Trärengöringsborste och soproller.


Vi vet alla att hus kräver mycket tid och engagemang för att förbli bra.
Dock kan det påpekade att med två barn under 3år så finns det väldigt lite tid till det som faktiskt behovet göras, men med lite praktiska redskap så kanske man får tid till altanen iår iallafall.
 
Svar: Trärengöringsborste och soproller.

Men en nyköpt sommarstuga och mycket altan att återställa och fixa så vore en Ryobi multiborste perfekt.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Denna multiborste från Ryobi rengör enkelt en mängd olika hårda utomhusytor. Den tar bort mossa, smuts och ogräs och rengör trädäck, plattor och uppfarter. Det är smidigt och enkelt att byta tillbehör och den har ett justerbart, gummibelagt främre handtag och ett teleskopskaft för utmärkt komfort, inget mer knästående på hårda underlag! Denna multiborste är en del av ONE+systemet, och är kompatibel med alla maskiner från Ryobi 18V. Förutom multiborsten medföljer batteri 4,0Ah samt laddare 1,5 Amp/h.

Totalt värde: ca 2.500 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilka två tillbehör kan du komplettera Multiborsten med?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 1 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.

Trärengöringsborste samt soproller.

Motivation:
Med dryga 100 kvm altan går det över dan, kom förbi och kika när jag kör min Ryobi.

Hans Gineman
 
Tillbehör: Trärengöringsborste och Soproller finns att köpa till.
Att rengöra altanen är ett slit . Vi är två pensionärer med dåliga knän och onda ryggar. Så att få hjälp av multiborsten från Ryobi vore underbart. Då skulle vår stora altan åter bli fin och ren.
QUOTE="Annelie Hultberg, post: 3660644, member: 169578"]Visa bilaga 401440
Denna multiborste från Ryobi rengör enkelt en mängd olika hårda utomhusytor. Den tar bort mossa, smuts och ogräs och rengör trädäck, plattor och uppfarter. Det är smidigt och enkelt att byta tillbehör och den har ett justerbart, gummibelagt främre handtag och ett teleskopskaft för utmärkt komfort, inget mer knästående på hårda underlag! Denna multiborste är en del av ONE+systemet, och är kompatibel med alla maskiner från Ryobi 18V. Förutom multiborsten medföljer batteri 4,0Ah samt laddare 1,5 Amp/h.

Totalt värde: ca 2.500 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilka två tillbehör kan du komplettera Multiborsten med?
Svaret hittar du här: https://se.ryobitools.eu

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 1 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.[/QUOTE]
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Denna multiborste från Ryobi rengör enkelt en mängd olika hårda utomhusytor. Den tar bort mossa, smuts och ogräs och rengör trädäck, plattor och uppfarter. Det är smidigt och enkelt att byta tillbehör och den har ett justerbart, gummibelagt främre handtag och ett teleskopskaft för utmärkt komfort, inget mer knästående på hårda underlag! Denna multiborste är en del av ONE+systemet, och är kompatibel med alla maskiner från Ryobi 18V. Förutom multiborsten medföljer batteri 4,0Ah samt laddare 1,5 Amp/h.

Totalt värde: ca 2.500 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilka två tillbehör kan du komplettera Multiborsten med?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 1 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Svar: Trärengöringsborste och soproller

Motivering:
Ska anlägga trädgård med ca 140m2 sten och 40m2 trädäck, detta verktyg hade underlättat enormt för det löpande underhållet av detta!
 
thomasse
Allroundborste får man med, men det finns trärengöringsborste och soproller utöver det.


Jag skulle vilja ge den till min syster som köpt ett hus från tidigt 1900-tal, dom har sedan tidigare satsat på en massa verktyg från Ryobi och är väldigt nöjda. Tänk vilken fin inflyttningspresent detta skulle bli.

Dom har väldigt mycket att upptäcka då det mesta har vuxit igen, och tänk att få borsta fram ett stig som leder till nya outforskade smultronställen på tomten!
 
  • Stenlagd trädgårdsstig som rengjorts, med en skottkärra full av kvistar och en brunn. Texten "EFTER" synlig.
  • En övervuxen trädgård med blå blommor, gammal brunn och stenar som skulle kunna renoveras.
Rebecca124
Svar: Trärengöringsborste och Soproller.

Jag skulle bli överlycklig om vi kunde vinna denna multiborste från Ryobi. Vi har precis byggt en stor altan och detta verktyg skulle verkligen underlätta och hjälpa till med underhållet.
Jag skulle ge den till min sambo i present som tack för han ställer upp på mig och vår sex månaders dotter. Han säger aldrig nej och hjälper mig att genomföra mina knasiga idéer och drömmar jag har om vår lilla gård.

Mvh
Rebecca
 
Fråga: Vilka två tillbehör kan du komplettera Multiborsten med?

  1. RAC820, Trärengöringsborste
  2. RAC823, Soproller

Vi har både en altan på framsidan samt baksidan av huset där vi årligen försöker hålla alger och påväxt borta med rotborste och såpa. Nu har svärföräldrarna köpt en sommarstuga där altanen runt huset är så igenväxt att man knappt kan ana att det är altan där under. Det hade varit fantastisk med detta redskap och hade sparat oss väldigt mycket tid.
 
Trärengöringsborste och soprolle

Vår altan och vår stenlagda parkering är smutsiga! Och vår ryobi-trimmer känner sig ensam...
 
Trärengöringsborste och soproller

En altan hemma, en i stugan och en i föräldrarnas stuga... Skulle sannerligen komma till användning mycket med trärengöraren! Dessutom ska nog hängrännor, markstensytor och bilen snart rengöras.
 
Tillbehör som finns är soproller och trärengöringsborste.

Har en pågående köksrenovering och när detta är klart så hade denna maskinen varit underbar att kunna använda ute på våra stenplattor och altan där det nu finns massa rester av fogmassa , puts mm.
Utsidan är vår arbetsplats nu när vi renoverar så den kommer att behöva massa kärlek när vi är klara på insidan
 
Trärengöringsborst och soproller finns som tillbehör.

Motivering: Att med denna så kan både jag och familj få ytor att glänsa. Mer tid för lek och bus på rena ytor som sten och trä med bara fötter känns bra både för kropp och själ då livslängd på material blir längre och familjeband stärks.
 
Soproller och Trärengöringsborste.

Jag borde få vinns för att min gamla sopkvast behöver vila.
 
Trärengöringsborste och soproller:)

Köpte hus för ca 2 år sen och hållt på med dränering, brädfodring och målat huset. Nu i sommar ska vi rengöra, slipa och olja om altandäcket. Hade varit schysst o vinna och få snabbare hjälp på travet.

Mvh
 
Plattrensare och Multiborste är två alternativa verktyg somjag förstår ger stor besparing i att hålla efter plattgångar och altanytor.
Jag gör idag detta med rent hantverk ca i ggr per år , men det växer fort till i plattskarvarna och altanytan blir solkig av tallbarr-sav och annat som blåser in på altanen.
Olle Öberg, trixolle@gmail.com, medlem...
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
Denna multiborste från Ryobi rengör enkelt en mängd olika hårda utomhusytor. Den tar bort mossa, smuts och ogräs och rengör trädäck, plattor och uppfarter. Det är smidigt och enkelt att byta tillbehör och den har ett justerbart, gummibelagt främre handtag och ett teleskopskaft för utmärkt komfort, inget mer knästående på hårda underlag! Denna multiborste är en del av ONE+systemet, och är kompatibel med alla maskiner från Ryobi 18V. Förutom multiborsten medföljer batteri 4,0Ah samt laddare 1,5 Amp/h.

Totalt värde: ca 2.500 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Vilka två tillbehör kan du komplettera Multiborsten med?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 1 maj.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Ryobi. Vi tackar Ryobi för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.