Ovanstående 35B hade ju varit ännu bättre om de inte hade styckat av 35A och 35C. Huset på 35A är på väg att byggas och finns på hemnet för 21,5 miljoner och har total insyn på tomten till 35B.... Den bruna färgen på husen är ju väldigt mycket sjuttiotal, då var färgen som finns på hitta.se under "gatuvy" bättre. Undra vad 35C kommer att säljas för?
 
HOBBY ARCHITECT
R roli skrev:
Ovanstående 35B hade ju varit ännu bättre om de inte hade styckat av 35A och 35C. Huset på 35A är på väg att byggas och finns på hemnet för 21,5 miljoner och har total insyn på tomten till 35B.... Den bruna färgen på husen är ju väldigt mycket sjuttiotal, då var färgen som finns på hitta.se under "gatuvy" bättre. Undra vad 35C kommer att säljas för?
Det är väl svart? Älskar svarat hus! Sen kan man väl alltid sätta en häcka mellan husen.
 
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Det är väl svart? Älskar svarat hus! Sen kan man väl alltid sätta en häcka mellan husen.
Skulle kunna vara svart, jag tyckte det så ut som mörkt brun. Skall sätta en häck i tomtgräns så får den vara hög då det nya huset är i två plan med mycket fönster mot 35B tomten. Huset syns lite grann på en del flygbilder men kommer man dit och ser det på plats tror jag upplevelsen av det nya huset blir negativt och det kommer definitivt minska intresset av att köpa det "svart/bruna" huset....
 
Stringfellow Hawke Stringfellow Hawke skrev:
Väldigt väldigt mycket trall att tvätta...

[länk]
Är förvånad att det inte var trall inomhus också :rofl:
 
  • Haha
FG
  • Laddar…
Misse Misse skrev:
Vet inte om det här visats men det här tycker jag [länk]
Är inte det Löwengrips hus? Eller blandar jag ihop dem?
 
Ramnemark Ramnemark skrev:
Är inte det Löwengrips hus? Eller blandar jag ihop dem?
Alldeles riktigt! Du blandar ihop. Villorna är så lika varandra att ägarnas personnummer känns mera personliga än deras hem...
 
  • Haha
thomas33
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT
R roli skrev:
Ovanstående 35B hade ju varit ännu bättre om de inte hade styckat av 35A och 35C.
Aha, först nu fattar jag vad du menar. Trodde du menade åt andra hållet. Ja, då är ju huset värdelöst. Kanske därför dom flyttar.
 
HOBBY ARCHITECT
L lnu skrev:
[länk]
Wow! Har inte det huset varit med i en film. Med Stellan Skarskård. Fast då var det nog en källare också, men dom kanske la till det i filmen på sitt sätt. Fint i alla fall!
 
ullberg
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.