kashieda kashieda skrev:
Det mesta av tanden ute, men roten sitter kvar.
Av den här anledningen är min pappa (stammis hos tandläkaren) förbjuden av min mamma att äta popcorn, kolor osv. Ibland struntar han dock i förbudet. :crysmile:
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
Nu har roten kommit ut, med lite borrning i käkbenet och allt. Väntar på att bedövningen ska släppa helt..
 
  • Ledsen
Nyfniken
  • Laddar…
Just nu* aktiv servituttråd. Hur jävla svårt ska det vara att läsa först och vara tvärsäker sen?


*Jag misstänker att det här inlägget kan bli en evergreen. Det kommer alltid finnas minst en servituttråd som första stycket kommer vara applicerbart på.
 
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Nyfniken Nyfniken skrev:
Stolparna? Jag får mental klåda av mellanrummen mellan spjälorna.
Och varför i helvete går inte överliggaren ända ut till änden på planket?
Och varför i helvete sitter det en liten bit tejp kvar på väggen?
Och varför i helvete tror an att "så här" är ett ord?

GAAAAHHHH!!!
 
  • Haha
Dan_Johansson
  • Laddar…
T ToRy skrev:
Och varför i helvete tror an att "så här" är ett ord?
Ja hur i helvete kan någon vara så bäng i huvudet att han stavar på det ovanliga sättet. GAAAAHHHH!!!

SAOL-uppslag som visar ordet "såhär" med beskrivningen vanligen två ord, adverb.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Älska
  • Gilla
pacman42 och 4 till
  • Laddar…
A
Alfredo Alfredo skrev:
Ja hur i helvete kan någon vara så bäng i huvudet att han stavar på det ovanliga sättet. GAAAAHHHH!!!

[bild]
Gaahhh! han kanske jobbar på en plantskola,vem vet:)
 
  • Haha
Svante Svenson och 1 till
  • Laddar…
Gaaaaaaahhhhh!

Enheter! Effekt mäts i W och inte i W/h.

En tredubbling är en ökning till åttafaldig.
 
kashieda kashieda skrev:
En tredubbling är en ökning till åttafaldig
Helt säker på det?

Från saob:
Tre-
DUBBEL. som är tre ggr så stor
 
Blanda inte in saob i min pet peeve..!

I så fall måste jag sjutrippla mina insatser...
 
kashieda kashieda skrev:
Blanda inte in saob i min pet peeve..!

I så fall måste jag sjutrippla mina insatser...
Har druckit för mycket whisky för att förstå vad du menar med det där :rofl::cool:
 
tveksamt tveksamt skrev:
Gaaaahhhh! Vad less man kan bli på andra företags support. =)
Fick nu innan lunch svar från Ubiquiti-support nivå 2, dvs ca 14 timmar efter första kontakten med dem på nivå 1-supporten och ca 15,5 timmar efter felet uppstod, att jag kan skicka tillbaka produkten på garanti och få den utbytt. Behöver nu bara komma hem så jag kan plocka lite uppgifter om hårdvaran och fylla i formuläret och packa ihop skiten. Ska nog bli fint det här.
Lite sent, men nu fick jag handen på returen från företaget.
Det kan tyckas vara lite Gaaahh!! med en och en halv månads fördröjning från kontakt med support, men det är mest beroende på långhelger och transportören för min retur.
Så för att hålla sig till ämnet:

Gaaaahhh!!
När returfirman inte förstår den enkla instruktionen "Det här ska returneras" (behövs markeras som retur för att moms och sådan skit inte ska läggas på) och en tydlig "Det ska levereras till adress XXX och jag är avsändare" utan istället skickar den till mig själv..
 
  • Wow
kashieda
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Ja hur i helvete kan någon vara så bäng i huvudet att han stavar på det ovanliga sättet. GAAAAHHHH!!!

[bild]
GAAAAHHHH!!! När till och med Svenska Akademien rättar sig efter alla analfabeter... :rofl::rofl::rofl:
(Mest förvånad över att jag inte fick någon anmärkning på "an" istället för "han"... ;)
 
T ToRy skrev:
Och varför i helvete tror an att "så här" är ett ord?
Och vad i helvetet betyder "an"? GAAAAHHHH!!!
 
  • Haha
ToRy
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Och vad i helvetet betyder "an"? GAAAAHHHH!!!
Tja, i sammanhanget inget, men jag tror det kan användas som motsatsen till pandemimantrat "håll i, håll ut" nämligen "lägg an, lägg in, checka ut"... ;)

(var det för långsökt?)
 
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
(var det för långsökt?)
GAAAAHHHH!!!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.