Redan sett dem på Facebook marketplace för 800 kr.
 
  • Haha
  • Wow
Dortmunder DAB och 2 till
  • Laddar…
Det är löjligt!
Varför?
Blocket är nedlusat med dyra Lidlskor?
https://www.blocket.se/annonser/hela_sverige?q=Lidl*
Någon som kan förklara grejen?
Är det Adidas som tillverkar dem?

Blå och gula Lidl sneakers i storlek 42 på betonggolv, med Lidl-logotyp och prislapp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
sa7ato och 2 till
  • Laddar…
Först trodde jag att folk hade för mycket pengar som brände och tyckte det var en rolig grej. Sen trodde jag att det helt enkelt var ok skor för en billig peng. Nu vet jag inte vad jag ska tro riktigt.

Är de fina?
Har de samlarvärde?
Är det svenska patriotföreningen som fått upp ögonen för de fina färgerna?
 
K knipo skrev:
Någon som kan förklara grejen?
Går det så går det...
 
  • Gilla
Dortmunder DAB
  • Laddar…
P Peter_Bromma skrev:
man kanske skulle köpt några...
[länk]
Bor du i villa i bromma så har du råd :)

Kom till sumpan så får du köpa ett par av mig för $6000 jämnt.
 
  • Haha
Dortmunder DAB och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Går det så går det...
Jo, iofs.
Men......:rolleyes:
Galet.
 
  • Gilla
Dortmunder DAB
  • Laddar…
A
T Trunk skrev:
Först trodde jag att folk hade för mycket pengar som brände och tyckte det var en rolig grej. Sen trodde jag att det helt enkelt var ok skor för en billig peng. Nu vet jag inte vad jag ska tro riktigt.

Är de fina?
Har de samlarvärde?
Är det svenska patriotföreningen som fått upp ögonen för de fina färgerna?
Minns toapapper!! :)
 
  • Haha
nissenhj
  • Laddar…
Dumt folk finns överallt.
 
  • Haha
  • Gilla
Dortmunder DAB och 1 till
  • Laddar…
samlargrejer.. finns väl en del här som samlar på verktyg... en del samlar på sneakers... har säkert ett eget forum som jag inte har koll på där de är lika galna i skor som vi är i verktyg
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
M MLindstrom skrev:
Bor du i villa i bromma så har du råd :)

Kom till sumpan så får du köpa ett par av mig för $6000 jämnt.
nej, jag har flyttat sen dess... skulle kanske valt ett annat användarnamn..
 
  • Haha
MLindstrom
  • Laddar…
P Peter_Bromma skrev:
man kanske skulle köpt några...
[länk]
Att man kan göra en vinst verkar onekligen sant (men man får nog smida medan järnet är varmt), däremot ska man ha i baktanke att bara för att någon lägger upp en annons med ett pris så får hen det inte sålt till det priset.

Bara för att jag lägger upp en annons med mina ECCO-skor för 50.000 kronor så betyder det förstås inte att de är värda så mycket.

(Men om någon vill ha en SUPER DEAL på mina använda ecco-skor så kan ni skicka ett PM. FÖRST TILL KVARN, ENDAST 5.000 kronor. Passa på att FYNDA. Jättefin PATINA, SKABBIG CHIC)

Edit:
Handyman 1 skrev:
Minns toapapper!! :)
Så sant som det är sagt. Men förhoppningsvis var det nog inte så väldans många som kunde sälja sina toarullar till flera gånger inköpspriset. Hoppas jag.
 
  • Gilla
  • Haha
Hjulvridarn och 2 till
  • Laddar…
Jag köper bara begagnade sneakers i gjutjärn. De där nya är vingliga och man stukar fötterna för lätt.
 
  • Gilla
siggebo
  • Laddar…
A
T Trunk skrev:
Att man kan göra en vinst verkar onekligen sant (men man får nog smida medan järnet är varmt), däremot ska man ha i baktanke att bara för att någon lägger upp en annons med ett pris så får hen det inte sålt till det priset.

Bara för att jag lägger upp en annons med mina ECCO-skor för 50.000 kronor så betyder det förstås inte att de är värda så mycket.

(Men om någon vill ha en SUPER DEAL på mina använda ecco-skor så kan ni skicka ett PM. FÖRST TILL KVARN, ENDAST 5.000 kronor. Passa på att FYNDA. Jättefin PATINA, SKABBIG CHIC)

Edit:

Så sant som det är sagt. Men förhoppningsvis var det nog inte så väldans många som kunde sälja sina toarullar till flera gånger inköpspriset. Hoppas jag.
Haha,nä men samma obegripliga hysteri,en del tror ju på allvar att 5g master sprider corona,då brinner dom ner,vi får tacka internet för mycket förmodligen:Dpsykoser smittar där.
 
  • Gilla
Dortmunder DAB och 1 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Jag köper bara begagnade sneakers i gjutjärn. De där nya är vingliga och man stukar fötterna för lätt.
Om du har yxa kan jag rekommendera att hugga till dig ett par träskor ;)
 
  • Gilla
Sturmtiger
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.