SOP Göteborg
 
  • Arbetsbelysning LED i förpackningar på hylla med erbjudanden från SOP Göteborg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
boschkenta
  • Laddar…
T Ejmelie skrev:
Någon som vet om det fortfarande finns några kvar?

[bild]
Kan åka vägen förbi i eftermiddag, tyvärr har dom ingen annan försäljningen än i butiken.
 
  • Gilla
Tovin
  • Laddar…
Immobil Immobil skrev:
Får man tipsa om maskiner?
[länk]
Det får man absolut. Däremot är jag mer tveksam till värdet av att länka till auktioner, det är ju svårt att veta om det är "ett bra pris". Vad som är bäst i denna fråga skall inte diskuteras i tråden, men alla som har input om det är varmt välkomna att skicka mig ett PM.
 
  • Gilla
tobbbias och 6 till
  • Laddar…
Ska se om jag vågar ge mig in i denna tråd igen utan att bli utskälld eller utslängd.
Clasohlson i Bomma har 15% på allt utom det allra roligaste:
https://www.clasohlson.com/se/bromma
Använd detta tex till, som jag och flera med mig gjort för, att köpa Bosch gröna bänkborr PBD 40:
https://www.clasohlson.com/se/Bänkborrmaskin-Bosch-PBD-40/p/40-8340
Med prisgaranti på Bauhaus hade jag tänkt skriva, men de ser ut att ha slutat med den. Ok, för 2499*0,85*0,9=1912kr, på Hornbach:
https://www.hornbach.se/shop/BOSCH-Bankborrmaskin-PBD-40-710-W/8450468/artikel-detaljer.html
Har själv aldrig använt deras prisgaranti. Kanske gäller den bara i Stockholmsområdet i detta fall?
 
  • Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
J
Nu har ju Clas Ohlsson 20% på alla elhandverktyg, inkl. PBD 40.
 
  • Gilla
Revs och 1 till
  • Laddar…
Har läst flera inlägg om att Bauhaus upphört med din prisgaranti, senast idag ett inlägg om att det togs bort för flera år sedan.

Jag utnyttjade Bauhaus prisgaranti senast i augusti 2020, och jag kan inte se att det upphört sen dess?

Nu när Clas Ohlson har 20% går det att göra väldigt bra priser med ytterligare 12% på Bauhaus :)
 
N Nyfiknast skrev:
Flera år sedan dom slutade med det
https://www.bauhaus.se/garantier

LÅGPRISGARANTI

Som en av Sveriges och Europas största varuhuskedjor för verkstad, hem och trädgård erbjuder vi alltid mycket låga priser - med garanti. Skulle du, mot förmodan, inom 30 dagar efter köpet hitta samma vara (samma varumärke och modell) till ett lägre pris någon annanstans, så får du köpa varan 12% BILLIGARE än hos konkurrenten. Det kallar vi ett tryggt köp!

Antingen sänker vi priset med motsvarande belopp eller så återbetalar vi mellanskillnaden om du redan köpt varan hos oss. Prisjämförelsen gäller inom 30 dagar från inköpsdatum mot uppvisande av kvitto eller kontrollerbara uppgifter om att varan finns att köpa till ett lägre pris, t.ex en annons. Jämförelsen gäller mot nationella butiker inkluderat deras webshoppar. Garantin gäller även för prissänkta produkter i annonser, flygblad etc. dvs lägre priser än ordinarie priser. Vid lokala prissänkningar inom bolaget gäller alltid BAUHAUS lägsta pris.

Var uppmärksam på att prisgarantin inte gäller varor som konkurrenter säljer som begränsat antal eller från renodlade webshoppar. Prisgarantin gäller ej beställningsvaror och omfattar heller inte offerter.
 
  • Gilla
mahus och 5 till
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
Går in lite OT och tipsar om det trevliga ihopfällbara arbetsbordet från Keter som CO nu har sänkt pris på:
[länk]
Är nöjd med det jag har och funderar på om jag ska ha ett till.
nanowire nanowire skrev:
Går in lite OT och tipsar om det trevliga ihopfällbara arbetsbordet från Keter som CO nu har sänkt pris på:
[länk]
Är nöjd med det jag har och funderar på om jag ska ha ett till.
Är det inte för lågt (75 cm)?
 
  • Arg
  • Gilla
TCG och 1 till
  • Laddar…
K Kane skrev:
Är det inte för lågt (75 cm)?
För lågt för vad då? Jag använder det, med offerskiva på, för att platsbygga kök och det funkar fint.
 
nanowire nanowire skrev:
För lågt för vad då?
För att att jobba på.
 
K Kane skrev:
För att att jobba på.
Beror ju på hur lång man är och i vilken ställning man vill jobba :surprised:.
 
Ett kul faktum angående ”lämplig arbetshöjd” är att de allra flesta vuxna personer oavsett längd, har ungefär lika långt från en uppvinklad handflata ner till golvet. Prova gärna att jämföra långa och korta personer bredvid varandra när det passar.;)

Brukar låta deltagare jämföra på kurser då vi pratar ergonomi. Då blir det väldigt effektfullt då den längste och kortaste står bredvid varandra.

Var en äldre snickare som visade mig då vi kom att prata om vilken höjd ett trappräcke borde sättas.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.