Misse Misse skrev:
Här skall man kanske helst tipsa om moderna hus men det här tycker jag är rätt speciellt även om det har några år på nacken och behöver renoveras: [länk]
Åh, ett smakfullt hus, äntligen. Med egen restaurang i källaren?
Men nåde den som river ut alla fina gamla träpaneler och målar väggarna vita :mad::mad:
 
  • Gilla
MetteKson
  • Laddar…
Misse Misse skrev:
Här skall man kanske helst tipsa om moderna hus men det här tycker jag är rätt speciellt även om det har några år på nacken och behöver renoveras: [länk]
Hemtrevligt hus! Gillar musikrummet med dess kassettak och blygs lite över kranen i källaren :crysmile:
 
yonna yonna skrev:
Hemtrevligt hus! Gillar musikrummet med dess kassettak och blygs lite över kranen i källaren :crysmile:
Hahaha! Den lade jag inte märke till alls, var tvungen att gå tillbaka och titta!
 
  • Gilla
MetteKson
  • Laddar…
harry73
harry73 harry73 skrev:
Det är nästan att man känner igen huset, eller jag gör det faktiskt ;)
[länk]
Nu är det såld
 
  • Gilla
thomas33
  • Laddar…
Misse Misse skrev:
Det här är rätt speciellt [länk]
Coolt hus och läcker trädgård. Men lite snålt tilltagen tomt på 1600 m2. Då får man ju inte plats med allén som nästan krävs här ;)
 
S surfarn skrev:
Coolt hus och läcker trädgård. Men lite snålt tilltagen tomt på 1600 m2. Då får man ju inte plats med allén som nästan krävs här ;)
Läcker trädgård, var ser du den? De har ju fyllt upp den lutande tomten för att få den "stora" plana och horisontella uteplatsen, resten är ju "bara" slänter... Dessutom ser det ju ut som en kriminalvårds anläggning med det staket och grindar som är uppsatta. Bor inte allt för långt ifrån huset så man har ju gått förbi där några gånger.....
 
  • Gilla
Scout och 2 till
  • Laddar…
R roli skrev:
Läcker trädgård, var ser du den? De har ju fyllt upp den lutande tomten för att få den "stora" plana och horisontella uteplatsen, resten är ju "bara" slänter... Dessutom ser det ju ut som en kriminalvårds anläggning med det staket och grindar som är uppsatta. Bor inte allt för långt ifrån huset så man har ju gått förbi där några gånger.....
okej då säg uteplatsen då.. men jag kan inte hjälpa att jag redan på bilderna ser att om jag skulle bo där skulle jag sitta poå stenläggning och längta bort från landsvägen ner till de små stugorna precis vid vattnet
 
richardtenggren
Stefan N Stefan N skrev:
Trevlig kåk. Ligger fint vid Näsbyviken. [länk]
Om jag hade börjat spara lite tidigare så... :D
 
richardtenggren richardtenggren skrev:
Om jag hade börjat spara lite tidigare så... :D
Om dina förfäder hade börjat lite tidigare kanske :crysmile:
 
  • Gilla
-MH- och 3 till
  • Laddar…
S surfarn skrev:
Och ett nytt mäklarcitat har de lyckats få med "ENDAST BOKADE VISNINGAR MOT UPPVISANDE AV LÅNELÖFTE"
Så var det när vi skulle gå på visning härnere i Skåne för 7 år sedan också..
 
Tänkte först fan va nära nästa hus kommer stå. Tänkte de bygger tak först och sen lyfter på det på en stomme.
Sen insåg jag att det var en carport :rofl::rofl::rofl:

rEkB0gVcZOEemLN.jpg
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.