• Gilla
magda136 och 3 till
  • Laddar…
Hojte Hojte skrev:
Granngården har den [länk]

För 699, har haft det priset iaf över ett år
Tror han syftar på den med punkteringsfria hjul
 
5% extra rabatt på bygghemma.se om man anger rabattkoden MIDSOMMAR :)
 
Köpte en Hultafors snabbvinkel för 159kr på Gekås i veckan. Tror det står sig ganska bra prismässigt?

Hultafors snabbvinklar upphängda till försäljning med priset 159 kr synligt på skylten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FreQa och 2 till
  • Laddar…
Köpte idag ett set med 6 VDE skruvmejslar av Witte för 149 kr på Hornbach. 4 spår och 2 Philips vilket är vad man behöver för alla elinstallationer i hemmet. Vet inte vem det är som egentligen gjort dem. Witte tillverkar inte skruvmejslar vad jag vet. De är rebranded. Ser man på utförandet påminner de om Wiha. Normalt får man betala 500 kr för motsvarande Wiha-set. Fast man kan få tag på ett sådant set just nu för 269 kr vilket också är billigt för Wihaskruvmejsmar men för mycket för mig. Sen vet jag inte vem som behöver VDE-skrivmejslar egentligen. Man stänger väl av spänningen om man ska öppna ett uttag eller liknande. Men oerhört prisvärt tycker jag 149 kr för 6 st tysktillverkade VDE-skruvmejslar?
 
  • Gilla
SaabNiklas och 3 till
  • Laddar…
Bahco bitslåda öppen med flera rader av färgkodade korta och långa bits vid sidan av prisskylt.

K-rauta har ett bra pris på denna Bahco bitslåda där man får både korta och låååånga!
Dag
 
  • Gilla
RmK_71 och 2 till
  • Laddar…
Köpte ett par sådana när det var rea sist, tycker småbitsen är bra, de långa däremot känns tunga faktiskt. Har någon boschvariant som har halvalängden men också en bråkdel av tjockleken, mycket smidigare. Men totalt sett är det ett bra kit värt pengarna, helt klart.
 
  • Gilla
jonmo och 1 till
  • Laddar…
Bra pris, men den bitsen man behöver saknas alltid ;)
 
Johannes Carlsson Johannes Carlsson skrev:
Bra pris, men den bitsen man behöver saknas alltid ;)
Always Look on the Bright Side Of Life! (y)
 
  • Gilla
Immobil och 1 till
  • Laddar…
Vet att tråden inte heter ”bra verktyg till rätt pris” men måste få det sagt. En gångjärnsriktare/knäckare fixar ibland symptomen även om den inte går till botten med sjukdomen.
Att samma verktyg, från Habo, skiljer 250:- från CO till Beijer, verkar inte riktigt sunt. (99-359)

Så, nu blev jag av med det. Tack.
 
  • Gilla
Tule54 och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.