Nej alltså om man ska ladda så att det räcker hela vintern, då tar det lite tid.
 
  • Gilla
  • Älska
Igen och 3 till
  • Laddar…
A
Rent generellt verkar katter ha en oeffektiv inbyggd laddare,behöver tydligen vara ansluten större delen av dygnet:geek:
charging,charging.....
 
  • Gilla
  • Haha
Igen och 2 till
  • Laddar…
Karlia
När de väl behöver den uppladdade energin är de dock blixtsnabba! Vare sig det gäller byten eller bäddning av säng.
 
  • Gilla
  • Haha
Igen och 4 till
  • Laddar…
Karlia Karlia skrev:
När de väl behöver den uppladdade energin är de dock blixtsnabba! Vare sig det gäller byten eller bäddning av säng.
Eller brottas med hundarna. Vår katt är faktiskt aktiv större delen av dagen. Det är så mycket att hålla koll på.:D
 
  • Gilla
Igen och 3 till
  • Laddar…
Karlia
Hmm, skulle kanske skaffa en vovve också:D Tyvärr skulle inte Svea klara av den förändringen.. Efter två år verkar hon acceptera att Signe är här men hon tänker inte umgås med henne!
 
  • Gilla
  • Haha
Igen och 1 till
  • Laddar…
Jiji Jiji skrev:
Vår katt är faktiskt aktiv större delen av dagen.
Våra också! De byter regelbundet laddplats eller traskar till laddskålarna i köket! Brukar ta ungefär en vinter innan de är fulladdade för en sommar som utekatter på landet. Men då jäklar får både möss och annat passa sig... :cool:
 
  • Gilla
  • Älska
Igen och 6 till
  • Laddar…
Spot the cat
Svart katt döljer sig bland föremål i ett rum upplyst av rosa ljus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Igen och 5 till
  • Laddar…
Staffans2000
L Lucif3r skrev:
Spot the cat
[bild]
Bordellkatten?:D

Madam Staffan
 
  • Haha
  • Gilla
Igen och 6 till
  • Laddar…
Igår var det så kallt (-23) att kattluckan frös fast, vaknade i natten då det krafsade på dörren, sotis hade gått ut men kom inte in. Fick dunka till kattluckan så den öppnades. Samma i hände morse men då verkade han fatta att trycka på luckan ordentligt.
 
  • Wow
  • Gilla
Igen och 3 till
  • Laddar…
Microkatten
Här används kattluckan minimalt just nu. De stackars katterna har ju knappt sett snö förr. Dröjer någon minut efter de gått ut innan de rusar in igen genom kattluckan. Tassarna har blivit lite kalla...

Men nu precis kom faktiskt en av katterna in med en mus i munnen, de hinner med mycket på en minut!
 
  • Gilla
  • Älska
  • Wow
Igen och 5 till
  • Laddar…
Våra katter gillar snö, blir alltid tokiga då första snön kommer. Men visst det är skönt att va inne då det är kallt
tORiNZB.jpg

07IcBwt.jpg
 
  • Gilla
  • Älska
Stefan N och 9 till
  • Laddar…
Vad lagas runtom i landet? Bärra kontrollerar att den grillade kycklingen håller måttet. :oops::love:
En ljus långhårig katt ligger på en köksbänk bredvid en grillad kyckling och ett glas öl.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Och medans den där åt som vanligt, värmde jag magen :heart: /Paffsson
En orange katt ligger på rygg framför en tänd vedkamin i ett kök.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
  • Gilla
  • Älska
Thomas.M och 8 till
  • Laddar…
Jiji Jiji skrev:
[bild]
Jag är inte helt säker på att Bruna Hunden såg att katten låg på fällen redan.
Inte jag heller optikern nästa
 
  • Wow
Jiji
  • Laddar…
Igen Igen skrev:
Inte jag heller optikern nästa
Jag letar efter katten flera gånger om dagen nu, sedan fällen kom ner. (den skulle egentligen få flytta in i en garderob ett tag men alla djuren blev så glada när den mellanlandade att den fått ligga kvar) Han syns verkligen inte när han ligger på den.
 
  • Gilla
  • Haha
dicliff och 6 till
  • Laddar…
Katterna begravdes under kuddar och filtar av barnen, katterna var mest "va gör ni..."

UwtsGhZ.jpg

Thx2nYk.jpg
 
  • Gilla
  • Älska
Igen och 7 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.