G
Inte plast, kostade bara 24 gånger mer dock. :D
Förpackning med metallisk tumstock och användningsexempel visad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Pehu1004 och 4 till
  • Laddar…
En ny Knipex :heart:
 
  • Nya Knipex tång i stängt läge med röda handtag på träunderlag.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Älska
Pehu1004 och 9 till
  • Laddar…
F Fluxor skrev:
En ny Knipex :heart:
En tångnyckel har jag suktat efter länge :love:
 
  • Gilla
Fluxor
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
En tångnyckel har jag suktat efter länge :love:
Jag med, men av någon anledning har det aldrig blivit ett köp tidigare. Beslutsångest över vilken storlek jag skulle köpa, men bestämde mig till slut för den pluttiga 150mm. Tar med den på jobbet imorgon och provar den på allt den kan greppa :)
 
  • Gilla
Allvetaren och 1 till
  • Laddar…
F Fluxor skrev:
Jag med, men av någon anledning har det aldrig blivit ett köp tidigare. Beslutsångest över vilken storlek jag skulle köpa, men bestämde mig till slut för den pluttiga 150mm. Tar med den på jobbet imorgon och provar den på allt den kan greppa :)
Amazon.de eller Conrad, eller tredje alternativ? :thinking:
 
FredrikR FredrikR skrev:
Amazon.de eller Conrad, eller tredje alternativ? :thinking:
Nä, ville ha rejält högt pris, så jag köpte den från en bygghandel med tyskklingande namn.
 
  • Gilla
  • Wow
  • Haha
Allvetaren och 3 till
  • Laddar…
P Pysslarn skrev:
Verktygsvaruhuset.se

De har en fysisk butik i Örebro vilket räcker för att Bauhaus ska leva upp till sin Lägsta-prisgaranti.
Vilket de gjorde utan knot, tvärtom.

//Ronnie
Kul att de funkar för dig, jag fick inte prisgaranti med hänvisning till verktygsvaruhuset nu när jag provade..
 
Redigerat:
Fick dessa idag tillsammans med två incra slides..beställdes från hyvlar.se Förpackad bok med titeln "The Anarchist's Design Book" syns ovanpå en kartong med packmaterial.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hand håller en inslagen bokrygg med texten "HYVLAR.SE" och bakgrund av grus och jeans.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Kunde inte låta bli den sista på bild trots att den finns som gratis PDF på förlagets hemsida..(jag gillar fysiska böcker).
Och nästa pryl är på väg..så nära men så långt bort.. blir att få på måndag..
Skärmbild av paketspårning med statusuppdateringar från olika transportstadier.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
  • Gilla
erikssonandreas och 4 till
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Fick dessa idag tillsammans med två incra slides..[bild] [bild]
Bra att de hann fram innan helgen.. UPS och DHL sprang om varandra så det gjorde att det tog en dag till.. :)
 
jackt jackt skrev:
Bra att de hann fram innan helgen.. UPS och DHL sprang om varandra så det gjorde att det tog en dag till.. :)
Tack!
Ja, ett tag var jag orolig att allt skulle komma först på måndag. Hade ju fått ägna helgen till ngt vettigt då..
 
  • Gilla
jackt
  • Laddar…
Efter att ha harvat och fulslipat på frihand på såväl en gammal Kirunaslip som en egentillverkad jigg för bänkslipen gav jag upp och investerade i en Tormek med förutom en sats jiggar för stämjärn, knivar och saxar också en jigg för slipning av svarvstål. Vilken skillnad. Jisses...!!!

Tormek T8 slipmaskin med vit slipsten och tillbehör för slipning av verktyg på en arbetsbänk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
erikssonandreas och 10 till
  • Laddar…
S skydiver skrev:
Lyckades få en kompis i Göteborg att idag hämta maskinen och köra den från säljaren till det andra lagret för mellanlagring tills trafiken till Sverige öppnar upp igen.
Äntligen! 5 månader efter detta så kom fyra vänner från Göteborg för att hjälpa mig på bygget, och inte nog med det så tog de även med sig fräsen upp! Tur man har en liten Åkerman att lasta in sådana här lustiga saker i garaget med...

En liten Åkerman grävmaskin lyfter en fräs in i ett garage vid en byggarbetsplats.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sturmtiger och 10 till
  • Laddar…
S skydiver skrev:
Äntligen! 5 månader efter detta så kom fyra vänner från Göteborg för att hjälpa mig på bygget, och inte nog med det så tog de även med sig fräsen upp! Tur man har en liten Åkerman att lasta in sådana här lustiga saker i garaget med...

[bild]
Verkligen risky business att slinga på det sättet. :cool:
 
F Fluxor skrev:
Verkligen risky business att slinga på det sättet. :cool:
Tänkte samma, men sen såg jag ett spännband upptill runtom straxt under motorn. :cool:(y)
 
  • Gilla
skydiver
  • Laddar…
Ny svets IDEAL PRAKTIKMIG 200 på arbetsbänk i en verkstad, med borrverktyg i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Klickade hem en smidig svets på ebay. Lyckades övertyga frugan att den behövs när vi ska göra platsbyggda utemöbler :)
(Vem som ska sy dynorna är ännu oklart)
 
  • Gilla
Sturmtiger och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.