U
@Byurn har den och skriver att den funkar till furulist, dock inget om tjockleken. Är själv sugen då jag behöver sätta både golv- och taklist i hela huset.
 
Lite väl korta dyckert, skulle inte köra med mindre än 40mm.
 
U
Sant. List och gips blir ungefär 25 mm. Med 32 mm dyckert blir det bara 7 mm kvar. Då går den bort för mig iallafall.
 
Ja, längden på dyckert begränsar, men det beror på om man fäster i gips eller något mer solitt
 
Hur lätt är det att hitta spik och klammer till den? Är det samma standard som säljs på de vanliga köpladorna?
 
Jag köpte från Amazon.de. Biltemas ska visst funka.
 
  • Gilla
Scout och 1 till
  • Laddar…
I samtliga butiker här i närområdet fanns inte ett spår av cirkelsågen tyvärr.. Verkar ha varit väldigt populär!
 
R
Köpte en cirkelsåg igår, idag var de borta i båda Lidl butikerna som finns nära mig så helt klart populär:)
 
Det fanns några i 'min' butik nyss. Köpte dock bara häftpistolen.
 
berisen berisen skrev:
I samtliga butiker här i närområdet fanns inte ett spår av cirkelsågen tyvärr.. Verkar ha varit väldigt populär!
Eftersom det saknas uppgifter i profilen om vilket "närområde" som avses så är inlägget helt värdelöst. Har ni inte uppgifter i er profil om var ni bor (eller i vilket område). Hoppa då över inlägg om att det är slut! Om inte den specifika butiken/butikerna anges.
 
Redigerat:
R roli skrev:
Eftersom det saknas uppgifter i profilen om vilket "närområde" som avses så är inlägget helt värdelöst. Har ni inte uppgifter i er profil om var ni bor (eller i vilket område). Hoppa då över inlägg om att det är slut!
Äh, man har väl full rätt att gnälla lite även om man inte vill outa var man bor :)
 
  • Gilla
ajn82 och 1 till
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Äh, man har väl full rätt att gnälla lite även om man inte vill outa var man bor :)
Visst har men det, men det är värdelös information.:rolleyes:
 
Fanns någon enstaka cirkelsåg kvar här i när jag passerade tidigare i dag. Jag köpte dock förra gången dom var ute och har inte använt den ännu, så kanske inte var så bra köp för min del :) Slog till på "Kompressor/Luftpump" Verkar fungera bra (fast jag får väl medge att det var lite av "lyx.köp" eftersom jag hade klarat mig med min vanliga kompressor + cykelpump...
 
Det här är från en Lidl som inte ligger nära mig.

Rullar med silvertejp märkta 3M i butikshylla med priset 24,90, försäljning i Lidl under kategorin 'Veckans erbjudande'.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


En kvar i bergsjön.
Batteridriven Parkside cirkelsåg i förpackning med priset 599,00 SEK på Lidl-affärshylla.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
johel572 och 1 till
  • Laddar…
Lime113 Lime113 skrev:
Det här är från en Lidl som inte ligger nära mig.

[bild]
den rosa de hade förra året blev poppis hos barnen som rask tejpade ihop en rutsckana... :crysmile:
Barn bygger rutschkana av rosa tejp utomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.