kashieda kashieda skrev:
Men vad drack du, då?
Det var bara en enklare bordeaux, mina smaklökar är inte helt återställa sedan covid så rödvin smakar mest syra oberoende av prisklass tyvärr :/ men det blir bättre och bättre
 
V Ville_Vessla skrev:
Allt blir bättre med bacon och smält ost
Nja kan lätt bli obalanserat :)
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Det var bara en enklare bordeaux, mina smaklökar är inte helt återställa sedan covid så rödvin smakar mest syra oberoende av prisklass tyvärr :/ men det blir bättre och bättre
Skönt, jag trodde bara ditt sällskap fick vin, men så illa borde du ju inte ha det.
 
Staffans2000
kashieda kashieda skrev:
Skönt, jag trodde bara ditt sällskap fick vin, men så illa borde du ju inte ha det.
I min italienska vänkrets, är det fullt brukligt att vänja avkomman att dricka vin vid mycket unga år. Det börjar med mycket utspätt vatten.

Don Staffan
 
Haha, fem år tycker jag nog är lite tidigt men klart de ska få smaka på vin till maten när de blir lite äldre.
 
Staffans2000
Växer de upp och blir fjollor, vet du vem du skall skylla på.
En daglig dos maskulinitet för gossen leder in honom på den rätta vägen:

Staffan Eastwood
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
I min italienska vänkrets, är det fullt brukligt att vänja avkomman att dricka vin vid mycket unga år. Det börjar med mycket utspätt vatten.

Don Staffan
Vore det inte bättre med rejält utspätt vin? :rofl:
 
  • Haha
nino
  • Laddar…
Staffans2000
B b8q skrev:
Vore det inte bättre med rejält utspätt vin? :rofl:
Precis. Man börjar i unga år för att gossebarnen inte skall bli femininiserade. Ifall man misslyckas finns det en sista chans


Staffan Griffin
 
Redigerat:
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Det börjar med mycket utspätt vatten.
Äntligen någon som ser behovet att späda eländet! (y) Vad brukar du späda med? Själv tycker jag en bra single malt ofta döljer den obehagliga vattensmaken på vattnet på ett bra sätt. :rofl:
 
  • Haha
  • Gilla
Staffans2000 och 2 till
  • Laddar…
Staffans2000
Så kan det gå, när inte haspen är på.

Staffan
 
"Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift."

Falstaff, fakir
 
  • Gilla
Staffans2000
  • Laddar…
Vatten är det enda som smakar likadant under corona btw :D
Är man riktigt jävla törstig är fan iskallt vatten det bästa som finns. Stilla ska det vara. Bara bondluirkar som dricker kolsyrat till maten/vinet :p
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Bara bondluirkar som dricker kolsyrat till maten/vinet :p
Ooops, jag som precis beställde några pallar vatten. Hoppas verkligen att det inte är kolsyrat! :surprised: I värsta fall kanske man kan tvätta bilen med eländet. :thinking:

Tre designade vattenflaskor av Acqua di Cristallo i guld och silver, benämnd världens dyraste vatten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Alfredo Alfredo skrev:
Ooops, jag som precis beställde några pallar vatten. Hoppas verkligen att det inte är kolsyrat! :surprised: I värsta fall kanske man kan tvätta bilen med eländet. :thinking:

[bild]
Nouveau riche
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Vatten är det enda som smakar likadant under corona btw :D
Är man riktigt jävla törstig är fan iskallt vatten det bästa som finns. Stilla ska det vara. Bara bondluirkar som dricker kolsyrat till maten/vinet :p
Det är det fan inte, jag har börjat dricka saft(helst svartvinbär från egen odling), men i brist på det är extremt hårt kolsyrat bäst. Det ska i princip göra ont att dricka det, då är det perfekt. Vanligt vatten får jag kräkkänslor från. Superkallt måste det ju vara oavsett dryck numera.
 
  • Ledsen
AndersMalmgren
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.