Badrummet är verkligen jättefint synd att riva ut det.
 
  • Gilla
Rkarlsson
  • Laddar…
SnällKyckling Kycklingen skrev:
Jag får känslan att det är mycket "lathet" i er bransch. Minns jag frågade en elektriker och han tyckte det var så jobbigt att behöva såga om och ändra till fyrkantiga dosor... Samma gäller rörmokare jag ville installera en japansk toalett med senaste tekniken som kan analysera ens avföring men då ska el och annat dras och många tackar nej och vill installera en vanlig tråkig gibrit fixtur.

Jag förstår inte om man nu jobbar inom bygg är man inte intresserad av att utvecklas som person och testa på installera nya och häftiga saker? Skärpning.
Berätta varför du vill ha fyrkantiga dosor inne i väggen som du aldrig någonsin kommer att ens se?
 
  • Gilla
guggen och 2 till
  • Laddar…
E
I Intresserad22 skrev:
Berätta varför du vill ha fyrkantiga dosor inne i väggen som du aldrig någonsin kommer att ens se?
Det behövs inte fyrkantiga dosor, hur ska man sätta Renova i dessa?
 
SnällKyckling Kycklingen skrev:
och han tyckte det var så jobbigt att behöva såga om och ändra till fyrkantiga dosor...
Jag undrar också varför du vill ha fyrkantiga dosor?
 
R Rkarlsson skrev:
Då är frågan, hittade lägenheten på hemnet.
Vad är syftet att köpa den? En etta för 2.7 miljoner, kommer en totalrenovering löna sig? Kan man pressa upp priset mycket mer på ettor i sthlm?

Det tråkiga var väl att de var olika element. Köket lite gammalt.
Jag tror inte det, om det är lägenhet som behöver renovering så ja men annars kanske den går upp 100-200 MAX jag hade tänkt spendera 400-500k så går back där, däremot har man något fint att bo i så det är värt på de sättet...
 
  • Gilla
Rkarlsson
  • Laddar…
A Andy78 skrev:
Här har du ett renoveringsobjekt med balkong.
[länk]
Åhh tack den hade jag missat :surprised: bra yta och pris. Ska boka visning. Dock osäker om det inte är en bra bit bort... Man vill bo helst nära götgatan eller...?
 
SnällKyckling Kycklingen skrev:
Åhh tack den hade jag missat :surprised: bra yta och pris. Ska boka visning. Dock osäker om det inte är en bra bit bort... Man vill bo helst nära götgatan eller...?
Jag hade aldrig velat bo i fjollträsk. Götgatan ligger mig veterligen där
Men det är ju alltid någon som vill bo i den stan
 
Götgatan är väl lite väl bondigt? Vad är det för fel på strandvägen?
 
  • Haha
Maria T
  • Laddar…
U Uffe A skrev:
Jag hade aldrig velat bo i fjollträsk. Götgatan ligger mig veterligen där
Men det är ju alltid någon som vill bo i den stan
Kan du utveckla uffe? Jag har hört det är många pundare där... Men man vill ju bo mitt i smeten...
 
SnällKyckling Kycklingen skrev:
Åhh tack den hade jag missat :surprised: bra yta och pris. Ska boka visning. Dock osäker om det inte är en bra bit bort... Man vill bo helst nära götgatan eller...?
Varför vill man det det, något speciellt där?
Deklarera gör man ju på nätet numera eller via sms.
 
I Intresserad22 skrev:
Götgatan är väl lite väl bondigt? Vad är det för fel på strandvägen?
Det är dyrt och jag tillhör inte segment A.
 
SnällKyckling Kycklingen skrev:
Kan du utveckla uffe? Jag har hört det är många pundare där... Men man vill ju bo mitt i smeten...
Du är inte från Stockholm?
 
SnällKyckling Kycklingen skrev:
Åhh tack den hade jag missat :surprised: bra yta och pris. Ska boka visning. Dock osäker om det inte är en bra bit bort... Man vill bo helst nära götgatan eller...?
Gångavstånd? Dock ett jävla ockerpris :O
Förstår inte varför man vill bo på södermalm? Var där förra året och det kändes bara halvtråkigt och inget fattade vad man sade :O
 
  • Haha
SnällKyckling
  • Laddar…
R Rkarlsson skrev:
Gångavstånd? Dock ett jävla ockerpris :O
Förstår inte varför man vill bo på södermalm? Var där förra året och det kändes bara halvtråkigt och inget fattade vad man sade :O
Söder har förlorat sin charm.
 
  • Wow
  • Gilla
Rkarlsson och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.