Daniel_N Daniel_N skrev:
Är det inte en söndag? Trodde du hade ledigt då?
Jag är ganska säker på att jag läste 28/3 igår och tyckte det var lite konstigt med en fredag. Det är ju inte så att jag numera både ser dåligt och läser slarvigt så jag antar att du redigerat inlägget i efterhand.

Hursom, den 23/8 tänker jag inte vara på jobbet. Men jag får väl kolla upp hur det ser ut med taxiverksamheten.
 
jac jac skrev:
Jag är ganska säker på att jag läste 28/3 igår och tyckte det var lite konstigt med en fredag.
Du tyckte inte det va konstigt att det isåfall skulle äga rum om 8 månader?

...fast bara det faktum att han prickat in dagar som faktiskt existerar i kalendern är ganska imponerande:D
 
  • Haha
Daniel_N
  • Laddar…
Ola C Ola C skrev:
Du tyckte inte det va konstigt att det isåfall skulle äga rum om 8 månader?
Det är inte så lätt med siffror, speciellt skillnaden mellan treor och åttor.

Ola C Ola C skrev:
...fast bara det faktum att han prickat in dagar som faktiskt existerar i kalendern är ganska imponerande:D
Det är sant, bra jobbat! Han kanske har gått någon sommarkurs i förskolan. Eventuellt så borde jag kanske också kolla upp om det finns platser kvar.
 
  • Haha
Daniel_N
  • Laddar…
Jag ser ingen chefspost utannonserad men tills du skapat en kan jag vara en allt-i-allo-typ. Eller det fanns visst inte heller. Nåväl, jag har länge velat bli medlem i sekten så om jag får för hon-som-bestämmer så vill jag gärna komma.
 
  • Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
Ger he dax nu igen. Hade je int flytte alltihop, eller ska he tebaks där he sto tidigare. Å en massa falk, ta då å räken dem som köm dit å räken när je val färdi se he int ger nagen som val kvar baki nagen maskin. Å he kön vara nagen som töje se en tupplur å han må je då väck op se han int val inlåsst.
Räck he ve en som sprint ve kaffetermosn då je val se mång, he kanske behövs två, men han ska ha kaffe å. Ve se mang bort je ha två chefa, en ger order å den ann ger kontraorder anners kön he gå se fort att je ger färdi dells kaffe.

Öm he int had vyre se langt se had ja fått me en köpp kaffe jag å.

P
 
  • Haha
Leif i Skåne
  • Laddar…
Åh nej e du igång nu igen? Trodde jag fick tyst på dig senast. Idag verkar du snacka om räkor men du e (som vanligt) i fel tråd, här e det mest bitiga skåningar o en o annan halläning som huserar.
 
  • Gilla
Fred vom Jupiter
  • Laddar…
Jo n norrlänning ger seg. He ger aller för sent å ge op.

P
 
-RB- -RB- skrev:
Jag ser ingen chefspost utannonserad men tills du skapat en kan jag vara en allt-i-allo-typ. Eller det fanns visst inte heller. Nåväl, jag har länge velat bli medlem i sekten så om jag får för hon-som-bestämmer så vill jag gärna komma.
Jag har nu fått till lite egentid på söndag, så jag avser komma om det finns plats. :)
 
-RB- -RB- skrev:
Jag har nu fått till lite egentid på söndag, så jag avser komma om det finns plats. :)
Du är varmt välkommen!
 
Förberedelser i full gång! Pallar och pallkragar hämtade igår. Inom de närmaste dagarna kommer nya förlängningsgafflar till lastmaskinen, så vi är på G!

@Ola C rapporterar att han inte har kraschat med cykeln på hela veckan så jag räknar med att vår styrkekarl är i bra form och redo att hutta upp maskiner!
 
Låter fint!
När börjar baxet?

//Ronnie
 
P Pysslarn skrev:
Låter fint!
När börjar baxet?

//Ronnie
Frukost för alla som vill kl 0930, därefter är det bara att droppa in när det passar!
 
  • Gilla
-RB- och 2 till
  • Laddar…
Daniel_N Daniel_N skrev:
@Ola C rapporterar att han inte har kraschat med cykeln på hela veckan så jag räknar med att vår styrkekarl är i bra form och redo att hutta upp maskiner!
Det kan ha att göra med att jag knäckte ramen på nya mountainbiken för tre veckor sen o därefter mest kört med landsvägshojjen...:(

Jag dyker upp på söndag!
 
  • Ledsen
Daniel_N
  • Laddar…
Spana kn vad som har kommit! Första delarna till ett bygg-din-egen-handtruck-kittet! Komponenter till ett bygg-ditt-egen-handtruck-kit, inklusive metallramar, på grusunderlag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Michael Hübbert och 3 till
  • Laddar…
Jag trodde det skulle vara tvåhandsfattning på dem men där är visst bara ett handtag. Jag antar att @Ola C tar en i varje hand då.
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
VärhultsVargen och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.