Jag kan instämma att arbetsbordet är riktigt bra för dom pengarna. Bra höjd för mig som är 187cm. Jag har det att såga på och liknande och har då gärna lite lägre bord.
 
boschkenta
Blev ett sådant bord, och ett par bockar när jag ändå höll på. Tack för tips!
 
Är lite emot såna här inlägg själv, men det finns en Bosch GSR 12v-15 (endast skruvdragare) med 70 % rabatt på Bauhaus i Barkarby. Typ 300 kr alltså, gränsfall på bra deal om man redan har kittet med laddare o batterier.
 
  • Hand håller en Bosch GSR 12v-15 skruvdragare i butik, med Bauhaus kvitto.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Hand håller en Bosch GSR 12v-15 skruvdragare med en prislapp som visar 70% rabatt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
snowjim och 2 till
  • Laddar…
  • Gilla
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
Kolsyresläckare på Rusta, fanns 2 kvar på butiken på Backaplan Göteborg för 10 minuter sedan.
 
  • Kolsyresläckare på hylla hos Rusta med prisskylt som visar rabatterat pris 199 kronor från 499 kronor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
M MLindstrom skrev:
Är lite emot såna här inlägg själv, men det finns en Bosch GSR 12v-15 (endast skruvdragare) med 70 % rabatt på Bauhaus i Barkarby. Typ 300 kr alltså, gränsfall på bra deal om man redan har kittet med laddare o batterier.
fanns det flera eller var det bara en?
 
Vill bara berätta att vi har tagit fram ett ”visa inlägg med länkar”-filter som jag tror kan komma till användning i denna forumtråd (och många andra).

Så här fungerar det:
Skärmdump av en forumtråd som visar en dropdown-meny med ett "inlägg med länkar"-filter markerat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Fairlane och 19 till
  • Laddar…
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Vill bara berätta att vi har tagit fram ett ”visa inlägg med länkar”-filter som jag tror kan komma till användning i denna forumtråd (och många andra).

Så här fungerar det:
[bild]
Innebär det att det skulle gå att styra bevakningarna med filter och även slå samman tips och diskussionstråd igen?
 
  • Gilla
erikgöteborg
  • Laddar…
N NoOne2k skrev:
Innebär det att det skulle gå att styra bevakningarna med filter och även slå samman tips och diskussionstråd igen?
Styra bevakningarna tror jag är svårt att åstadkomma rent teknisk (men får naturligtvis undersöka detta).

Jag är villig att slå ihop trådarna (och ändra regeln för postning i hopp om att antalet anmälningar i tråden minskar) och hoppas och tror att ”visa inlägg med länkar” gör att båda lägren (kanske inte alla) blir ganska nöjda.

Det är inte roligt varken för den som får en varning pga att man skrivit något annat än just ett tips eller för moderator Daniel_N som normalt delar ut varningarna att ha det som vi har det nu.

Vi kommer inte få reda på hur bra eller dåligt det fungerar förrän vi testar. Det är i varje fall min åsikt.
 
  • Gilla
Lilllen och 2 till
  • Laddar…
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Det är inte roligt varken för den som får en varning pga att man skrivit något annat än just ett tips eller för moderator Daniel_N som normalt delar ut varningarna att ha det som vi har det nu.
Framförallt är det en fullkomlig obegriplig "regel" att någon ska kunna få en varning för att man diskuterar något på ett diskutionsforum. Att hänvisa till att det står i trådens första inlägg och även på en del andra ställen i tråden är enbart tramsigt och att ha en "specialregel" för en enskild tråd kommer, som ni har sett, inte att fungera bra.

Ett exempel på detta är ditt eget inlägg i tråden som inte är ett tips om verktyg till bra pris och jag utgår från att du därför kommer att varna dig själv! :crysmile:

Skärmdump av diskussionsforumtråd med filteralternativ och en markerad kategori "Inlägg med länkar".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Fast okey då. Med väldigt god vilja kan väl tips om ett "sökverktyg" som är gratis ses som ett "tips om verktyg till bra pris" så du klarar dig väl precis denna gång... :cool:
 
  • Haha
  • Gilla
Kromo och 7 till
  • Laddar…
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Jag är villig att slå ihop trådarna (och ändra regeln för postning i hopp om att antalet anmälningar i tråden minskar) och hoppas och tror att ”visa inlägg med länkar” gör att båda lägren (kanske inte alla) blir ganska nöjda.
inte en sekund för tidigt, som det är nu skiter jag i båda dessa trådar pga hur det modereras.
 
  • Gilla
faf och 3 till
  • Laddar…
A
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Styra bevakningarna tror jag är svårt att åstadkomma rent teknisk (men får naturligtvis undersöka detta).

Jag är villig att slå ihop trådarna (och ändra regeln för postning i hopp om att antalet anmälningar i tråden minskar) och hoppas och tror att ”visa inlägg med länkar” gör att båda lägren (kanske inte alla) blir ganska nöjda.

Det är inte roligt varken för den som får en varning pga att man skrivit något annat än just ett tips eller för moderator Daniel_N som normalt delar ut varningarna att ha det som vi har det nu.

Vi kommer inte få reda på hur bra eller dåligt det fungerar förrän vi testar. Det är i varje fall min åsikt.
Jag antar att det är dom som har bevakning på tråden som anmäler inlägg hela tiden,man får väl ändå acceptera att det är ett forum,som såklart leder till diskussioner lbland! är man så extremt känslig och sugen på verktyg kan man väl bevaka blocket,tradera mm mm mm själv.
 
  • Gilla
faf och 4 till
  • Laddar…
M MLindstrom skrev:
Är lite emot såna här inlägg själv, men det finns en Bosch GSR 12v-15 (endast skruvdragare) med 70 % rabatt på Bauhaus i Barkarby. Typ 300 kr alltså, gränsfall på bra deal om man redan har kittet med laddare o batterier.
Var förbi Swedol i Uddevalla igår. Dom hade samma maskin i låda med 2x2Ah batterier för tusenlappen plus moms. Även Hikoki 18V maskin med 2x2Ah för samma pris.
 
  • Gilla
boschkenta och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.