boschkenta
RmK_71 RmK_71 skrev:
Köpte ett kit, men 3Ah batterierna. Jag tycker att man tappar lite av smidigheten på 12V verktygen om man skall ha en stor klump som sticker ut.
Svarar här i diskussionstråden så vi inte får skäll. :geek:
Mina 6ah skickades inte förrän först idag så kan inte svara på klumpigheten, men jag kör på 2or och 3or idag och känner att lite extra kräm hade suttit fint. Tänker då främst vid sågning (mycket förtjust i 12v cirkeln). Klumpen gör också så att skruvdragarn kan stå upp, vilket är något jag ofta saknar.
 
  • Gilla
RmK_71
  • Laddar…
boschkenta boschkenta skrev:
Svarar här i diskussionstråden så vi inte får skäll. :geek:
Mina 6ah skickades inte förrän först idag så kan inte svara på klumpigheten, men jag kör på 2or och 3or idag och känner att lite extra kräm hade suttit fint. Tänker då främst vid sågning (mycket förtjust i 12v cirkeln). Klumpen gör också så att skruvdragarn kan stå upp, vilket är något jag ofta saknar.
Just det här med att skruvdragaren kan stå upp gör att jag endast använder mina 4ah batterier. Småbatterierna ligger nästan alltid kvar på hyllan och tas bara fram i nödfall.
 
  • Gilla
boschkenta
  • Laddar…
j.erkers
Gillar också att mina småmaskiner - skruv- resp slagskruvdragare - kan stå på sina respektive 5Ah-batterier men just detta fick den ena att närapå ramla ner på garagegolvet. Kom åt bänken de stod på varvid den ena föll omkull och gav sig av mot golvet. Snabba reflexer, lång räckvidd och god rörlighet gjorde att jag kunde rädda den strax innan det hade blivit dyrt... De får nog ligga ner oavsett batterier i fortsättningen.
 
  • Gilla
RmK_71
  • Laddar…
SOP Göteborg, zooma för att se priset!
 
  • Flertal förpackade Leica DISTO laseravståndsmätare framför en bakgrund med lövmotiv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
T
Härryda2015 Härryda2015 skrev:
SOP Göteborg, zooma för att se priset!
Men åh!! Jag som är ute efter en Leica Disto D110. Lite långt från Stockholm tyvärr
 
  • Gilla
Härryda2015
  • Laddar…
För de som missar Leican ovan:

Hand håller en Cocraft PRO DT800-P avståndsmätare med etikett för extrapris.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
-80 % på den finare av ClasOhlsons egna avståndsmätare om en gräver lite i rea-lådan och har tur.
 
  • Gilla
  • Wow
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
K knipo skrev:
O vad är priset då?:thinking:
199,90
 
Inlägg raderade. Varningar utdelade. Denna tråd är alltså endast till för tips, ej övrig diskussion, som tas i diskussionstråden. Dessa regler står i första inlägget i denna tråd och har sedan postats av mig i tråden också. //Mod
 
  • Gilla
Lindev92 och 5 till
  • Laddar…
En liten önskan till er som tipsar om verktyg i tråden ”Tips om verktyg till bra pris”.
Skulle det inte vara en bra ide’ att skriva ut priset på varan i inlägget?
Det är flera gånger jag har sett ett tips men inte sett något pris. Med tanke på trådens rubrik så tycker jag att det är självklart att man skriver ut priset om man länkar till något som andra med kan fynda.
Så slipper man få en onödig varning för att man frågar efter priset i den tråden.
 
  • Gilla
Atom och 3 till
  • Laddar…
K knipo skrev:
En liten önskan till er som tipsar om verktyg i tråden ”Tips om verktyg till bra pris”.
Skulle det inte vara en bra ide’ att skriva ut priset på varan i inlägget?
Det är flera gånger jag har sett ett tips men inte sett något pris. Med tanke på trådens rubrik så tycker jag att det är självklart att man skriver ut priset om man länkar till något som andra med kan fynda.
Så slipper man få en onödig varning för att man frågar efter priset i den tråden.
Priset syns, om än svagt, på min bild :geek:
 
Med risk att bryta mot denna tråds unika regler har Kjell lite "extrapriser" för närvarande:

Dibotech Lödstation Pro 60 W med digital display och extraprisetikett.

Röd och svart digital multimeter av märket Uni-T med mätprober visar 385.6 på displayen, erbjuden till rabatterat pris.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Kjell & Company AA-batterier 20-pack med extrapris, främst i blått och silverfärg, med 57% rabattmarkering.

20-pack Kjell & Company AAA-batterier med rabattpris och information om produktens passform för hushållsapparater.

Och slutligen, passa er för storpack!
Förpackning med 40 Kjell & Company alkaliska AAA-batterier (LR03) på extrapris.
 
  • Gilla
MyFiendGoo och 6 till
  • Laddar…
T
Härryda2015 Härryda2015 skrev:
SOP Göteborg, zooma för att se priset!
Någon som vet om det fortfarande finns några kvar?

Flera förpackade Leica avståndsmätare på hylla med lövverk i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
SamiHus
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.