Person i Blåkläder vinterjacka med vattentätt material och vinterbyxa, framför byggarbetsplats, logotyp för Billiga-arbetskläder.se.

Den här veckan kan du vinna ett set varma arbetskläder från Billiga-arbetskläder.se för projekten utomhus. I serien “Unite” från Blåkläder hittar vi en smidig vinterjacka i vind- och vattentätt material med andasfunktion och tejpade sömmar. Jackan har varmt och luftigt mesh-foder. Till det en Blåkläder vinterbyxa 1800 med quiltat foder och vattenavvisande finish. Byxan har knäskyddsfickor och rymliga fickor. Båda plaggen finns även i damstorlekar och du väljer själv den färg du vill ha.

Värde: ca 2 550 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna arbetskläderna, i ett inlägg i den här tråden.
Fråga: Hos Billiga-arbetskläder.se har du alltid öppet köp, men i hur många dagar?


Vinnaren utses fredagen den 12 feb. Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Billiga-arbetskläder.se för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
Mr Adventurer och 2 till
  • Laddar…
Svar: 100 dagars ångerrätt men samtidigt kan man ALLTID returnera varor och får pengarna tillbaka, hur det nu hänger ihop. Alltid (fast bara i 100 dagar)?

Motivering: Mina nuvarande arbetsbyxor kan nästan stå själva med all färg och skit som fastnat. Knapparna har gått sönder och de hålls på plats av en spännrem. Ska nu riva delar av en carport och ett trädäck innan grävaren kommer och bygget av en tillbyggnad kan börja. Vore skönt att kunna jobba ute i hela, rena och varma kläder!
 
Redigerat:
Svar: 100 dagar

Motivering: Har inga utomhusprojekt men bor inte tillräckligt stort för att få plats med en snickarboa/arbetsrum inomhus. Så oavsett om det är 30 grader varm mitt på sommaren eller arktisk kyla mitt i vintern så får jag såga borra skruva slipa utomhus i sol regn snö och blåst. Detta vinterställ skulle då täcka mitt behov av att hålla mig varm när renovering sker på vinterhalvåret.

/Tobias
 
Svar: 100 dagar
Motivering: Eftersom allt renoveringsarbete är förlagt till sena kvällar för omsorg av tiden med vakna barn, så jobbar jag allt som ofta när termometern är i botten. Ett nytt set arbetskläder skulle värma och innebära att lister ändå kan komma upp utan en husförsäljning flåsandes i nacken.
 
Svar: 100 dagar

Jag ska börja bygga ett fritidshus i närtid och hade behövt ett funktionellt ställ för utomhusbruk; det hade underlättat för mig det oommande halvåret samtidigt som det inte skadar att se lite bra ut (frun börjar klaga på mina slitna gamla arbetabyxor).
 
P
Svar : 100 dagar.

Jag behöver nya och bättre arbetskläder. Dom jag har hänger knappt ihop längre, och jag är för snål för att köpa kvalitet :)
 
100 dagar

Behöver en ny arbetsläder för mina har +10 år på nacken.

Behöver en ny byxa för att i skogen yxa,;)
hamra, slamra, planka spika:strong:
i fickor samla, sedan fika.:coffee:

Mina gamla byxor har jag haft sönder med vinkelkap, färgspill. Jobbjackan har blixtlåset pajat på lagom till vintern :rolleyes:
Har två badrum, garderob. dusch i bastu, uthyrningdel, tvättstuga, vardagsrum och kök att renovera på huset så det kommer behövas lite ny utrustning...;)

Vore kanon med nytt kitt alltså (y)
 
richardtenggren
Svar 100 dagar

Skulle passa perfekt vid snöskottning här hemma eller andra kalla projekt, eller varför inte en promenad med hunden.
Kör idag med varsel från ett tidigare arbete, men de har snart gjort sitt.
 
100 dagar ångerrätt
Skall snart byta garageporten och sätta ny fasad, då hade det varit trevligt med varma och funktionella kläder.
 
Svar: Öppet köp i 100 dagar.

Motivering: När jag renoverar i mitt lilla torp görs det mesta av förberedelserna utomhus. Där finns utrymme för långa plank och breda skivor. Efter att ha råkat såga sönder utematbordet tänkte jag i år bygga en utomhussnickarbänk och då skulle bra, varma och tåliga arbetskläder komma till sin rätt.
 
Svar: Ångerrätt i 100 dagar

Motivering: Efter en större viktnedgång passar inte längre mina gamla arbetskläder, och att ha för stora kläder på sig när man arbetar är inte bara klumpigt och obekvämt det kan vara farligt! Så frusen som jag är skulle det vara härligt med riktigt varma goa kläder!
 
100 hela dagar....
Det är ju inte bara under vår och sommar man behöver pyssla ute med t.ex huset.
Finns mycket man kan och behöver göra även på vintern och då brukar det krävas varma och sköna arbetskläder, speciellt om man är lika frusen som mig!
 
100 dagar.

Nyinflyttad småbarnsförälder. Från lägenhet till villa inser man hur mycket saker som behövs bara för underhåll och trädgårdsarbete. I alla fall för en perfektionist ‍♂️. Att vinna dom här skulle vara guld värt och inte bara hjälpa vid husarbete utan även för utomhusaktiviteterna med vår son ☺️
 
Hej
100 dagar.
Efter fjolårets tak byte där det gamla taket var eternit åkte alla arbetskläder i princip ut och nya tänkte jag skaffa inför nästa projekt som är fasadbyte. Planen, ja nu till våren tänkte vi dra igång så bra varma arbetskläder hade varit guld värt .
Mvh
Leif
 
100 dagars ångerrätt men samtidigt kan man alltid returnera varor och får pengarna tillbaka.
Har 1 meter snö och och gamla utekläder som läcker när jag skottar. Så klart att jag vill vinna dessa varma fina och snygga kläder!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.