.. bil fick jag dock se till att låna en, för jag hade inte fått plats med prylarna i min lilla sedan jag hade :rofl:
 
Hus tomte
Händer d nått bakom kulisserna;)
Inte lätt å slitas mellan 2 projekt

Ja håller själv på å bygger nytt hobbyrum (tvättstuga) till min bättre hälft..

Va gör man inte för dom så man kan gå in i garaget å va där en hel helg:crysmile:

man eller mus:thinking: vi killar e möss som gör allt dom säger så man får lugn å ro:crysmile:
 
Nja, inte direkt .. Måste mäta upp framvagnen så jag kan börja skissa på nya bärarmar, men det tar emot ... främst för att jag måste städa garaget först, så jag ens kan få en rimligt plan yta att jobba på ..

Samtidigt så har jag bytt plats på förrådet som låg ihop med garaget, med hobbyrummet som var utanför .. nu ska allt hänga ihop så det ska bli enklare att arbeta ..

Förutom då att jag har tagit tag i "FTX-projektet" som ska genomföras i vår .. :)
 
Hus tomte
Låter nästan som du e hemma hos mej å jobbar:crysmile:

Gumman ville ha nytt kök här då åkte vi oxå på att flytta FTX fläkten men d blir i vår

man betar av allt sakta men säkert

idag kommer röris å gör d sista under kåken innan flytt av inkommande vatten

garaget här har ingen ”plan” yta nånstans e ren kaos där inne..

mäta för ny framvagn e kul:love:
 
Hus tomte
Hur går d för dej i garaget?
 
Hus tomte Hus tomte skrev:
Hur går d för dej i garaget?
Alldeles för sakta... :crysmile:

Jag har fortfarande inte fått tag på en bakvagn... Har kollat på lite hela bilar, men det har inte dykt upp något risigt i närheten..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.