Om det ts 254 ni menar är svaret:
Sågklingans svängningsområde -1,5 - 46,5 °

Motivering: Japp, där är den, maskinen jag behöver men inte har råd med.
 
-1,5 - 46,5 °
Skall bygga till huset och det vore en dröm att få en maskin som spar tid och gör jobbet smidigt och snabbt.
VH Erik Sundén
 
Svar: Sågklingans svängningsområde -1,5 - 46,5 °

Nu när frugan har satt köpstopp på verktyg för mig :sweat: (och då har jag inte så många) så vore den drömmen!
Med nyköpt sommarstuga som behöver lite kärlek så skulle det underlättas enormt med en proffsmaskin.

/Johan
 
-1,5 - 46,5 °


En såg för alla jobb, rakt och fint när man behöver renovera sitt bo . Vad jag behöver är en Metabo!
 
Svaret är att sågklingans svängningsområde är från -1,5 till 46,5 ° !

Min motivering: För att det idag är internationella kvinnodagen och jag hjälper till med lite jämställdhet inom husbyggande! Jag bygger själv och oftast helt själv. Finns inget jag älskar att göra mer i världen än att bygga och jag tänker inte dö förrän jag byggt mitt eget hus! :heart:
Mina verktyg är förstås det bästa jag vet, men att klyva eller gera rakt med cirkelsåg är något jag fortfarande har lite svårt med. Jag skulle verkligen behöva lite hjälp med ett stabilt bord när jag klyver något fint virke så jag slipper fråga pappa om hjälp..
Tack byggahus för ett riktigt bra forum!
 
Svar på frågan: -1,5 - 46,5 °

Motivering: Jag skall bygga ett utedass med tillhörande tvätt/duschutrymme på sommarstället i Härliga Härjedalen så en såg som denna skulle vara ovärderlig.
 
-1,5 - 46,5 °
Hej. Jag är pensionär sedan 1 år tillbaka. Har arbetat hela mitt som byggnadssnickare, jag är 66 år, och min pension är för liten för kunna köpa en sådan här maskin.
Jag arbetar fortfarande, och skulle verkligen behöva en sån här maskin. Det skulle underlätta mitt arbete mer, och kunna ta in mer jobb. Även kunna arbeta hemma i min källare, där jag för tillverket tillverka parkbänkar.
Med Vänlig Hälsning
Dan Agerström
 
  • Gilla
doublepeak
  • Laddar…
Svar: - 1,5 till 46,5°
Det finns så himla många skäl att jag behöver denna maskin.
Men det som jag tycker är det bästa skälet är för att mitt snickrande hemma blir så himla mycket roligare och då gör jag även mer hemma.
 
Klingans svängningsområde: -1,5 - 46,5 °
Detta skulle vara ett perfekt tillskott till maskinparken för pågående renovering av övervåning samt kommande garage- och carportsbygge
 
Svar: -1,5 - +46,5 grader

Motivering: Med en bra såg är halva jobbet redan gjort, och andra halvan lätt som en plätt. Särskilt nu med nyköpt fritidshus och många roliga planer.
 
Svar: Klingans svängningsområde är:-1,5 - 46,5 °

Om ni menar sågen TS254:rofl:. Som Metabo fantast (se avatar)känns det fel att låns hem vännens makita såg till mitt pågående projekt. En trä vägg där två dörrar och en garderob ska trollas bort med ett par hundra ribbor i oregelbundet mönster. Kommer hinna bli som ett med sågen:love:.
 
ralvejd
Metabo TS 254 är:
Sågklingans svängningsområde -1,5 - 46,5 °

På TS 245 har jag ingen koll, tror inte den finns.

Motivering:
Jag skall bygga till mitt garage och då kommer denna maskin göra underverk. Förövrigt så fyller jag år i dag så bara det borde kvalisera mig som vinnare.
 
Hej!
Sågklingans svängningsområde är mellan -1,5 - 46,5 °.
Vi är i färd med att börja bygga nytt hus och att få en riktig såg vore helt fantastiskt! Den ser helt suverän ut så vinner vi den inte då kommer jag nog köpa en istället.
Vänliga hälsningar Tomas
waldeback ätt gmail dott com
 
Sågklingans svängningsområde -1,5 - 46,5 °.

Får i dagarna tillträde till ett garage, sunkigt och äckligt är det men med lite målarfärg och belysning ska det kunna bli bra. Sedan ska det fyllas med diverse prylar - behöver bygga massa meter hyllor. Denna såg skulle hjälpa nåt fantastiskt!! Vad som sen kan sågas, när allt i garaget är på plats, är det bara fantasin som begränsar...
 
-1,5-46,5 är svängningsområdet. Behöver bygga upp ett nytt snickeri sortiment eftersom jag hade oturen att alla mina verktyg brann upp för några veckor sedan.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.