M mrmlz skrev:
Yes! Ryobin blir kvar, den klarar lekasten men har svårt för tegel.. Sen tänkte jag borra hål för ventilation så den här blir nog bra.. Är du nöjd med din?
Absolut. Haft min i 15 år. Går som en klocka. Känns som en livsinvestering.

Sen har jag även festools på batteri. Perfekt för att hjälpa vänner hänga upp tvn på väggen och dyl. Nödvändigheten i det tåls (inte) att diskuteras....
 
Redigerat:
  • Gilla
mrmlz
  • Laddar…
richardtenggren
Fick hem lite prylar från Tyskland igår, en ny termometer kändes lämplig för golvvärmeinstallationen och hålla koll på yttemp vid behandling av golv.

Infraröd termometer för golvvärmeinstallation på ett trägolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Sen behöver jag kolla upp fasföljden då jag såg att de som bytte mätare troligen rört till det lite.
En ny termometer och fasföljdtestare från Tyskland för golvvärme och golvbehandling, på ett trägolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
jackt och 3 till
  • Laddar…
Campar Campar skrev:
Efter tips i
[länk]

[bild]

Satan vad tung den var, men den ska förhoppningsvis klara av att borra lite tyngre utan att ryka ...
Vart i från, pris?
 
Campar Campar skrev:
Efter tips i
[länk]

[bild]

Satan vad tung den var, men den ska förhoppningsvis klara av att borra lite tyngre utan att ryka ...
Den där är näst intill odödlig. Passa handlederna bara.....
 
Mazen Mazen skrev:
Vart i från, pris?
Verktygsvaruhuset. 2190kr.
 
dof dof skrev:
Den där är näst intill odödlig. Passa handlederna bara.....
Ja, jag känner på mig att det finns en anledning till att de skickar med extrahandtaget. :crysmile:
 
richardtenggren richardtenggren skrev:
Fick hem lite prylar från Tyskland igår, en ny termometer kändes lämplig för golvvärmeinstallationen och hålla koll på yttemp vid behandling av golv.

[bild]
Sen behöver jag kolla upp fasföljden då jag såg att de som bytte mätare troligen rört till det lite.
[bild]
Vilken boutique?
 
richardtenggren
D Daaaaaniel skrev:
Vilken boutique?
Conrad :)
 
richardtenggren richardtenggren skrev:
Conrad :)
Tyckte du sa tysk boutique?
Conrad von Knödel!?

Skämtåsido, du beställde från svenska conrad, men grejerna skeppas från tyskland?
 
  • Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
richardtenggren
D Daaaaaniel skrev:
Trodde det var en tysk boutique? Conrad von Knödel!?

Skämtåsido, du beställde från svenska conrad, men grejerna skeppas från tyskland?
Conrad är väl en tysk shop, som även har en svensk sida :) Sakerna skickas från Tyskland :)
 
richardtenggren richardtenggren skrev:
Conrad är väl en tysk shop, som även har en svensk sida :) Sakerna skickas från Tyskland :)
Då fick jag lära mig nå nytt :)
 
richardtenggren richardtenggren skrev:
Conrad är väl en tysk shop, som även har en svensk sida :) Sakerna skickas från Tyskland :)
Dock verkar det som om priserna är olika, beroende på om man tittar på den svenska eller tyska sidan. I fallet Fluke 62 så är den "enklare" modellen billigare i sverige och den med högre max temp billigast i tyskland. Om jag nu inte läste fel...
 
richardtenggren
R roli skrev:
Dock verkar det som om priserna är olika, beroende på om man tittar på den svenska eller tyska sidan. I fallet Fluke 62 så är den "enklare" modellen billigare i sverige och den med högre max temp billigast i tyskland. Om jag nu inte läste fel...
Jag handlade alltså på den svenska sidan, utan att kolla den tyska :)
 
Vilken modell köpte du och hur verkar den om du nu hunnit prova den? Såg ut att vara en "liten rolig" pryl att ha i verktygslådan.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.