Humulus Humulus skrev:
Samma sak här: Kamerorna på lagret och man blir inte betrodd att ta med den till kassan, trots att man nog får anses som stamkund
Med Lidl-plus appen kan du låsa upp lagerdörren som leder till utställningshallen. Där brukar mina förbeställa verktyg ligga framlagda på en lapp med mitt namn. Det är väl dit personalen måste gå och hämta kameran om man inte är medlem.

PARKSIDE inspektionskamera förpackning som visar produktspecifikationer och innehåll på ett displayer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Mach77777 och 3 till
  • Laddar…
Lime113 Lime113 skrev:
Med Lidl-plus appen kan du låsa upp lagerdörren som leder till utställningshallen. Där brukar mina förbeställa verktyg ligga framlagda på en lapp med mitt namn. Det är väl dit personalen måste gå och hämta kameran om man inte är medlem.

[bild]
Bara jag som framför mitt inre öga ser @Lime113 gå och nynna "Cause I'm a twenty-first century digital boy" samtidigt som han skriver det där?
 
  • Gilla
  • Haha
Kalendern och 1 till
  • Laddar…
Raskus Raskus skrev:
Är det nån fler än jag som köpt oljepumpen?
Och..kanske hunnit testa?
Har ett ex sedan innan och är nöjd. Har dock för mig att de avråder från att suga vatten med den, och heller inte bensin.

P poba53 skrev:
Jag har oljepumpen men skulle nog aldrig testa den på min bil. Men jag har en bänksvarv där växellådans avtappningsplugg fastnat för gott efter 15år så där har jag använt den för att byta olja via påfyllningshålet. Till det har den funkat bra men det är ju små volymer det handlar om.
Kolla denna länk: [media]
Varför skepsisen mot att testa den på bilen?
 
F FDT skrev:
var finns inspektionskameran?
Tittat förgäves i två butiker idag
I en annan del av världen (Skövde) fanns tre ex framme i butik. En följde med hem
 
  • Gilla
Lime113
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Vid bilmeck, alltså?
För det var just det jag tänkte, att det kanske vore smutt med en elektrisk maskin som gör (nästan) samma jobb som tryckluftsknacken, jag annars tar fram.
Precis, är i sluttampen av en renovering av en 60-talare, och den gör sitt jobb bra. Skönt att man kan ställa in slagen och varvtalet. Däremot får man efterdra om man är osäker, och det som dras med moment skall ju alltid dras med momentnyckel.
 
  • Gilla
laban2 och 1 till
  • Laddar…
K Kjell_G skrev:
I en annan del av världen (Skövde) fanns tre ex framme i butik. En följde med hem
I Bromölla fanns det fyra framme i en trådback. Ingen fick följa med hem. ;)
 
V Vardagsrum skrev:
Har ett ex sedan innan och är nöjd. Har dock för mig att de avråder från att suga vatten med den, och heller inte bensin.



Varför skepsisen mot att testa den på bilen?
Om man byter olja på en bil så går det mycket fortare att öppna bottenpluggen och de mesta odefinerade innehållet i sumpen följer med ut. Vilket Du nog inte kommer åt med en pump via oljestickshålet
 
  • Gilla
  • Älska
nissenhj och 1 till
  • Laddar…
I Borlänge fanns det också inspektionskameror iaf vid 13 tiden
 
V Vardagsrum skrev:
Provar att länka till en numera ljudlös version av ett klipp där både den lilla 12V dragaren och 20V Performance slagdragaren testas tillsammans med 2 blåa 12V och en blå 18V

[media]
Citerar mig själv här, efter att ha använt Parkside 12V ett tag till, samt efter att ha kollat på min egen video så slår det mig att den faktiskt känns rappare än Bosch’s 12V-15. Det tycks som att den drar skruvarna fortare, trots ett på pappret angivet lägre maximalt moment.

Bosch 12V-35 borstlös tycks däremot dra fortare och tur är väl det. Hade ärligt talat blivit förbannad annars.

3 års garanti som standard på Lidls vanliga, 5 år på deras Performance.

Bosch erbjuder 1 år, men går att ”uppgradera” till 3 år om man skapar konto, krånglar och registrerar sina verktyg/batterier.

Skulle uppskatta om fler Byggahusare filmade lite test och jämförelser mellan Lidl-prylar och ’proffs’prylar, det behöver inte vara så avancerat eller överdrivet vetenskapligt. :)
 
  • Gilla
nevinator och 2 till
  • Laddar…
Jag vet inte om det hjälper någon, men det fanns Kameror kvar i Linköping idag kring lunch.
 
  • Gilla
FDT
  • Laddar…
Fick användning för deras lilla bordssåg idag! Verkar bra, har ingen erfarenhet innan utav en, men den gör sitt jobb utan klagomål från mig! :p
 
Nästa vecka ser inte ut att bli roligare än så här :( från Bosch.

Reklamblad från Lidl med erbjudanden på köksprodukter, bl.a. Bosch matberedare och SodaStream, med priser.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
Lime113 Lime113 skrev:
Nästa vecka ser inte ut att bli roligare än så här :( från Bosch.

[bild]
ah, äntligen. limflaskor och färgmixer!
 
  • Haha
MagicFingers och 4 till
  • Laddar…
I vår butik kom 39 (Jepp 39, betydligt fler än jag trodde) plasmaskärare men om dom tar slut finns ett litet lager hos kundtjänst..
 
  • Affisch med text "Är plasmaskärarna slutsålda?" och bild av en plasmaskär från Parkside, samt kontaktinformation för kundtjänst.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Lime113
  • Laddar…
Hur lång är kön hos er? I Lerum två vid dörr och två i bil. Inga cyklister.
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.