Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Verkar som att frälsningsarmen har radikaliserats[bild][/QUOTE

Bra sätt att locka till sig medlemmar
 
Alfredo Alfredo skrev:
Kom att tänka på denna "killen". Över eller under snittet är frågan...

[bild]
han klarar sig nog tills att nån har synpunkter på att släpan inte har lyse...
 
Nu minns jag inte om jag såg denna här eller någon annanstans... Leende man i skyddshjälm arbetar med rörigt elskåp, skämtsamt text tillagt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
ilcretzzo och 9 till
  • Laddar…
Den här hittade jag däremot någon annanstans Tecknad bild av flera frustrerade karaktärer som är hög av oupptagna projekt med en textskylt "SHIT I REALLY NEED TO FINISH
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
-PC- och 8 till
  • Laddar…
S StenQL skrev:
Nu minns jag inte om jag såg denna här eller någon annanstans...[bild]
Den där bilden är ganska rolig även utan texten. Står framför ett elskåp iförd skyddshjälm, skyddsglasögon, varselväst, fånigt leende och halvgummihandskar och håller en näbbtång lite lamt halvvägs in i kabelhärvan. Undrar var bilden kommer ifrån från början?
 
  • Gilla
El-Löken66 och 1 till
  • Laddar…
146105635_3357182201054150_7849591053554891168_n.jpg
 
  • Gilla
viklar03
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
[bild]
Skumt, jag som trodde att ingen röstade på Biden och att allt var valfusk ;)
 
  • Gilla
  • Haha
tobbbias och 6 till
  • Laddar…
Flicka i byggarbete med hjälm och hammare framför vit bakgrund med text om byggprojekt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
-PC- och 9 till
  • Laddar…
Den tanken har man tänkt som förälder ibland. Men här har man gått från tanke till handling.
 
  • Gilla
Luddis_1
  • Laddar…
Staffans2000
Luddis_1 Luddis_1 skrev:
[länk]

:crysmile:
Jag skickade in en förfågan. Så får se om det blir affär, eller inte.

Hejsan. Jag behöver gräva ur min källare, där det är låg takhöjd. Så frågan är: duger han till hårt arbete, eller börjar han fjolla till sig och kanske till och med klaga, efter några timmars lerbärande? Samt, kan han skickas som bussgods för att minska transportkostnaden? Kommer han isåfall "fulltankad" eller måste han gödas före ibruktagandet? Ingår klader och skor? Många frågor, men jag vill av naturliga skäl, inte köpa grisen i säcken. När det gäller priset. Är det en krona per kilo som gäller, eller är det förhandlingsbart vid snabb och problemfi affär? Välniga hälsningar, Staffan
 
  • Haha
  • Gilla
Lidd och 8 till
  • Laddar…
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Jag skickade in en förfågan. Så får se om det blir affär, eller inte.

Hejsan. Jag behöver gräva ur min källare, där det är låg takhöjd. Så frågan är: duger han till hårt arbete, eller börjar han fjolla till sig och kanske till och med klaga, efter några timmars lerbärande? Samt, kan han skickas som bussgods för att minska transportkostnaden? Kommer han isåfall "fulltankad" eller måste han gödas före ibruktagandet? Ingår klader och skor? Många frågor, men jag vill av naturliga skäl, inte köpa grisen i säcken. När det gäller priset. Är det en krona per kilo som gäller, eller är det förhandlingsbart vid snabb och problemfi affär? Välniga hälsningar, Staffan
Hur vet du att det är en kille?
 
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Jag skickade in en förfågan. Så får se om det blir affär, eller inte.

Hejsan. Jag behöver gräva ur min källare, där det är låg takhöjd. Så frågan är: duger han till hårt arbete, eller börjar han fjolla till sig och kanske till och med klaga, efter några timmars lerbärande? Samt, kan han skickas som bussgods för att minska transportkostnaden? Kommer han isåfall "fulltankad" eller måste han gödas före ibruktagandet? Ingår klader och skor? Många frågor, men jag vill av naturliga skäl, inte köpa grisen i säcken. När det gäller priset. Är det en krona per kilo som gäller, eller är det förhandlingsbart vid snabb och problemfi affär? Välniga hälsningar, Staffan
Annonsen är borta. Vad kom ni överens om gällande pris och leverans?
 
  • Gilla
tobbbias och 1 till
  • Laddar…
harry73
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Samt, kan han skickas som bussgods för att minska transportkostnaden?
Va!!!:surprised:
Har ungar inga cyklar längre?
 
  • Haha
Immobil
  • Laddar…
Staffans2000
useless useless skrev:
Annonsen är borta. Vad kom ni överens om gällande pris och leverans?
Har inte fått något svar än. Gissningsvis blev säljaren så glad att bli av med skrotet, så han skickar det gratis.

Staffan
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.