C
Luddis_1 Luddis_1 skrev:
Kan man inte skriva det i annonsen då? Samt har erbjudit mig betala i förskott.
Skulle vilja påstå att det är underförstått när det är på Blocket.

Köpte en grej på Tradera för 50 spänn en gång (och där är det ju tvärtom normalt skicka som gäller) där säljaren var en riktig trasselsudd som hade 200 ursäkter för varför det inte gick att skicka den. Men jag ville verkligen ha grejen, så det slutade med att jag sökte fram hans närmaste DHL-ombud, bokade och betalade frakten och skickade PDF:en med fraktsedeln till honom med instruktionen: Skriv ut denna, sätt den på lådan och gå till X-gatan 25 och lämna in den där. De har öppet mellan 10-21. Då gick det äntligen bra.
 
  • Gilla
civilingenjören
  • Laddar…
C cpalm skrev:
Skulle vilja påstå att det är underförstått när det är på Blocket.

Köpte en grej på Tradera för 50 spänn en gång (och där är det ju tvärtom normalt skicka som gäller) där säljaren var en riktig trasselsudd som hade 200 ursäkter för varför det inte gick att skicka den. Men jag ville verkligen ha grejen, så det slutade med att jag sökte fram hans närmaste DHL-ombud, bokade och betalade frakten och skickade PDF:en med fraktsedeln till honom med instruktionen: Skriv ut denna, sätt den på lådan och gå till X-gatan 25 och lämna in den där. De har öppet mellan 10-21. Då gick det äntligen bra.
Antar att det är jag som är ute å cyklar. Inte handlat via blocket på flera flera år.
Imo lättare att lägga en liten grej på lådan än att mötas en tid som passar båda parter.

En lärdom rikare eller nått :crysmile:
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
Gaaaaaahhhh! Hittar inte "min" Fein Multimaster jag har på långlån! :mad::mad::mad:
 
Ägaren kanske tröttnat och "lånat" tillbaka den? :mad::rofl:
 
T ToRy skrev:
Ägaren kanske tröttnat och "lånat" tillbaka den? :mad::rofl:
Kanske den fått ny ägare? Hmm...
 
Apropå blocket - förra årets största avgrundsvrål kom när jag åkt över halva stan för att hämta en duschkabin jag köpt på blocket. Nästan ny, 80x80, perfekt för det jäkligt trånga badrummet i gäststugen. Bra pris dessutom. Var riktigt glad hela timmen som bilresan tog - lika sur var jag hela hemresan när det visade sig att säljaren "antagit" att duschkabiner brukade vara 80x80 ...men i verkligheten var den här 90x90. Som tur var upptäckte jag det innan jag lastade in i bilen...
 
  • Ledsen
civilingenjören och 1 till
  • Laddar…
Fakturerade du restiden?
 
  • Gilla
  • Haha
possum77 och 2 till
  • Laddar…
tommib
GAAAAAAAAAAHHHHHH

Kontakterat om ett par nätverkskablar typ fyra gånger och det är fortfarande fel. Börjar misstänka att jag har dragit av ett par i någon av kablarna. Orkar inte mer felsökning nu.
 
  • Gilla
Likan
  • Laddar…
GAAAAAAAAAAHHHHHH

Sista passet på kirurgakuten och sjukhusåret av AT slutfört. 6 månaders pappaledighet väntar. Hur ska jag överleva?
 
  • Wow
  • Gilla
muraren2 och 1 till
  • Laddar…
H Hammarfall skrev:
GAAAAAAAAAAHHHHHH

Sista passet på kirurgakuten och sjukhusåret av AT slutfört. 6 månaders pappaledighet väntar. Hur ska jag överleva?
Dumpa arvingen till förskolan och återgå i tjänst?
 
  • Haha
Violina
  • Laddar…
Bryt en gruva.
 
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Bryt en gruva.
Får inte av frugan :D

K Kane skrev:
Dumpa arvingen till förskolan och återgå i tjänst?
Som tommib?

Gaaaah #2. Bilen tvärdöd och bor 65 km från lasarettet.
 
Gaaaaahhhhh, vattnet har frusit!

Fan i hela jävla rövhelvete!
 
  • Haha
muraren2
  • Laddar…
H Hammarfall skrev:
GAAAAAAAAAAHHHHHH

Sista passet på kirurgakuten och sjukhusåret av AT slutfört. 6 månaders pappaledighet väntar. Hur ska jag överleva?
jag förstår känslan. 6 mån är lite kort. Förläng direkt till 12. Bästa tiden.
 
  • Gilla
GladanS och 2 till
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
jag förstår känslan. 6 mån är lite kort. Förläng direkt till 12. Bästa tiden.
Tycker du? Jag har väl mina farhågor..
Tur att vi har våra leksaker
 
  • Barn leker med en batteri på mattan bredvid en borr och förpackning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Älska
Fairlane
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.