Svar: 100 dagar

Skulle behöva ett nytt sett med arbetskläder då vi håller på att renovera en lada till festlokal, det pågår året runt och är inte varmt där inne just nu!
 
Svar: 100 dagar

Har startar bygge av nytt garage nu och det är riktigt kallt att stå ute och snickra nu. Så nya varma arbetskläder skulle sitta som handen i handsken.
 
Svar: hemsidan anger att det är 100 dagars öppet köp.

Mina nuvarande arbetskläder är slitna, opraktiska för ändamålet och i fel storlek. En ny uppsättning kläder som dels passade mig och passade för att arbeta i vore mumma för den här användaren.
 
Tobbe.A
Svar: Kuggfråga? De har inte öppet köp, men de har ångerrätt i 100 dagar.

Motivering: Är i stort behov av nya arbetskläder, speciellt varma sådana av bra kvalitet. Tyvärr finns inte ekonomin för att kunna unna mig själv sådan lyx.
 
100dagars öppet köp.

Arbetsbyxorna är slut, dessutom för stora efter att ha hittat en massa kul att göra när man skaffar hus.
Arbetsjacka har jag ej, men skulle vara praktiskt i den skånska blåsten.

Nu med barn nummer två här vilken timme som helst så är planen att spendera våren tillsammans med storasyskonet och bygga en lekbåt, att ha ett par väl passande arbetskläder skulle göra det enklare.
 
100.dagar

De där ser inte ut att vara värst hållbara arbetskläder, kanske för att skotta uppfarten och strosa runt och dra i nån skruv på huset. Inte kräla under bilen och meka eller klättra runt och lägga om taket den kalla årstiden.
Ser mer ut som nått modeplagg likt diverse nya friluftsmärken. Motbevisa mig gärna då jag står i valet och kvalet att köpa nya arbetskläder.
 
Svar på frågan: 100 dagar
Motivering:
Behöver varma, sköna och smidiga kläder som håller mig varm utan att bli svettig.
 
100 dagar.

Motivering. Startar i vår (så snart det går) renovering av 150 år gammalt torp i Hälsingland och likaväl som bra verktyg behöver jag bra kläder.
 
Svar: 100 dagars ångerrätt/öppet köp
Motivering: Är frusen men gillar ändå att vara ute och fixa. Hoppas vinna dessa varma, goa vinterkläder för att hålla värmen under utejobbet och slippa vara blåfrusen.
 
Svar : 100 dagar.

Det finns alltid mycket utejobb - oftast på kvällar och helger, i mörkret och kylan. Det kommer att kännas så mycket lättare att arbeta när jag tar ta på mig varma, snygga arbetskläder som gör jobbet roligare!

Claire
 
100 dagar.
Arbetskläder går det aldrig få för mycket av.
Bygga, måla, klippa gräs, trädgårdsarbete, skotta snö ..... ändamålen är många.
Har slitit ut ett ex antal omgångar, och efter senaste omgången med trädgårdsarbete är de nu både fula och nötta.
Skulle därför passa jättebra med helt nya inför kommande säsong !
 
Svar: 100 dgr

Motivering: Vi lämnade Sthlm för ett halvår sen och flyttade in på en gård på Österlen. Stallet ska vi göra om till ett bed and breakfast och mannen jobbar all sin vakna tid med detta. Nu under vintertid är det väldigt kallt att jobba där ute och det blir korta pass för att kylan gör sitt. Ett vinterset till mannen vore grymt!
 
Hej,
Svar: 100 dagar
Motivering: Jag har inga bra arbetskläder för utomhusjobb under höst -vinter perioden. Det blir oftast någon gammal jacka man drar på sig. Detta funkar egentligen inte alls eftersom den inte är anpassad för för snicker jobb. Arbetskläder som är anpassat för utomhusjobb under den kalla årstiden skull passa mig som hand i handske .
/Torbjörn
 
Svar: 100 dagar.

Motivering: Har köpt hus och har en hel del utomhus projekt framöver. Skulle verkligen uppskatta bra arbetskläder.
 
Svar:100 dagar
Skulle passa bra till maken som sliter hårt vid stugan. Börjar bli till åren och behöver vara rädd om sig med bra kläder.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.