Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Fråga: Hos Billiga-arbetskläder.se har du alltid öppet köp, men i hur många dagar?
Ångerrätten som är längre än lagstadgad ångerrätt bör ses som en form av öppet köp, och 100 dagar ångerrätt är väldigt frikostigt.
Ligger efter med en del arbete då vi haft runt 15-20 minus grader här i lång tid nu och vanliga vintergarderobskläderna som klarar kylan är inte anpassade för utomhusarbete. Era vinterarbetskläderna ser bra ut och verkar mycket praktiska och håller bäraren varm och torr, med ett sånt set skulle jag kan kunna komma ikapp med en del utomhusarbete.
 
Svar: 100 dagar

Min sambo har, trots vissa problem med läsningen, klarat alla prov på sin utbildning inom trädgård och anläggning. Detta var något hon oroade sig för innan start, och hon mindes hur hon slet på högskolan. Hon börjar nu se slutet på utbildningen, och jag känner att hon skulle vara värd att få dessa kläder, som ett ”grattis” till att ha fixat varenda uppgift med väl godkänt resultat.
 
  • Gilla
useless
  • Laddar…
100 dagar

Vi ska bygga nytt fritidshus då det gamla har sett sina bästa dagar. Då behövs bra arbetskläder för klimatet är lite oberäkneligt där. Antingen är det kallt eller så är det asvarmt och där emellen är det så knottigt så man blir galen.
 
Svar: 100 dagar
Vore fantastiskt att få möjligheten att använda dessa. Har länge dragit mig för att köpa arbetskläder så har renoverat halva huset i adidasbyxor och en halvtrasig tröja. Det är så mycket spackel på kläderna att jag kan ställa dem upp. Vore kul med ett nytt och fräscht set! :)

Håller tummarna!
 
Svar 100 dagar

då jag lätt får migrän när det är dragit och kallt, tror jag detta ställ skulle underlätta mina sysslor här hemma oavsett om det är snöskottning eller gräsklippning eller allt där i mellan här på den blåsig Uppsala slätten.
 
Hej

100 dagar

Skulle uppskatta att vinna dessa plagg för jag hjälper sonen med familj att bygga hus på en ö i Karlskrona
Där det blåser från alla håll.
Snickaren som också är där rekommenderar dessa kläder eftersom dom använder dessa kläder
 
Fråga: Hos Billiga-arbetskläder.se har du alltid öppet köp, men i hur många dagar?

Svar: 100 dagars ångerrätt.
(Du kan ALLTID returnera varor och få dina pengar tillbaka för varor som du köpt.)

Motivering: Mina hängrännor blir aldrig riktade eftersom ”det är för blött”, ”det är för rått” eller ”det är för kallt”. Jag skulle behöva ett bra exempel på ”det finns inget dåligt väder ...”.
 
Allvarligt talat, jag har inte haft en vinterjacka på säkert 20år.
T-shirt och tröja räcker till vardags året om. Lägger på nåt lager om det blir riktigt kallt eller om man ska stå still utomhus.
Hade då - för 20 år sedan - en riktigt bra jacka som andades, som jag inte svettades i. Den gick det att använda....
Nu har jag lovat mig själv att jag kommer inte köpa en ny jacka förens jag har råd att med en sådan bra jacka igen. Men... det finns alltid något viktigare när man har barn. Så åren bara går....
 
100 dagar.

Det är inte till mig utan till hustrun som alltid tycker det är kallt ute när vi ska bygga - med dessa kanske hon tycker att det blir lite roligare!
 
Orientexpressen
Svar: 100 dgr
Perfekt för mig som gärna vill hålla på både ute och inne med en massa spring mellan ett svalare garage, trädgård och fikapausar inne (vilket är ett måste, fikapaus alltså) utan att behöva slänga på och av mig otympliga kläder. Med de här kläderna är det lättare för mig att anpassa dem efter vad jag behöver.
 
Var lite för kallt. Glömde bort... :thinking:
L larka742 skrev:
Allvarligt talat, jag har inte haft en vinterjacka på säkert 20år.
T-shirt och tröja räcker till vardags året om. Lägger på nåt lager om det blir riktigt kallt eller om man ska stå still utomhus.
Hade då - för 20 år sedan - en riktigt bra jacka som andades, som jag inte svettades i. Den gick det att använda....
Nu har jag lovat mig själv att jag kommer inte köpa en ny jacka förens jag har råd att med en sådan bra jacka igen. Men... det finns alltid något viktigare när man har barn. Så åren bara går....
Svar : 100 dagar

Allvarligt talat, jag har inte haft en vinterjacka på säkert 20år.
T-shirt och tröja räcker till vardags året om. Lägger på nåt lager om det blir riktigt kallt eller om man ska stå still utomhus.
Hade då - för 20 år sedan - en riktigt bra jacka som andades, som jag inte svettades i. Den gick det att använda....
Nu har jag lovat mig själv att jag kommer inte köpa en ny jacka förens jag har råd att med en sådan bra jacka igen. Men... det finns alltid något viktigare när man har barn. Så åren bara går....
 
Det är härligt att läsa om alla era projekt, pågående eller kommande! Och visst går jobbet lättare när man är rätt klädd. Det kommer @crazytok kunna berätta om, för hen är veckans vinnare av arbetskläderna. Med ett kommande utomhusprojekt modell större och födelsedag just idag, kan vi bara säga GRATTIS!!:D Musklerna lär växa när allt ska grävas för hand, förhoppningsvis passar kläderna även nästa vinter...;)
 
  • Gilla
Xappen
  • Laddar…
Oj, mitt i allt födelsedagsfirande har jag faktiskt glömt kolla här inne. Så det blev ju en glad överraskning!! Jättekul, stort tack för detta! Skall försöka komma ihåg att ta en bild iförd den fina utstyrseln.... :D
 
  • Gilla
Violina och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.