13th Marine 13th Marine skrev:
Är tydligen en i Höör-trakten som köpt 10, lagt ut dem för 2900kr och redan sålt sju av dem.

Edit: här kommer en bild, 9/10 sålda.
[bild]
Lite kaxigt ändå att skriva ut nypriset i annonsen.
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Lite kaxigt ändå att skriva ut nypriset i annonsen.
Ingen kan komma i efterhand och gnälla på att de känner sig lurade iaf :thinking:
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Ingen kan komma i efterhand och gnälla på att de känner sig lurade iaf :thinking:
Nej precis.
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
R roli skrev:
Kan ju hoppas att Lidl lägger ut några plasmor varje vecka i butikerna så kan de som "spekulationsköper" flera exemplar, för att kränga på blocket/tradera, sitta där med sina maskiner.....
90 dagar öppet köp... Men med tanke på att de inte är slut på Lidl ännu så hoppas man att marknaden mättas och att vissa spekulantköp återlämnas som sedan blir -30% märkta när det inte är verktygsvecka. Slutsats är att inte köpa nån från blocket eller tradera.
 
Lime113 Lime113 skrev:
Till alla som inte har skaffat appen. Sjukt värt att få allt på en pall så man bara kan hämta ;)

[bild]

Annars får man plocka här.

[bild]
Hur handlar man eller reserverar nåt via appen...?
Känns väldigt oanvändarvänlig, hittar inte ens sökfunktionen.
 
Redigerat:
  • Haha
nissenhj
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Hur handlar man eller reserverar nåt via appen...?
Känns väldigt oanvändarvänlig, hittar inte ens sökfunktionen.

Tror inte det går faktiskt...
 
I min lokala Lidlbutik var det begränsat till en plasmaskärare per hushåll.

Nej, jag köpte ingen. Har som de flesta andra ingen nytta av någon.

Fantastiskt roligt förresten. För knappt ett år sen hamstrade folk dasspapper. Nu hamstrar man plasmaskärare :D
 
  • Haha
  • Gilla
Fairlane och 3 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
I min lokala Lidlbutik var det begränsat till en plasmaskärare per hushåll.

Nej, jag köpte ingen. Har som de flesta andra ingen nytta av någon.

Fantastiskt roligt förresten. För knappt ett år sen hamstrade folk dasspapper. Nu hamstrar man plasmaskärare :D
Folk har blivit hårdare i magen av all karantän.
 
  • Gilla
  • Haha
da98jpn och 6 till
  • Laddar…
En liten annan vinkling av Parkside Plasmaskärartråden. Köpte själv ett ex i måndags när de tog slut efter 10 minuter max när många kundvagnar fylldes. Jag är nöjd med kvaliteten till det priset men har nu under kvällen suttit och grejat lite i mitt labb med Plasmaskäraren och kablarna uppackade i samma rum. Nu rinner mina ögon och näsan svider av ångor från alla gummidetaljer inklusive nätkabeln så nu får prylarna hamna i karantän i min verkstad utanför huset. Någon mer som fått samma besvär? I och för sig inte första gången som jag upplevt detta på Kinaprylar. Vad skulle Kemikalieinspektionen tycka om detta...
 
Keiller Keiller skrev:
Fantastiskt roligt förresten. För knappt ett år sen hamstrade folk dasspapper. Nu hamstrar man plasmaskärare :D
Det är en avancerad konservöppnare...
 
  • Haha
Immobil och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
Ibland använder vi denna tråden för att rapportera hur sakerna fungerar.
Jag köpte svetshjälmen för kanske ett år sedan, typ.
Först idag blev det att premiäranvända den.

Nu blev det väldigt lite, och jag har ingen tidigare erfarenhet av automatiska svetshjälmar, så det blir inte mycket till recension...
Men den funkade iaf, och såpass bra att jag undrar varför jag inte köpt en tidigare.
Ny automatisk svetshjälm Parkside PSHL 2 A1 i förpackning, används första gången av forummedlem.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
nissenhj och 3 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Ibland använder vi denna tråden för att rapportera hur sakerna fungerar.
Jag köpte svetshjälmen för kanske ett år sedan, typ.
Först idag blev det att premiäranvända den.

Nu blev det väldigt lite, och jag har ingen tidigare erfarenhet av automatiska svetshjälmar, så det blir inte mycket till recension...
Men den funkade iaf, och såpass bra att jag undrar varför jag inte köpt en tidigare.
[bild]
Jag har använt min i ett år nu. Min laddar ur batteriet även om jag stänger av den så nu pillar jag ur batteriet varje gång. Tyvärr lite krånglig batterilucka.
 
Mikael_L
Ja batterierna som var i var totalt slut, märkte jag när jag skulle använda den. De hade inte börjat "syra", men det var säkert inte jättelångt ifrån.
Men sen upptäckte jag att ratten på sidan verkade vara för att stänga av + hur mörkt det skulle bli, så jag tänkte bara att den nog var på ...
Men det är kanske som du skriver.
 
A
Mikael_L Mikael_L skrev:
Ja batterierna som var i var totalt slut, märkte jag när jag skulle använda den. De hade inte börjat "syra", men det var säkert inte jättelångt ifrån.
Men sen upptäckte jag att ratten på sidan verkade vara för att stänga av + hur mörkt det skulle bli, så jag tänkte bara att den nog var på ...
Men det är kanske som du skriver.
Haha!,då är det illa,om batterierna "ruttnar" bort innan man ens hunnit testa den,man ska inte slita på nya grejer,helt rätt ;):)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.