Vet du om den är såld?
Kan tänka att lägga ett bud på 50000 kr;)
 
B breakman skrev:
Som på denna
[länk]
Skruva fast ett nytt hus på den gamla brevlådan.
 
  • Gilla
Exostor
  • Laddar…
JanneJanne123
Ser fram emot tråden om dolda fel...
 
  • Haha
Maria T
  • Laddar…
Ja gamla brevlådor kan vara luriga!
 
JanneJanne123 JanneJanne123 skrev:
Ser fram emot tråden om dolda fel...
Sorry, är ingen stekare eller 80-talist
Om jag får köpa det för 50 tusen blir det ingen sån tråd ;):rofl:
 
B breakman skrev:
Som på denna
[länk]
Budgivning pågår....!:surprised:

Och det är nära Arlanda, ligger det fel så dånar det då och då i de där trakterna.
 
L larka742 skrev:
Budgivning pågår....!:surprised:

Och det är nära Arlanda, ligger det fel så dånar det då och då i de där trakterna.
Då kommer köpren att kräva att Arlanda stängs
 
  • Gilla
  • Haha
hapazard och 2 till
  • Laddar…
Det måste ju ändå vara kanontiming att sälja nära Arlanda just nu.
 
  • Gilla
  • Haha
-MH- och 7 till
  • Laddar…
Såg denna på hemnet nyss.. Genomtänkt :crysmile: gör ju inte saken bättre att huset är byggt 2005...
Badrum med toalett under snedtak och takfönster ovanför, grå kakelvägg och svartvitt golv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Appendix och 17 till
  • Laddar…
J Jarlsgård skrev:
Såg denna på hemnet nyss.. Genomtänkt :crysmile: gör ju inte saken bättre att huset är byggt 2005...
[bild]
Så många fel!!!
 
I jobbet har jag sett radiatorrör dragna över ett eluttag på en skola och en föreningslokal med ett pentry där blandaren var monterad framför ett eluttag.
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
I en bostadsrätt jag hade för 10 år sen renoverade jag köket. Bilade upp i väggen för fler infällda eluttag och hade en elektriker som drog allt. Bland annat skulle det upp en köksfläkt, så det blev ett uttag i skåpet. Någon vecka senare skulle jag montera fläkten, en vid tillfället ny modell, en Electrolux silence tech. Den ganska stora fläktmotorkåpan hamnade dock precis framför eluttaget monterat ca 30cm upp i skåpet, så det fick bli ett samtal till elektriker som kom och plockade bort eluttaget, skarvade på 30cm ekk, doslock och ett utanpåliggande uttag 50cm upp i skåpet istället.
 
Exostor Exostor skrev:
I en bostadsrätt jag hade för 10 år sen renoverade jag köket. Bilade upp i väggen för fler infällda eluttag och hade en elektriker som drog allt. Bland annat skulle det upp en köksfläkt, så det blev ett uttag i skåpet. Någon vecka senare skulle jag montera fläkten, en vid tillfället ny modell, en Electrolux silence tech. Den ganska stora fläktmotorkåpan hamnade dock precis framför eluttaget monterat ca 30cm upp i skåpet, så det fick bli ett samtal till elektriker som kom och plockade bort eluttaget, skarvade på 30cm ekk, doslock och ett utanpåliggande uttag 50cm upp i skåpet istället.
Alltid bra att kolla hur grejor ser ut och var anslutningar sitter innan man drar rör för el och sätter uttag ;)
 
  • Gilla
Zlobban och 2 till
  • Laddar…
Upptillat grävt hål i gräsmatta som visar skadad PEM bevattningsslang, jämfört med Gardena kabelmärla.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Gardena kabelmärla vs. PEM bevattningsslang: 1 - 0
:mad:
 
  • Gilla
  • Ledsen
  • Wow
Ingenjören och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.